Anu Väisänen

Anonyymi-ap

Loistava ja sydämellinen meedio.
Toi viesti Anni mummolta hyvin selkeästi.
Suosittelen

25

4850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihana kokemus ollut hänestä.

      • Anonyymi

        Kiitos Anu!


    • Anonyymi

      Tietääkö missä ottaa vastaan?

      • Anonyymi

        Oma osoote hukasa?


      • Anonyymi

        Pitää istuntoja puhelimitse. Myös Henkinen Kehitys yhdistyksissä vierailee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää istuntoja puhelimitse. Myös Henkinen Kehitys yhdistyksissä vierailee.

        Anu kiitos infostasi! Eri asia kiinnostaako.


    • Anonyymi

      Hän on todella hyvä. Reipas ja selkeä, viestit usein osuvia. Lämpimät suosittelut myös.

    • Anonyymi

      Aloittanu eilen? Vai miksen ole koskaan kuullut?

      • Anonyymi

        On tehnyt pitkään meedion työtä ja koulutuksia ympäri Suomea. YouTubesta löytyy videoita.


    • Anonyymi

      Kävin vuosia sitten yksityisistunnossa. Minusta tuntui kuin olisin tavannut kuolleet läheiseni. Sain lohtua tosi pitkäksi aikaa. Osasi taitavasti tuoda viestejä. Luotan häneen eniten.

      • Anonyymi

        Paljon jo ittees kehuit mutta kiitos nyt tuostakin Anu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon jo ittees kehuit mutta kiitos nyt tuostakin Anu.

        Olisiko sinulla antaa suosituksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko sinulla antaa suosituksia?

        Kaikki jotka alan asioita hiukankin seuraa, tietää kyllä mistä löytyy aitoa ja oikeaa selvänäköisyyttä ja henkisyyttä eikä kaiken maailman humppuukimaakareita ja viihdelinjoilla viihdyttäviä.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki jotka alan asioita hiukankin seuraa, tietää kyllä mistä löytyy aitoa ja oikeaa selvänäköisyyttä ja henkisyyttä eikä kaiken maailman humppuukimaakareita ja viihdelinjoilla viihdyttäviä.

        Onko asiakkaista pulaa kun pitää täällä ulista.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Onko asiakkaista pulaa kun pitää täällä ulista.

        Niin justiinsa Anu, hyvä kysymys.


    • Anonyymi

      Ihana ja osaava

    • Anonyymi00017

      Sain yhteyden tätiini ja äitiini. Molemmat kuolleita tietysti. Anu tiesi semmoisia meidän välisiä asioita, mitä ei tuntematon ihminen tiedä
      .ja tulevaisuuteeni myös. Miellyttävä meedio.

    • Anonyymi00020

      Suosittelen!

      • Anonyymi00021

        Heikoin ikinä, kellä olen käynyt. Voi olla ystävällinen mutta ei saa yhteyttä kuin korkeintaan puhelimella johonkin, ei ainakaan henkimaailmaan. Kehen koitti yhteyttä, ei vastannut ollenkaan sitä keneltä odotin viesti. Huomasi itsekkin etten ollut yhtään vakuuttunut ja koitti selitellä.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Heikoin ikinä, kellä olen käynyt. Voi olla ystävällinen mutta ei saa yhteyttä kuin korkeintaan puhelimella johonkin, ei ainakaan henkimaailmaan. Kehen koitti yhteyttä, ei vastannut ollenkaan sitä keneltä odotin viesti. Huomasi itsekkin etten ollut yhtään vakuuttunut ja koitti selitellä.

        Henkimaailma päättää tulijat. Pyytää voi mutta aika usein tulee joku muu, kannattaa varautua siihen. Se on kokeilua sillä tavalla.


    • Anonyymi00022

      Lämminheniinen ja aito meedio.

      • Anonyymi00023

        heniinen varmaan mutta mitään mikä viittaisi meedion kykyihin, en kyllä huomannut.


    • Anonyymi00024

      Anu näki isäni tilaiduudessa.
      Lohdullista

    • Anonyymi00026

      Ihan paras ja lämminhenkinen.

      • Anonyymi00027

        Anu mainostaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      53
      2396
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      884
    3. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      866
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      845
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      69
      743
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      731
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      640
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      82
      547
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      545
    10. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      67
      529
    Aihe