Olen katsonut joka jaksot penn telleriä ja ne miehet tietää kaikki tosiasiat ja ettei ufoa ole
Penn Teller on paljastanu jo jaikki macic temput niin ufoa ei ole
13
439
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä paiti kaikki ufot on krikkikuvattuja studiossa
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17932864s
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ymmärsin.
Kannattaa kiinnittää huomiota hieman oikeinkirjoitukseen.- Anonyymi
Nin ja tiedä n että joka ufo on krikkikuvattu studiossa ne ei ole tosia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nin ja tiedä n että joka ufo on krikkikuvattu studiossa ne ei ole tosia
Oletko minkä ikäinen? Et tosissasi kirjoita noin huonoa suomenkieltä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko minkä ikäinen? Et tosissasi kirjoita noin huonoa suomenkieltä?
Minä tiedän totuudet kun olen ihan kaiki Penn Teller jaksot nähnyt ja ne miehet ymärtää paljon tietoa ja ne miehet on viisaat.ne on paljastanut huijaus temput pois
Ufoa ei ole kun ne on krikkikuvattuja juttua studioissa tiedän myös - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tiedän totuudet kun olen ihan kaiki Penn Teller jaksot nähnyt ja ne miehet ymärtää paljon tietoa ja ne miehet on viisaat.ne on paljastanut huijaus temput pois
Ufoa ei ole kun ne on krikkikuvattuja juttua studioissa tiedän myösMun mutsi on Tenn Pelle ja se sano että ufot on kriketti kuvattuja brigettejä ja leidi gaga on niiden kernaali päällikkö.
- Anonyymi
Lisäksi asun Niuvaniemellä ja täällä on paljon ufoja.
- Anonyymi
Kaikki ne ufo kuvat on krikkikuvatut ja ne niiden ohjsusmiehet on ropotti nukkeja jonka on ihmidet tehnet
- Anonyymi
Selvä juttu!
Ymmärsin viestisi.
..
- Anonyymi
Kerran yksi ruåtsalainen ukko tuli seuroilla saunaan ja sanoi olevansa taikuri.
Pyys mua menemään mahalleen lauteille ja asettui taakseni. Se sano että tuntuuko siltä että sulla olis peukalo perssilmässä? Sanoin että joo tuntuu. Se taikuri ojensi molemmat kätensä näkökenttääni ja heilutti peukaloita sanoen "Tadaa"
En tänä päivänäkään tiedä mikä siellä mun ahterissa oli. Se oli oikea taikuri se!
Olin sillon sellanen 12 vee pojan kossi.- Anonyymi
Taas halusit levittää törkyä.
Sinun perintöä tälle palstalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas halusit levittää törkyä.
Sinun perintöä tälle palstalle.Voiko aloitukseen muutoin vastata?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?506411Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki894546- 544339
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t243378- 2003078
- 402812
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132669törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202666- 1551609
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3271528