Kuka on nykyää Aino Kassisen tasoinen selvänäkijä?

Anonyymi-ap

Minua kiinnostaa kuka sinusta nykyisin toimivista selvänäkijöistä on yhtä hyvä?
Ei tarot eikä vastaavat povaavat.
Vaan aidoista?

Itse pihdiskelen Marja Pennasta, Harriet Piekkolaa ja Terhi Janssonia. Kaikki vaikuttavat osaavilta, tarkoilta ja aidoilta. Kokemukseni perusteella.
Omasta mielestäni tämän 2000- luvun parhaita.

39

799

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kysytkö ihan tosissasi? Kaikkihan tietää. Tai ainakin minun ja mun ystävien mielestä Suomen tämän hetken ainut todella hyvä ja aito näkijä on Naomi Mesin.

      Mulla ei tietty mistään Kassisesta tietoo mutta Naomi on mulle nähny sellasia asioita että jos ei olisi poikee näkijä, ei olis mitenkään voin tietää.

      Mun yks kaveri kävi hällä juhannuksena ja sano että oikein kylmät väreet meni kun Naomi oli alkanu puhua asiasta, mistä ei tienny muut kun hänen sisko.

    • Anonyymi

      Minun komumukseni parjaista selvänäkijöistä on kyllä osuneet Marja Pennaseen ja Terhi Janssoniin.
      Nähneet oikein kuin myös näkemiset ovat myös toteutuneet.
      Sanoisin, että heitä voi pitää Aino Kassisen kaltaisina
      Suomen aitoina ja parhaina selvänäkijöinä.
      Heistä tietämättömille, heistä on kirjoituksia eri lehdissä ja henkilöhaastatteluita YouTube kanavalla.

      • Anonyymi

        Luin juuri muutamia viikkoja taaksepäin äidin kampaamossa vanhoja lehtiä ja siellä oli niin mielenkiintoinen pitkä lehtijuttu Naomista, että varasin häneltä ajan samantein.

        Jos jossakin on joku, joka on häntä parempi, että miten näki menneisyyteni tapahtumiakin, ja meneillään olevan parisuhteeni, niin haluaisinpa todella tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin juuri muutamia viikkoja taaksepäin äidin kampaamossa vanhoja lehtiä ja siellä oli niin mielenkiintoinen pitkä lehtijuttu Naomista, että varasin häneltä ajan samantein.

        Jos jossakin on joku, joka on häntä parempi, että miten näki menneisyyteni tapahtumiakin, ja meneillään olevan parisuhteeni, niin haluaisinpa todella tietää.

        Samaa mieltä. Kyllä Naomi on kiistatta tämän aikakauden paras näkijäkokemus itsellänikin. Aito ja konstailematon. Olen lukenut hänestä useitakin artikkeleita vuosikymmenten aikana, asiakkaanaankin ollut jo pian 20 vuotta ja aina hän osaa yllättää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin juuri muutamia viikkoja taaksepäin äidin kampaamossa vanhoja lehtiä ja siellä oli niin mielenkiintoinen pitkä lehtijuttu Naomista, että varasin häneltä ajan samantein.

        Jos jossakin on joku, joka on häntä parempi, että miten näki menneisyyteni tapahtumiakin, ja meneillään olevan parisuhteeni, niin haluaisinpa todella tietää.

        Nuo aiemmat mainitsemani kykenee samaan.
        Ei Naomi oli kaikkivaltias.
        Eikä ainoa. Huh huh..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo aiemmat mainitsemani kykenee samaan.
        Ei Naomi oli kaikkivaltias.
        Eikä ainoa. Huh huh..

        Ainoa ketä ainakaan itse otan todesta. Jokainenhan saa vapaasti valita keillä haluaa käydä.


      • Anonyymi

        Miksen ole sitten koskaan noista kuullutkaan? Vaikka olen käynyt paljon selvänäkijöillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksen ole sitten koskaan noista kuullutkaan? Vaikka olen käynyt paljon selvänäkijöillä?

