Annatko nainen nuolla pimppaansa, minä vanhempi mies pohjois savosta haluaisin sua
Haluan nuolta pimppaa
8
626
Vastaukset
- Anonyymi
Painu niuvanniemeen siellä spede antaa lutkuttaa letkuaan buaahaa
- Anonyymi
Katos vaan spede taas niuvannimellä seuraa vailla. Millasta letkuu ois tarjolla. Ja missä se on ja miten sinne pääsee. Anna ajo-ohje sulla se on tiedossa.
- Anonyymi
Olispas ihanaa saada suuseksiä taitavalta mieheltä pitkästä aikaa! Terv vanhempi nainen Savosta.
- Anonyymi
Ois kiva antaa suuseksiä vanhemmalle rouvalle. Mies lapista
- Anonyymi
Moi vanhempi nainen..taitava nuolija olisi ja osaan tehdä sinulle pitkään nautintoa.M52v
- Anonyymi
Hei olen aloittaja ja kyllä madaltuisit juuri sinä vanhempi nainen, tykkäisin, koulullahan SAATAIS yhteys, et Päästäis nauttii
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/H8k7G2
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175540
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2242795- 412495
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus02211Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella432161Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332126Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731727Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme131510- 381390
- 1651310