Millaista ihmistä sinulla on ikävä?

Anonyymi-ap

Minulla on ikävä pitkää tummaa miestä. Hän on minulle kaikkea sitä mitä miehessä haluan.

86

3059

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla taas on ikävä sellasta vähemmän pitkää ja nykyään ei niinkään tummaa, ihanaa miestä. Jolla on ihana hymy ja silmät! Ja joka on todella mukava ja huumorintajuinen. 💚

• Anonyymi

Äsh, sit se en oo ainakaan mä, kun ei tuota hymyä enää irtoo. Ei oo kyl näkyny huumoriakaan, ei ainakaan kunnolla. Joo, se en voi olla mä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äsh, sit se en oo ainakaan mä, kun ei tuota hymyä enää irtoo. Ei oo kyl näkyny huumoriakaan, ei ainakaan kunnolla. Joo, se en voi olla mä.

Näin hänen hymynsä viimeksi eilen, joten varmaankaan et sitten juu. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin hänen hymynsä viimeksi eilen, joten varmaankaan et sitten juu. 🙂

Joo, en hymyilly eilen. Enkä toissapäivänä. En myöskään sitä ennen jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, en hymyilly eilen. Enkä toissapäivänä. En myöskään sitä ennen jne.

Okei. Kuulostaa vähän siltä, että sulla on ollut vähän mieli maassa. Toivottavasti muuttuisi parempaan päin! 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei. Kuulostaa vähän siltä, että sulla on ollut vähän mieli maassa. Toivottavasti muuttuisi parempaan päin! 🙂

"Vähän" on liian laimea ilmaisu. Ajan myötä, ajan myötä menee paremmaksi, jos on mennäkseen. Nyt vain alamäkee kaikki asiat. Ei pelkästään ikävä vaan muutenkin. Muttamutta, ei siitä sen enempää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Vähän" on liian laimea ilmaisu. Ajan myötä, ajan myötä menee paremmaksi, jos on mennäkseen. Nyt vain alamäkee kaikki asiat. Ei pelkästään ikävä vaan muutenkin. Muttamutta, ei siitä sen enempää.

Okei, no sellaista se joskus on. Mutta eiköhän se siitä ajan myötä parane, ainakin toivottavasti. 🙂 Itselläkin oli pidempään huonompi kausi, mutta pikkuhiljaa menossa parempaan. Vilpittömästi toivon samaa sulle, kuka lienetkään. 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei, no sellaista se joskus on. Mutta eiköhän se siitä ajan myötä parane, ainakin toivottavasti. 🙂 Itselläkin oli pidempään huonompi kausi, mutta pikkuhiljaa menossa parempaan. Vilpittömästi toivon samaa sulle, kuka lienetkään. 😊

Kiitti. Vilpittömästi sullekin parempaa tulevaa aikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitti. Vilpittömästi sullekin parempaa tulevaa aikaa.

Kiitos sulle! 😊

• Anonyymi

Ei kait se siitä väristä ole kiinni vaan ihan muista seikoista.

• Anonyymi

En ole itseköän blondi, eli ei luulisi sin6akaan rodunjalostuksellisesta näkökulmasta minun asiani kiinnostavan. Vaikka sinällään kiinnostukseni ei ole karvoista kiinni, niin tumma nyt vaan on minun silmääni taremman näköinen. Tarkemmin sanoen mieluiten tummat hiukset ja siniset silmät. Blondit näyttävät usein kovin valjuilta, minun silmiini.

• Anonyymi

Rumaa lihavaa punatukkaa. Karsee pommi, mut antaa

• Anonyymi

Ja se on pummikin. Mut se antaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja se on pummikin. Mut se antaa.

Että pääasia et saa pesää ?

• Anonyymi

Kilttia, hiljaista ja ujoa, hiemana erikoispiirteistä miestä.

• Anonyymi

Mitä tarkoittaa erikoispiirteinen?

• Anonyymi

Muuten osui mutta en ole kauhean kiltti. Kiukuttelisin naiselle jos olisin hänen omansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuten osui mutta en ole kauhean kiltti. Kiukuttelisin naiselle jos olisin hänen omansa.

Aina sitä vähän saa kiukutella, kunhan ei ihan liikaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoittaa erikoispiirteinen?

Hän ei ole ihmisenä sieltä kaikkein helpoimmasta päästä. Hänellä on omat omituisuutensa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiukuttelu ei ole hyvä lainkaan. En jaksa katsella kiukuttelua. Pahoja päiviä on jokaisella ja joskus harmittaa ja sen saa tietenkin näyttää, mutta kiukuttelu ei ole hyvä.

