Nyt tuo Mikon ex on alkanut naukumaan seiskassa. Hän ei muka saanut tietää, millä lennolla lähtevät, mutta siellä kumminkin oli itkemässä, mitenkähän osuikin paikalle, kun ei tiennyt.
Hän ei halua mustamaalata Mikkoa, mutta sitä hän tekee koko ajan. Mitä hänelle kuuluu Mikon tyttöystävät, eroa jo vuosia ovat oikeudessa käyneet.
Tietää jo mukamas tyttöystävän Suomeen muutonkin, kyllä on kyylä.
Eikä lapsia syyttä isälle tuomita, kyllä siinä on muutakin takana, miksi ei äidille annettu.
Niistä syistä ei varmasti nauú seiskassa.
Ärsyttävä, ruma ja katkera akka.
Helena Koivu
40
1695
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Ei juttu selviä Seiska-lehti kirjoittamalla ja mustamaalaamalla vaan olis keskustellut asiat nokatusten Mikon kanssa. Nyt saa rumaa jälkeä itselleen.
- Anonyymi
Mut Helena on kauniimpi kuin Natalie
- Anonyymi
Kyse ei ole kauneudesta. Pakkelilla saa kilipukistakin miss Suomen. Kyse on luonteesta ex muija naukuu rahaa vuosikaudet. Miljoona meni kuin tuhka tuuleen. Olisi mennyt töihin ja hankkinut asunnon. Kuvittelee voivansa elää ex miehen elättinä tappiin asti.
- Anonyymi
Taidan sulkea netin viikoksi ja somen.Kuka jaksaa toisten eroja lukea jatkuvasti.
- Anonyymi
Antakaa ihmisten olla rauhassa. Toisten asiat ei kuulu muille.
- Anonyymi
Lopettais akka sitten paskan vinkuminen julkisesti. Olisin mielelläni lukematta asiasta mitään.
- Anonyymi
Kuuluuko tähän tuli mieleen Helenan takki missä esittää naista mustissa,oliko takkin jostain laatikossa vai kirppislöytö.Hieno nainen ei niin ryppyisessä takissa esiinny.
- Anonyymi
No ei nokatusten naisella on kunnon nokka Mikolla normaali,puhua voivat vastatusten ehkä tuomarit on heitä varten.
- Anonyymi
Nyt Mikko elä elämääsi lasten kanssa suo heille turvallinen rauhaisa koti ja sitten kun löydät sen konaisen naisen nauti elämästäsi sinulla lapset et ole tuonut heitä julkisuuteen olet isä lapset ei kuulu olla vanhempien kiistassa.Siitä saat kiitokset.
- Anonyymi
Jos kolmen lapsen isä olisi lankku aidan maalari.Helena äiti ei riekkuisi joka paikassa.Nyt kun voi mustamaalata elämänsä innolla lastensa isää.Hyvä hellu.Tulee aika Lapset kasvaa.Netissä somessa on jäljet.Kaikesta jää jälki.Äidit joille lapset on tärkeitä ehkä rakkaita.Sovittelevat eivät kylvä riitaa.
- Anonyymi
Joku kirjoitti jos Mikko olisi lankkuaidan maalari ei hellu olisi Mikosta välittänyt.Paitsi jos lankkuaidan maalarilla olisi rahaa rutkasti.
- Anonyymi
Ei ole rouva löytänyt uutta rahoittajaa, joka ostasi kartanon ja rouva saisi shoppailla miljoonilla ja loikoa päivät kauneushoidoissa. Parempi mennä töihin, hankkia itse omat rahat.
- Anonyymi
Rouva löytänyt virolaiset tuomarit
- Anonyymi
Eihän meitä enää kiinnosta hellun parkumiset.
- Anonyymi
Nyt vasta kiinostaa viron tuomari astuu kehiin.Usko suomentuomarien pärjäävän.Voisivat pyytää jenkeistä apua.Minä seuraan ihanMikon puolesta.Hellu on taitava jostai luin olisiko ollut me naiset siitä on vuosia hellu kertoi kaksuuntsesta.Tuntuu ettei lääkitys ole kohdallaan.
- Anonyymi
Olet säälittävä.Naut turhaan sinulta ei puut muuta kuin ymmärrys läheisesi ovat ihmisiä siinä kuin sinäkin.
- Anonyymi
Kertoo virolaismuijille tyypillisestä käyttäytymisestä. Lähti mies, samalla lähti rahat. Nyt ei voi olla vain "kaunis", tarttis tehdä jotain.
