Annatko nainen nuolla pimppaansa, minä vanhempi mies pohjois savosta haluaisin sua
Haluan nuolta pimppaa
8
697
Vastaukset
- Anonyymi
Painu niuvanniemeen siellä spede antaa lutkuttaa letkuaan buaahaa
- Anonyymi
Katos vaan spede taas niuvannimellä seuraa vailla. Millasta letkuu ois tarjolla. Ja missä se on ja miten sinne pääsee. Anna ajo-ohje sulla se on tiedossa.
- Anonyymi
Olispas ihanaa saada suuseksiä taitavalta mieheltä pitkästä aikaa! Terv vanhempi nainen Savosta.
- Anonyymi
Ois kiva antaa suuseksiä vanhemmalle rouvalle. Mies lapista
- Anonyymi
Moi vanhempi nainen..taitava nuolija olisi ja osaan tehdä sinulle pitkään nautintoa.M52v
- Anonyymi
Hei olen aloittaja ja kyllä madaltuisit juuri sinä vanhempi nainen, tykkäisin, koulullahan SAATAIS yhteys, et Päästäis nauttii
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/H8k7G2
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1074691
- 1464529
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464512- 1462954
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa292508- 1582184
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202118- 401819
- 731380
Onko oikein että
Melkein puolen vuoden tutustumisen ja tiiviin yhteydenpidon jälkeen toinen katoaa selittämättä, kuin pieru Saharaan? No1761221