• Anonyymi

Pitkä ja tumma täälläkin :)

• Anonyymi

Mistäpäin? 03?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäpäin? 03?

Ei osu 03 :)

• Anonyymi

Analyyttista, pohdiskelevaa, huumorintajuista ja fiksua miestä.

• Anonyymi

Bingo. Mistähän löytäisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bingo. Mistähän löytäisi?

Länsi-Suomessa on yksi sellainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Länsi-Suomessa on yksi sellainen.

Miten ylhäällä?, how high you can go 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten ylhäällä?, how high you can go 😁

Melkein vain niin ylhäälle kun Länsi-Suomen lääniä pääsee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No peeveli. Tässä on oltava jokin jekku. Ne on yleensä varattuja tai liian nuoria.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanotaanko simitille kokkolaan terveisiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No peeveli. Tässä on oltava jokin jekku. Ne on yleensä varattuja tai liian nuoria.

No tämä on vanha raakku. Ja varmasti syystäkin sinkku.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanotaanko simitille kokkolaan terveisiä?

En tiedä kuka simiti on, joten ei sanota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä kuka simiti on, joten ei sanota.

Nyt simitiä kyllä harmittaa kun kuulee tuon...no en kehtaa enempää arvailla, taitaa jäädä arvoitukseksi...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tämä on vanha raakku. Ja varmasti syystäkin sinkku.

Aha. No sillä selvästi hyviäkin puolia. Sanon vain että noilla meriiteillä kiinnostaisi jo tutustua.

• Anonyymi

Laitan tällaisen syksyksi tilaukseen. Löytyisköhän Zalandolta? Nyt on kaapeissa tilaa😇🙃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aha. No sillä selvästi hyviäkin puolia. Sanon vain että noilla meriiteillä kiinnostaisi jo tutustua.

Puhuin siis itsestäni, en tuosta miehestä. Mies ei ole raakku, ja kovasti ihmettelen miksi on sinkku (kuten oletan, että on).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitan tällaisen syksyksi tilaukseen. Löytyisköhän Zalandolta? Nyt on kaapeissa tilaa😇🙃

Ok, riski on pieni ja zalandolla on ilmaiset palautukset :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhuin siis itsestäni, en tuosta miehestä. Mies ei ole raakku, ja kovasti ihmettelen miksi on sinkku (kuten oletan, että on).

No pistä vähän tuntomerkkejä että voin sulkea itseni poies teitä häiritsemästä, simiti jo eliminoitiin :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No pistä vähän tuntomerkkejä että voin sulkea itseni poies teitä häiritsemästä, simiti jo eliminoitiin :)

Tummat hiukset, ruskeat silmät. Ei silmälaseja, ei partaa. Muuta ei taida uskaltaa sanoa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tummat hiukset, ruskeat silmät. Ei silmälaseja, ei partaa. Muuta ei taida uskaltaa sanoa...

Riitti jo, eliminoin itseni just listalta

• Anonyymi

Aika tavallista, normaalia.

• Anonyymi

Ihanaa partamiestä. Ei silmälaseja, kaunis katse.

• Anonyymi

Myös minä kaipaan vastaavaa.

• Anonyymi

Ei kierot silmät eikä uloshajataittoa näkyvästi, kuten jollain poliitikolla.

• Anonyymi

Pitkä , tumma , komea , fiksu , hauska , huumorin tajuinen , lempeä , osaa ottaa toiset huomioon yms.

• Anonyymi

Jatkoa:Mies kyseessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oijoi, paljon laatusanoja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oijoi, paljon laatusanoja

...ylempänä olevassa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko ihan varma?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko ihan varma?

Kyllä , aivan varmasti :D

• Anonyymi

Aivankuin minun toiveeni...nuorena ollessani🤣😂🤣

• Anonyymi

Vaaleahiuksinen nainen josta voin sanoa samaa.

• Anonyymi

Suht vaalee, pitkä, siniset silmät, lempeä, huomioonottava, ihana...Viheltävä mies.. 😘

• Anonyymi

Hannua. Hän on komea ja älykäs.

• Anonyymi

Tarkkasilmäistä sinisilmäbrunea. Nyt maate, rauhallista yötä.

• Anonyymi

Tummaa ja tulista, yön se kesti, ei toista kertaa enää....

• Anonyymi

Ristiverinen,silmälasipäinen.hyvä keskustelija,
      Taikasormet omaava,uskomattoman ihana mies.❤️

• Anonyymi

Mulla taas vaaleaa pitkää miestä. Ihanat hartiat ja hyvä huumorintaju. Jämäkkä mutta niin hauska. Ihan ikävä on

• Anonyymi

Mahdollisimman tummaa ja pitkää myös mulle, kiitos!