- Anonyymi
Nyt on tiedossa Mikko oli raskausaikana vieraissa.Onko sinulla oikein todisteet.Olet ovela se tuomarien vedätys mikä tuli ilmi Miten voit lastesi isää kohdella näin julmasti.Sinä voit soimata exsääsi.Tiedät hän antaa sinun soimata ei tuo läheisiään lehtien palstoille.Sinä olet senkin edestä julkisuudessa.Kolmen lapsen isä ei rieku somessa ei juorulehtien palstoilla.Sinä pidät nämä asiat julkisuudessa.Elät julkisuudesta.
- Anonyymi
Olisi Helena vähemmän riekkunut.Olisit varakas nainen.
- Anonyymi
Missä peset pyykkisi.Voit kyllä viedä pesulaan.Riittääkö tarmosi someen
- Anonyymi
On sulla ollut kurjaa.Kurjista kurjinta.
- Anonyymi
Totuus tulee lähelle.On hyvä että natalie on sienestäjä tuntee muutkin luonnon antimet.Nyt kun exsäsi vaatii ja vaatii rahaa.Omasta mielestään ei.Luonto elättää teidät.Sinulle aukeaa elämä rahaa tarvitaan mutta natalie ei haaskaa turhuuteen.Toivon teille hyviä marjaretkiä.entinen yh.
- Anonyymi
Natalie elättää itsensä.Ei rieku somessa osaatehdä töitä.Tekee Mikolle hyvää ruokaa ja marjaherkkuja marjat kerää Mikko.Ja vielä ymmärtää helenaa. Ei halua äitipuoleksi koska lapsilla on oma äiti.
- Anonyymi
Helena on riidan kylväjä.Sai vähän euroja.Helena ei kestänyt lätkävaimon elämää.Nämä vaimot eli todella yltäkylläisyydessä. Jääkiekko vaimot sai rahaa mutta eivät elä julkisuudessa siipeily on taakse jäänyttä elämää.
- Anonyymi
Virossa ei
varmmaa tunneta lastensuojelua..Suomessa tunnetaan. - Anonyymi
Tämä nainen ei jää toiseksi.Ei pärjää jenkkituomarit suomen tuomareista puhumattakaan.Tämä naisen kanssa ei puhuta.Mutta Mikko kerää hyvä porukka puhu raamatun lauseilla Ystävät autaa en tiedä auttakoo kirkon miehet.Raamatussa on asiallisia ohjeita.Siteera niitä hellukin ymmärtää.
- Anonyymi
Ole asiallinen lasun kanssa.
- Anonyymi
Voi hellu nouse jo omille jaloillesi.
- Anonyymi
Voi Helena eikö kukaan kertonut.Pettäminen ei ole suuri asia suomessa.jenkeissä eri asia.Siellä olisit saanut rahaa runsaasti.
- Anonyymi
Olisi kertonut koet nälkää vähän juksannut Pettämiset on vanhanaikainen asia.Ei sillä enää suuria rahoja saa.
- Anonyymi
Tämä on julkinen palsta kaikki saa tuoda mitä mieltä on.ylläpitopoistaa mitä on poistettavaa.
- Anonyymi
Helea varmaan ajatteli.Suomessa lapset äidille.Isät maksaa kaiken.
- Anonyymi
Kun lapse kysyvät .Mitä vastaat.Uskon ovat lukeneet ja saaneet tietoa.Jospa käyt eron exsäsi kanssa,Älä lapsia vedä riitoihin.
- Anonyymi
Minun sympatiat on Hellun puolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti saa pian asiat kodikseen ja sen jälkeen minä Helenana ottaisin ja lähtisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun MIKON rahaakin tarvitaan lapset saa suomen sosiiaaliedun.Se että hellu vetää jääkiekkoilijat se on hellun asia ja kiekkoilijat kertoo.Minä katson netistå vieläkin kun Mikon paita kattoon nousee.Voimia sinulle Mikko ja lapsillesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti saa pian asiat kodikseen ja sen jälkeen minä Helenana ottaisin ja lähtisin.
Mihin hellu lähtisi.
- Anonyymi
Helenaa ei uhkaa vankeus.Yrittää uhkailla Mikkoa näillä viron tuomareilla.Lapset saattaa joutua tulinjalle.Ehkä suomen tuomareilla ei ole päätös valtaa
- Anonyymi
En kumpaakaan osapuolta tunne, mutta onhan tuon Helena-rouvan julkinen öyhötys rumaa. Mikko on aikansa elättänyt ja nyt hoitaa myös lapset, Helenan "äidinrakkaus" vaikuttaa mahdollisuudelta rahastaa.
- Anonyymi
Suomessa ei pettämisistä saa euroja Jenkeissä eri asia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412685Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4102190Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212066Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau171815Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1391746Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371669Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211153Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01132- 741039
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63935