Annatko nainen nuolla pimppaansa, minä vanhempi mies pohjois savosta haluaisin sua
Haluan nuolta pimppaa
8
695
Vastaukset
- Anonyymi
Painu niuvanniemeen siellä spede antaa lutkuttaa letkuaan buaahaa
- Anonyymi
Katos vaan spede taas niuvannimellä seuraa vailla. Millasta letkuu ois tarjolla. Ja missä se on ja miten sinne pääsee. Anna ajo-ohje sulla se on tiedossa.
- Anonyymi
Olispas ihanaa saada suuseksiä taitavalta mieheltä pitkästä aikaa! Terv vanhempi nainen Savosta.
- Anonyymi
Ois kiva antaa suuseksiä vanhemmalle rouvalle. Mies lapista
- Anonyymi
Moi vanhempi nainen..taitava nuolija olisi ja osaan tehdä sinulle pitkään nautintoa.M52v
- Anonyymi
Hei olen aloittaja ja kyllä madaltuisit juuri sinä vanhempi nainen, tykkäisin, koulullahan SAATAIS yhteys, et Päästäis nauttii
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/H8k7G2
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1125468Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku413665Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖523495Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle933348- 811887
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt341777450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1341667Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.431619Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531326- 161189