• Anonyymi

Vaaleahko, vähän yli 170 cm ja urheilullinen. Todella komea ja hurmaava hymy. Sellasta välillä kaipaan 💗

• Anonyymi

Hellää äitimäistä naista. Kenelle olen tärkeämpi kuin lapselle on hänen rakkain unikaverinsa. Toivoisin olevani sille naiselle semmoinen että ei halua mennä nukkumaan ennenkuin löytää minut. Kuljettaa minua mukanaan kaikkialle. Öitä naiselle. Mieheltä.

• Anonyymi

Hyvää yötä sulle 💗💤

• Anonyymi

Välillä kaipaan menehtyneitä läheisiäni varsinkin mummoani. Kuinka hän olikaan niin sisäisesti nuorekas ajatuksiltaan ja jaksoi vielä todella vanhanakin mennä viipottaa ja kokea asioita. Fyysisesti sitkeä, periksiantamaton, tyylikäs, ajatus oli kuin terästä ja vitsikäs, niitä hän todellakin oli. Hän on nyt paremmassa paikassa, sinne minne hän lopulta halusikin jo mennä.
      Joskus kaipaan ihan vain pitkästä aikaa läheisyyttä ja parisuhdetta ja kaikki siihen liittyvää, mutta sitä mitä elämässä eniten sillä hetkellä haluaa ja toivoo ei useinkaan saa ja se on elämän tietynlainen opetus.

• Anonyymi

Ulkonäöllisesti vai tunnetko hänet tarpeeksi hyvin voidaksesi sanoa noin

• Anonyymi

Ulkonäöllisesti vaan.

• Anonyymi

Minulla on ikävä pitkää tummaa neek....ri miestä. Se on minulle kaikkea sitä mitä miehessä haluan.

T. Nato Tiltu

• Anonyymi

Entä oletko sinä kaikkea mitä tuo pitkä tumma mies tarvitsee? Mitä sinulla on antaa hänelle?

• Anonyymi

Mitä se tumma ja pitkä ja komea mies tarvitsee.. vai oliko se joku toinen?

• Anonyymi

Piparia!

• Anonyymi

Kodin minä annan😊

• Anonyymi

En ikävöi ketään.
      Helppo elämä, rikas isä ja koira.

• Anonyymi

Elias Kaskisen näköinen mies. On hänessä myös jotain samaa, kuin Ibessä.

• Anonyymi

Elias Kaskinen ja mies-sana samassa lauseessa?

• Anonyymi

Vaalea, siniset silmät, silmälasit (ei käytä aina), hoikka, urheilullinen

• Anonyymi

S naista on ikävä

• Anonyymi

Millainen S nainen kyseessä?

• Anonyymi

Luonnollista,järkevää,ymmärtävää,aitoa,rehellistä ja rokottamatonta naista ..onkohan niitä enää edes missään... ?

• Anonyymi

Pitää olla aika vanhaa ikäluokkaa, jos ei ole lapsuusajan rokotteitakaan saanut...

• Anonyymi

Rokotuksi nolla.

• Anonyymi

Rehellistä Aidosti rakastavaa miestä aina vaan petollisia pasiiaisaia!

Oon surullinen en jaksa enää elää Hyhästi

• Anonyymi

He's smoking hot. Ei tosin polttamisen takia vaan muista syistä

• Anonyymi

Sitä yhtä... Sitä joka sai mut nauramaan joka sai mut hymyilemään joka katsoi mua silmiin joka kertoi mulle mikä oon joka auttoi mut eteenpäin joka hymyili mulle kun itkin joka kuunteli kun ahdisti joka auttoi mua pääsemään yli joka opetti mulle mitä on rakkaus joka kirjoitti mulle lapun joka katsoi minua viimeisen kerran joka kuuluu ikuisesti toiselle.

• Anonyymi

Ketä milloinkin yleensä niitä on ikävä joilla on mulle merkitystä toisinaan tulee mietittyä niitäkin ihmisiä jotka haluis hoitaa pois vaivoilta mu kun siihen pitäs poliisilta saada se vastuuvapautus lupa paskan tappamisestakin kun saa vankeustuomion

• Anonyymi

Ja kuopiossa jo kävin sitä poliisilaitoksella kysymässä

• Anonyymi

Olen kiinnostunut tummatukkaisesta itseäni ei kovin paljon pidemmästä miehestä. En tunne häntä, joten en ikävöi.

• Anonyymi

Kysyit muilta ... itse vastasit

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1763
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1179
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1178
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1038
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      833
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      36
      811
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      754
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      706
    9. Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella

Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.
      Maailman menoa
      132
      698
    10. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      680
    Aihe