        Et sitten käy tapahtumissa, lue ultraa tai seuraa Rty henkilöhaastatteluja.
        Kaikista Löytyy julkista tietoa


    • Anonyymi

      Aina kun käyn Naomilla, ihmettelen, että miten häntä ei ole saatu johonkin television ohjelmaan, tai onko ollut, mutta on mennyt ohi.

      Ihmeellinen, kaunis, monilahjakas, äärettömän hyvä näkijä, joka toi sellaisen valon elämääni, kun olin jo kaiken toivon heittää.

      Nyt viimeksi kun kävin, kysyin, miten ihmeessä ehtii kaiken.

      Hoitaa, auttoi minuakin painonpudotuksessa, kiertää selvänäkijänä siellä ja täällä, tekee taidetta, kirjoittaa, suunnittelee puutarhoja, perustaa perhospuistoa ja mitä kaikkea hänellä onkaan.

      Se on ollut itsellekin suuri asia, mikä auttoi nousemaan masennuksestani, kun hänet tapasin. Hän kertoi, mitä minulle tulevassa nousee, ja osa siitä on jo tapahtunut. Hän pursuaa sellaista energiaa ja innostusta, mikä tarttuu ihan väkisin. Niin kannustava ja ihana, että välillä mietin, onko jostakin enkelten maasta.

    • Anonyymi

      Astral päättyi jo.
      Eipä selvänäkijöille muita ohjelmia juuri ole.
      Ellei ole kuin Aino Kassinen ja Marja Pennanen.
      Odotan innolla, koska tuo Terhi ja Marja pääsisi yhdessä työskentelee jonkin sarjan pariin.
      Olisi huippu tiimi.
      Mutta, oikeasti vain huiput pääsee suhteillaan julkisuuteen. Ne todeksi todennetut.

      • Anonyymi

        Naomia oli pyydetty televisioon, mutta oli kieltäytynyt ja sanonut että on näkijä eikä mikään pellehermanni. Hyvin sanottu.

        Mielestäni se Astral oli ihan naurettavuuden huippu.. Pointsit Naomille että tietää oman arvonsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naomia oli pyydetty televisioon, mutta oli kieltäytynyt ja sanonut että on näkijä eikä mikään pellehermanni. Hyvin sanottu.

        Mielestäni se Astral oli ihan naurettavuuden huippu.. Pointsit Naomille että tietää oman arvonsa.

        Voi vitsi Naomi sitä ja tätä. Kuule Naomi, lopeta se itsesi kehuminen ja mainostaminen. Ei kukaan ota sua enää tosissaan tän palstan takia. Kone kiinni ja ulos siitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi vitsi Naomi sitä ja tätä. Kuule Naomi, lopeta se itsesi kehuminen ja mainostaminen. Ei kukaan ota sua enää tosissaan tän palstan takia. Kone kiinni ja ulos siitä!

        Joo yököttää tuo Naomi höpinä.


    • Anonyymi

      Jännä juttu, mistä tämä Terhi Jansson ilmestyi. En ole hänestä kuullut vuosien aikana.
      Hän kiertää tosi ahkerasti eri paikkakuntia, olisikohan siksi tämä ketju aloitettu.
      En ole juuri kokemuksia hänestä löytänyt.

      • Anonyymi

        Johtuu varmasti siitä että niitä ei ole! ikinä kuullut mistään Janssonista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johtuu varmasti siitä että niitä ei ole! ikinä kuullut mistään Janssonista.

        On Suomen tasolla suosituimpia ja kutsutuimpia vieraita, Harriet Piekkolan, Irene Nadenin, Anu Väisäsen ja Marja Pennasen tavoin.


    • Anonyymi

      Minua todella kiinnostaisi kuulla ketkä ne on ne etevät selvänäkijät?

      • Anonyymi

        Niin, se on jännä juttu kun täällä aina moititaan niitä jotka kehuu tämän ajan tunnetuinta näkijää Naomia, tai ainakaan itse en tiedä muita ketkä olisi varmasti aitoja, tunnettuja ja tunnustettuja, niin sitten toiset raivoo, niin kuin tuossa edelläkin yksi, ja selitetään, että on muitakin yhtä hyviä. KEITÄ NE ON????

