Microsoftilta karu yllätys: Hälyttävä Windows-aukko jäi korjaamatta, hyökkäyksistä epäillään Venäjää
Microsoftilla on vilkas heinäkuu tietoturvakorjausten saralla. Mutta yhtä kipeästi kaivattua paikkausta joudutaan ehkä odottamaan kokonainen kuukausi.
Microsoftilta karu yllätys
31
509
Vastaukset
- Anonyymi
KUITENKIN yksi Windowsia ja Officea koskeva jo hyökkäysten alla oleva aukko jäi paikkaamatta monien ammattilaisten yllätykseksi. Microsoft tutkii kyseistä julkista haavoittuvuutta, mutta korjaus saatetaan nähdä vasta osana elokuun paikkauksia.
- Anonyymi
MS = Tuho!
- Anonyymi
Microsoft kompastui jälleen tulostimiin – Windows 11 -päivityksen ongelmat korjattavissa itse
Tulostusongelmat eivät ota loppuakseen, sillä tuoreinkin Windows 11-päivitys laittaa kapuloita rattaisiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MS = Tuho!
W11:ssä kuin jäävuori. se mitä näkyy, sinulla on jonkinasteiset mahdollisuudet sulkea sitä. Microsoft puhuu mitä se haluaa. NSA:sta Microsoft ei puhu mitään.
Microsoft ei luovuta tietoja eteempäin, ei sen tarvi, NSA ottaa ne lennossa.
W10 vakoilu on niin laaja NSA:n takia. Microsoft moisella määrällä mitään tee.
Joskin jakaa wlanisi salasanaa naapuruston koneisiin jotta ne voitaisiin vakoilla ilman että niilä on netti päällä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MS = Tuho!
Koskaan ei kannata Windowsilla formatoida USB-tallentimia!
- Anonyymi
Noin 80 aukkoa kuukaudessa, voi vaan mietti kuinkapaljon korjattu ja kuinka helvetisti niitä on jäljellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Microsoft kompastui jälleen tulostimiin – Windows 11 -päivityksen ongelmat korjattavissa itse
Tulostusongelmat eivät ota loppuakseen, sillä tuoreinkin Windows 11-päivitys laittaa kapuloita rattaisiin.Huh! Ottakohan aaaapinaaa pumpusta nyy!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MS = Tuho!
Ja hihhulin uho!
- Anonyymi
Microsoft ratkaisi Windows-ongelman korjaamatta mitään
13.2.202511:49
Ongelma saattaa joskus poistua ihan sillä, ettei siitä vain enää puhuta. - Anonyymi
AI KAMALAA... Windows 4-ydinonglema on nyt todistettu.
Mint on tietokoneen hieno käyttöjärjestelmä ♥ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MS = Tuho!
Kyllä sillä windowsilla on tapana kaatuilla! Tuskin takuu mahtaa mitään windowsin ongelmiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MS = Tuho!
defender on yksi todellinen haittaohjelma...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulostusongelmat eivät ota loppuakseen, sillä tuoreinkin Windows 11-päivitys laittaa kapuloita rattaisiin.Suosittelen poistamaan Windowsin, jos haluat inhimillisen käyttöjärjestelmän.
😼 👾 🦊 🐯 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulostusongelmat eivät ota loppuakseen, sillä tuoreinkin Windows 11-päivitys laittaa kapuloita rattaisiin.WINDOWS ON IHAN TÄYNNÄ AUKKOJA EDELLEEN JA KORJAUKSISSA TULEE UUSIA AUKKOJA!
- Anonyymi
Ei voida jakaa sitä että aina portteja suljetaan, kohta mikään ei toimi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MS = Tuho!
Ukrainan tuho! KUOLEMA KÄÄPIÖ ZELENKYILLE!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MS = Tuho!
Joo, sitä se on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukrainan tuho! KUOLEMA KÄÄPIÖ ZELENKYILLE!
Kuolema sun idolillesi kääpiö Putlerille!
