Olen katsonut joka jaksot penn telleriä ja ne miehet tietää kaikki tosiasiat ja ettei ufoa ole
Penn Teller on paljastanu jo jaikki macic temput niin ufoa ei ole
13
436
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä paiti kaikki ufot on krikkikuvattuja studiossa
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17932864s
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ymmärsin.
Kannattaa kiinnittää huomiota hieman oikeinkirjoitukseen.- Anonyymi
Nin ja tiedä n että joka ufo on krikkikuvattu studiossa ne ei ole tosia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nin ja tiedä n että joka ufo on krikkikuvattu studiossa ne ei ole tosia
Oletko minkä ikäinen? Et tosissasi kirjoita noin huonoa suomenkieltä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko minkä ikäinen? Et tosissasi kirjoita noin huonoa suomenkieltä?
Minä tiedän totuudet kun olen ihan kaiki Penn Teller jaksot nähnyt ja ne miehet ymärtää paljon tietoa ja ne miehet on viisaat.ne on paljastanut huijaus temput pois
Ufoa ei ole kun ne on krikkikuvattuja juttua studioissa tiedän myös - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tiedän totuudet kun olen ihan kaiki Penn Teller jaksot nähnyt ja ne miehet ymärtää paljon tietoa ja ne miehet on viisaat.ne on paljastanut huijaus temput pois
Ufoa ei ole kun ne on krikkikuvattuja juttua studioissa tiedän myösMun mutsi on Tenn Pelle ja se sano että ufot on kriketti kuvattuja brigettejä ja leidi gaga on niiden kernaali päällikkö.
- Anonyymi
Lisäksi asun Niuvaniemellä ja täällä on paljon ufoja.
- Anonyymi
Kaikki ne ufo kuvat on krikkikuvatut ja ne niiden ohjsusmiehet on ropotti nukkeja jonka on ihmidet tehnet
- Anonyymi
Selvä juttu!
Ymmärsin viestisi.
..
- Anonyymi
Kerran yksi ruåtsalainen ukko tuli seuroilla saunaan ja sanoi olevansa taikuri.
Pyys mua menemään mahalleen lauteille ja asettui taakseni. Se sano että tuntuuko siltä että sulla olis peukalo perssilmässä? Sanoin että joo tuntuu. Se taikuri ojensi molemmat kätensä näkökenttääni ja heilutti peukaloita sanoen "Tadaa"
En tänä päivänäkään tiedä mikä siellä mun ahterissa oli. Se oli oikea taikuri se!
Olin sillon sellanen 12 vee pojan kossi.- Anonyymi
Taas halusit levittää törkyä.
Sinun perintöä tälle palstalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas halusit levittää törkyä.
Sinun perintöä tälle palstalle.Voiko aloitukseen muutoin vastata?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821329Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651115Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021108Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631033Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍121813- 77745
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121744