        Jotain Kassisia ja muita iät ajat sitten lopettaneita tai edesmenneitä, nimiä vedellään esiin.

        Tosi lapsellista tulla tänne huutamaan että Naomi lopeta ja Naomi sitä ja tätä ja mainostaa. Olen hänen pitkäaikainen asiakas ja voin ihan varmuudella sen sanoa, että hänen ei tarvitse yhtään missään itseään käydä kehumassa ja mainostamassa.
        Asiakkaita piisaa ja olen sen omin silmin voinut monissakin tilaisuuksissa todeta.
        Kateellisten panettelua. Mitä tänne tulette Naomille riehumaan, jos ei itsellänne ole asiakkaita.


    • Anonyymi

      "Voi vitsi Naomi sitä ja tätä. Kuule Naomi, lopeta se itsesi kehuminen ja mainostaminen. Ei kukaan ota sua enää tosissaan tän palstan takia. Kone kiinni ja ulos siitä!""

      Tollasia?

      Mitä kirjotusta toi tarkalleen tarkottaa?

      Hiukanko skitsoo?

      Kohdistaak toi ton tosiaan Naomille? Sille näkijäNaomille ittelleenkö?

      Hahahahahaaha! :) :) :) voi vitsi tosiaan!

    • Anonyymi

      Harriet Piekkolan nimi on ennenkin noussut esiin. Onko kokemuksia hänestä palstalaisilla. Ja tämä N-nimeä täällä hokeva voisi mennä omiin ketjuihinsa tankkaamaan tarinoitaan.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. En tajua mitä käy kaikkialla haukkumassa ja mellastamassa hänestä

        Tuossa Mainitusta HP,sta että kokemusta on mutta ei hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. En tajua mitä käy kaikkialla haukkumassa ja mellastamassa hänestä

        Tuossa Mainitusta HP,sta että kokemusta on mutta ei hyvää.

        Itsellä hyvää kokemusta meediona.


    • Anonyymi

      Ei ole Aino Kassisen voittanutta ja tuskin tulee vähään aikaan olemaankaan.

      • Anonyymi

        Aika kultaa muistot.

        Mä en usko että näkijöitä voi kilpailuttaa mutta mitä nyt on kokemuksia tämän hetken luottonäkijästäni, monien muidenkin mielestä parhaasta ikinä, varsinkin tämän nykyajan parhaasta, niin vaikea kuvitella joku olisi vielä parempi. Tässä ketjussa mainittu mutta en laita kun täällä jollain kauheaa N -ahdistusta.


      • Anonyymi

        Vähän samaa aattelin.
        Marja Pennanen on kyllä huippu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän samaa aattelin.
        Marja Pennanen on kyllä huippu.

        Miten on huippu, mulle ei tiennyt mitään. Ja tosta jostain Väisäsestä en ole kuullut ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten on huippu, mulle ei tiennyt mitään. Ja tosta jostain Väisäsestä en ole kuullut ikinä.

        Anu löytyy Rajatieto tvn haastatteluista.
        Ottakaa selvää ja tutustukaa.
        Siellä on Harrietista,Terhistä ym henkilöhaastattelut.

        Parhaista harvemmin täällä puhellaan.
        Tyytyväiset asiakkaat ei notku täällä.
        Mitä vähemmän mainitaan sitä parempi meedio kuin selvänäkijä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anu löytyy Rajatieto tvn haastatteluista.
        Ottakaa selvää ja tutustukaa.
        Siellä on Harrietista,Terhistä ym henkilöhaastattelut.

        Parhaista harvemmin täällä puhellaan.
        Tyytyväiset asiakkaat ei notku täällä.
        Mitä vähemmän mainitaan sitä parempi meedio kuin selvänäkijä.

        Se että noista harvemmin puhutaan kertoo omaa karua kieltä. Kukin saa olla mitä mieltä tykkää mutta itse luotan kyllä sellaisiin joilla on hyvä MAINE ja jotka ovat TUNNETTUJA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anu löytyy Rajatieto tvn haastatteluista.
        Ottakaa selvää ja tutustukaa.
        Siellä on Harrietista,Terhistä ym henkilöhaastattelut.