- Anonyymi
EU masinoi vallankaappausta mellakoilla – Komissio uhkaa Georgiaa pakotteilla
EU-komission uusi "ulkoministeri" Kaja Kallas on sanonut, että pakotteet ovat yksi useista "vaihtoehdoista", joita Euroopan unioni harkitsee, kun Georgia jäädytti liittymisneuvottelut Brysselin kanssa ja taltuttaa EU:n tukemia länsimielisen opposition mielenosoituksia, jotka lietsottiin kansallismielisen hallituksen voitettua vaalit.- Anonyymi
24H2:
Tuolloin merkit viittasivat vahvasti siihen suuntaan, että Microsoftin merkittävin käyttöjärjestelmäpäivitys kahteen vuoteen ei toisi mukanaan kovinkaan pahoja tai ainakaan erityisen laajoja yhteensopivuusongelmia.
Tuo arvio meni metsään.
Lähiviikkojen aikana on nimittäin tullut julki siinä määrin raskauttavaa tietoa, että aiheeseen on syytä palata uudemman kerran.
Pahimmassa tapauksessa osa tietokoneista kärsii ”sinisistä kuolemanruuduista” eli vakavista virhetilanteista, minkä ohella muun muassa verkkoyhteyksien sekä oheislaitteiden ja pelien toimivuudessa on ilmennyt puutteita.
Isoimmista bugeista kerrotaan lisää tuonnempana.
- Anonyymi
Nyt uskon !
Windowsilla pelikokemus voi olla kovankin luokan koneella umpisurkea.- Anonyymi
Ubuntu on mailman parhain OS. Jopa Apple sen myöntää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ubuntu on mailman parhain OS. Jopa Apple sen myöntää.
Itse en tykkää Ubuntusta vaan enemmän Linux Mintistä! Johtuu varmaan Ubuntun käyttöliittymästä kun en siitä tykkää.
- Anonyymi
Tuhansia armenialaisia voidaan joutua etnisen puhdistuksen kohteeksi Syyriassa
- Anonyymi
Asiantuntija teki synkän arvion Zelenskyin puheesta – ”Hetki, jona Ukraina petettiin”
Asiantuntijan mukaan Zelenskyin lauantaina Münchenissä pitämän puheen tarkoituksena oli osoittaa, kuinka dramaattinen tilanne sodan runtelemassa maassa on.
Ulkopoliittisen instituutin ohjelmajohtaja Arkady Moshes maalaa synkkää kuvaa Euroopan ylle. Hänen mukaansa Ukrainan presidentin Volodymyr Zelenskyin lauantaina Münchenissä pitämän puheen tarkoituksena oli osoittaa, kuinka dramaattinen tilanne sodan runtelemassa maassa on.
Zelenskyi on Mosheksen mukaan aina puhunut terävästi. Hän muistuttaa sodan alkuvaiheesta, jolloin Zelenskyi onnistui voittamaan merkittävästi sympatiaa maalleen ”tarvitsen ammuksia, en kyytiä” -lausunnollaan.
Viime vuosina koomikosta presidentiksi muuntautuneen valtiomiehen puheet ovat tiukentuneet entisestään sodan pitkittyessä. Mosheksen mukaan presidentti ei ole erityisen taidokas diplomaatti, ja nokkeluuksilla ja kärjistyksillä pääsee vain tiettyyn pisteeseen asti.
Mutta Zelenskyi kieltäytyy rauhanneuvotteluista! - Anonyymi
Karstaa kalsareissa -> maakontakti, staattinen sähkö -> ESD kipinä -> Biosin suojasulkakkeet POKS = Windows hitsaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karstaa kalsareissa -> maakontakti, staattinen sähkö -> ESD kipinä -> Biosin suojasulkakkeet POKS = Windows hitsaa.
Chromebook 😋
- Anonyymi
Kaameita aukkoja!
- Anonyymi
Vuotaa kuin seula!
- Anonyymi
Windowsissa on valtava määrä aukkoja paikkamatta ja paikkaukset tuo uusia!
- Anonyymi
Jotkut yhden aukon hätäpaikkaukset on tuoneet jopa kuusi uutta aukkoa Windowsiin.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422653Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601977- 401707
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321566Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772