rakkaat autoilijat, olen yrittänyt tehdä kaikkeni välttääkseni parkkipaikka kolhuja, karman lain nimissä laitan aina käden oven väliin jos oveni meinaa osua toisen auton kylkeen, ja aion myös jatkaa tätä käytäntöä jatkossa.
Olen silti tullut siihen päätökseen että en siedä muiden ihmisten kolhuja mitkä tulevat autooni parkkipaikalla.
Yritän ottaa tämän aina huomioon, myös siten että laitan autoni parkkiin mahdollissimman keskitysti, jotta muille jäisi mahdollisimman paljon tilaa.
Tästä edes otan valokuvan aina vieresisistä autosta, varsinkin jos siinä on sivulistat.
Olen ollut vankilassa, tunnen rikollisia, saan aseita käyttööni, lupaan pahoinpidellä erittäin pahasti henkilöt jotka jäävät kiinni tästä, tai lähetän ovelle, tai tulen ovelle.
En välitä onko tekijä mies vai nainen, alle 18k selviää tietenkin vähemmällä.
Parkkipaikka kolhut
Anonyymi-ap
1
185
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j582393Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all472271Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔611954Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?3051390- 791309
- 641246
- 581044
- 631022
- 25952
- 76915