Kiteellä on jo koko 2000- luvun ollut voissapaistettujen apu-myyrien pesäpalloa , joku kuppanen " lomakylä ", jossa voissapaistetut on rauhassa yhdessä KITEEN MYYRIEN kanssa suunnitelleet SUOMEN valtausta KV kriisien aikana . Hävetkää KITEEN MYYRÄT ! ( lähde :iltasanomat )
Hyvä Media, paljastaa KITEEN MYYRÄT.
6
656
Vastaukset
- Anonyymi
Me myyrät me mullassa möyrimme ain..
..ja kaunis ja hyvä on maa, se pulleita toukkia kasvattaa..
Siitä asiasta ei ainakaan voi syyttä Teboililla tai ABC:lla istuskelevia turaukkoja!- Anonyymi
Ei syyttää vaan kiittää.
Osa kasvattaa jo pulleita toukkia.
- Anonyymi
Kitee kunnan päättäjistä on useita PUTTE-myyriä joiden tie käy kohta MAANPETOSOIKEUDENKÄYNTIIN ja mittariin vankilatuomioihin 🇫🇮 Nimim AGENT Z
- Anonyymi
Heh heh. Tuollaiset jutut ei kuuluisi tavan tallaajille millään tavalla, parempi kun isot kaupat pysyisi salassa. Sillä tiedolla kun ei kukaan ulkopuolinen tee yhtään mitään kuka omistaa minkäkin kiinteistön.
- Anonyymi
Ei varmaan , niin kauan , kun veli-venäläinen koputtaa kalasnikohvilla ikunaruutuasi 🤣Alkaa Kiteen hipilläkin naama tummeta sen jälkeen 🤣 ootko yhtään sitä ajatellut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651423Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia109855- 57690
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä46689- 53683
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39677Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025645Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli66633Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan69621Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.40616