Seinäjoki ja lähialueet.

Anonyymi-ap

Olemme pariskunta.onko missä pariskuntia katseluun ehkä muuhunkin.

33

2057

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies alueella, kiva olisi nähdä vaikka luonnossa

      • Anonyymi

        Sulla Harava ei oo tarpeeks rahaa että saisit ees haaveillakaan yhtään mistään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla Harava ei oo tarpeeks rahaa että saisit ees haaveillakaan yhtään mistään

        Puhut taas ihan omasta tilanteestasi. Ulosottolaitos on paras ystäväsi tällä hetkellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla Harava ei oo tarpeeks rahaa että saisit ees haaveillakaan yhtään mistään

        Mikä vitsin harava etkö pelle osaa lukee.


      • Anonyymi

        Hmm.olisitko yksin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hmm.olisitko yksin.

        Yksin kyllä


    • Anonyymi

      Harva 06.mitä mielessä.

      • Jotain livenä Seinäjoki alueelta


      • Anonyymi

        Niuvanniemen köyhä se jaksaa ruikuttaa kurjuttaan. Ehkä kannattas laajentaa sanavaratoasi onnistuisit ehkä paremmin.


    • Anonyymi

      Yleensä viikon loppuisin kierrellään paikkoja.viime viikonloppuna löydettiin vahingossa ihan seinäjoen keskustan likeltä muitakin touhuilemassa siitä levikiltä mikä on siinä heti kun lähdetään vaikka nyt ylistaroonpäin niin ensimmäinen oikealla.siitä pääsee myös laavuille.

      • Anonyymi

        Mikäs sulle luuseri pelle nyt tuli. Eikö äitis antanut enää tissii.


      • Anonyymi

        Etkö voi hertti leili sentään. Ei kait äitis voi sulle sinne niuvaniemeen tissiä antaa. Imet sitä speden munaa paremman puutteessa.


      • Anonyymi

        Sää mää ja bää ei ole saanut tissiä buaahaa, Sääli sua reppanaa kun noin onnettomasti on sulle käynyt.


      • Anonyymi

        Mennäänkö tänään tuonne levikille.t.pari


    • Anonyymi

      Ei me niuanniemee tarvita niinkuin sä luuseri runkkari.me ollaan pariskunta ja onnellisesti naimisissa.on vaan mukavaa jos joku katselee tai saa katsella.se on meidän juttu.että runkkaale sä peräkämarin poika vaan yksikses sielä kotosalla.

      • Anonyymi

        Opettele kirjoittamaan uusavuton reppana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele kirjoittamaan uusavuton reppana

        Keksi sinäkin reppana jotain muuta kerrottavaa. Jääkö sun kirjoitustaito noihin neljään sanaan.


    • Anonyymi

      Täällä pariskunta noin nelikymppisiä ollaan kiinnostais kans vilautella ja katsella nyt ainakin.viikon loppuisin kans mieluiten,mutta ehkä muutenkin onnistuu.seinäjoki+100km säteellä onnistuisi hyvin ja myöhemmin jos löytyy sopivan henkisiä niin kauenpaakin.

      • Moikka, mökillä olen..


      • Anonyymi

        Siellähän sä spede olet. Onko päässyt itseltäs unohtuu.


      • Anonyymi

        Löytyy katselusta kiinnostunut ukkomies Ylivieskan seudulta jolla aikaa parhaitem arkipäivisin työn lomassa.Jos kiinnostaa voidaan jatkaa juttua treffien puolella.


    • Anonyymi

      Meillekkin viikon loput sopii parhaiten ei kiirusta mihinkään ja voi kierrellä rauhassa paikkoja ym.

    • Anonyymi

      Täällä 4kymppinen pariskunta vois kutsua pariskunnan mökille syömään, saunaan ja paljuun.

    • Anonyymi

      Onko seinäjoen lähistöllä tänään toimintaa missään päin.voitais ajella katselemaan tai saa katsella.

    • Anonyymi

      Onkos pareja tai yksinäisiä tänään liikenteessä seinäjoen suunnilla vaikka katseluun.tai me katsellaan.t.mies+nainen ajelulla siellä päin.

      • Anonyymi

        sunnuntaina päivällä ehtis. katteleen jos parille käy niin paikkaa ja aikaa. tmies45


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sunnuntaina päivällä ehtis. katteleen jos parille käy niin paikkaa ja aikaa. tmies45

        moi kyllä minun luo voi tulla nakuilee ja katselemaan alastomia


      • Anonyymi

        ajelkaa minun luo saa katsella ja näytellä vapaasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ajelkaa minun luo saa katsella ja näytellä vapaasti

        Ei sulla oo siihen edes varaakaan


    • Anonyymi

      ...

    • Anonyymi

      Voidaan sunnuntaita yrittää mutta ei ehkä onnistu.tänään todella myöhään vois ehkä onnistua.t.pari

      • Anonyymi

        ok.katotaan josko viikolla joku ilta.


      • Anonyymi

        onkos pari nyt vkl liikentees? tmies45 huomen päivällä sopis epn alueella.


    Ketjusta on poistettu 129 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      133
      1342
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1195
    3. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      846
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      156
      832
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      746
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      150
      733
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      728
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      27
      588
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      575
    Aihe