        Parhaista harvemmin täällä puhellaan.
        Tyytyväiset asiakkaat ei notku täällä.
        Mitä vähemmän mainitaan sitä parempi meedio kuin selvänäkijä.

        Jännä juttu..... mutta että notkut sitten kuitenkin........täällä.......


    • Anonyymi

      Höpö höpö , tuollaiset näkijät ovat sanan ja tarinan taitajia , uteleva on aina altis löytämään jotain sopivaa itselleen

    • Anonyymi

      Vaikeeta arvioida kun ei ole kokemusta tosta aloituksessa mainitusta, mutta on vaikeeta kuvitella, että sen parempaa vois olla, kuin ketä teki mulle ennusteen. Huikeaa!
      Eli ketä on sanottu Sastamalan noitanaiseksikin, elikkä Naomi.

      Olin alkamassa puhuun jostain asiasta, kun keskeytti mun ja sanoi että kultaseni, säästetäänkö aikaa että päästään asiaan, tuohan ei ollut se asia jonka vuoksi tulit luokseni.
      Ja se oli oikees! En vaan kehdannu alkaa siittä edes puhuun. Mä en edelleen käsitä. Totta kai kun menee ennustajalle, pitäis tajuta että se ennustaja näkee, ettei pysty pitään salassa, mutta oli se silti aika hurjaa, että heti alkajaisiksi näki asian miks olin menny.
      Tuntuu pitkästä aikaa taas hyvältä, huolettomalta. Olin saanu mun kaverilta vahvan suosituksen hänestä, onneksi menin.

      • Anonyymi

        Naomiin mekin päädyimme, eipä muut oikein vakuuta.
        Minullekin uusi kokemus, en ole ennen käynyt kuin muutaman kerran näkijällä, siitäkin jo useita vuosia.

        Naomi on tulossa kummityttöni polttareihin, tai oikeastaan sitä edeltävästi. Odotamme kovasti ja suurella mielenkiinnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naomiin mekin päädyimme, eipä muut oikein vakuuta.
        Minullekin uusi kokemus, en ole ennen käynyt kuin muutaman kerran näkijällä, siitäkin jo useita vuosia.

        Naomi on tulossa kummityttöni polttareihin, tai oikeastaan sitä edeltävästi. Odotamme kovasti ja suurella mielenkiinnolla.

        Olin pitkään kahlannut läpi näitä keskusteluja, ja kysellyt ystäviltä ja tuttavilta kellä olivat käyneet ja lopputulemana tulin siihen päätelmään, että varaan hänelle ajan.

        Liian vähän veloitti, siihen nähden, miten hyvä on, meni vielä yliajalle. Sain avun asiaani, ja paljon muuta. Oli niin pitkään ollut jo alakuloa.
        Tätini, joka on paljon käynyt ennustajilla, on Naomia hehkuttanut, että hänen vertaista ei tässä ajassa muita . Että sellaiset vanhat hyvät näkijät, joilla oli aiemmin käynyt, olivat jo edesmenneet tai lopettaneet.
        Nykyään tuntuu olevan paljon kaiken maailman palvelulinja ennustajia, mutta onhan se ihan eri asia käydä lahjan saaneella näkijällä, kun soitella hupimielessä jollekin keskustelijoille.
        Selvänäkijät on näkijöitä ja viihdyttäjät on sitten ihan eri asiaa. jokainenhan sen itse lopulta valitsee, mihin haluaa rahaansa käyttää.


    • Anonyymi

      Paras on eräs Espoossa asuva nainen, joka katsoo korteista, hän todella näkee.

      • Anonyymi

        Vaikka ilmoittaisit vielä perään nimesi, ei vakuuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka ilmoittaisit vielä perään nimesi, ei vakuuta.

        Mooi Naomi! Sinä tässä et vakuuta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mooi Naomi! Sinä tässä et vakuuta!

        Hahaha :) :) :) espoossa astiko naomia kadehtivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahaha :) :) :) espoossa astiko naomia kadehtivat.

        Jos oli kortit menny sekasin. Espoosa.


    • Anonyymi

      Vputzin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe