Ihmetteletkö koskaan

Anonyymi-ap

Ihmetteletkö koskaan, miten ikävilläkin tyypeillä ja huonoilla kommunikointitavoilla varustelluilla tyypeillä on parisuhde meneillään? Kertooko se, että tietyn habituksen omaavana saat anteeksi paljonkin vikoja?(olet esim oikeasti kaunis femme tai hyvännäköinen masc jne,). Mä ihmettelen, tosin oma valintani etten lähde mihin vain ihmissuhteeseen mukaan. Enkä pidä myöskään lesbostereotypioista ja sellaisesta dynamiikasta, mikä niihin liittyy.

10

1050

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En jaksa juurikaan kiinnittää huomiota toisten parisuhteisiin. Mutta veteleehän tuolla erilaisissa suhteissa ties minkälaista kulkijaa, riippumatta sukupuoleen, suuntautumiseen tms. Suhteiden laadut sitten toki voi olla ties mitä..

      Voihan ne toisensa löytäneet tuollaiset sitten olla toisilleen "sopivan yhtä lailla huonosti kommunikoivia" tms yhtäläisiä :D Toivottavasti kukin itse onnellinen, miten sitten onkaan

      • Anonyymi

        Tuntuu että jos haluat olla parisuhteessa lesbona, saat tyytä ihan minimiin, mitä tulee ihmissuhdetaitoihin. Eipä houkuttele pariutumaan.


    • Anonyymi

      Suurin osa l-naisista vaikuttaa kiinnostuvan/viehättyvän/ihastuvan heteronoloisista kauniista, hoikista naisista. Oman vähemmistön naiset edustavat yleensä kaikkea muuta. Muakin on jopa painostettu olemaan "naisellisempi", kainenlaisia pomottelijoita liikenteessä, kuin pahimman luokan heteromiehet. :D
      Voitaisko luopua lesbonormatiivisuuksien tuputuksesta? Vai onko asenteet edelleen 50-luvulta?

      • Anonyymi

        Jos nainen on sen verran simppeli että pää menee lähes sekaisin kun nainen pukeutuu perinteisen naisellisesti, hakekoon tasoistaan simppeliä seuraa. ;) case closed.


      • Anonyymi

        Suurin osa… ? Aika jämerästi sanottu 🤔 Voi antaa väärän kuvan palstaa lukeville, tai sitten ei. Mihin perustat tuon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa… ? Aika jämerästi sanottu 🤔 Voi antaa väärän kuvan palstaa lukeville, tai sitten ei. Mihin perustat tuon?

        Mitä porukoiden naisihanteita ja - juttuja oon kuunnellut, myös biinaisten. Pohjaa tietysti vain omaan elinpiiriini. Eri asia vielä minkälaista naisseuraa omalla pärställä käytännössä saadaan. Se ja sama minkä kuvan kukin saa, jokainen tehköön omat tulkintansa. Silti väitän ett kauniit femmet on ne joille on paras vienti ja mahikset, muu lienee toiveajattelua/uhoamista muunlaisilta naisilta. :D Naiiviksi ei pidä heittäytyä.


    • Anonyymi

      Ei ihmisten suhteiden laadusta voi tehdä päätelmiä.
      Voi olla, että ryhmässä sosiaaliset taidot ovat kehnommat kuin kahdestaan. Tai sitten joku kelpuuttaa huonoa kohtelua.

      Minustakin on toivottu naisellisempaa versiota. En itse keksi miten olisin vielä naisellisempi kuin olen ihan ulkonäköä myöten. Mitä sillä kukakin nyt sitten käsittää. Ehkä nämä naiset etsivät äitiä enemmän, kuin kumppania. Olen aika itsenäinen.

      • Anonyymi

        Niinpä niin. Mun teoriani on että ne "naisellisuuden vaatimuksia" hanakasti toisille esittävät hakevat ennen kaikkea pönkitystä omalle sukupuolen kokemukselleen ja sen vahvistamista femmenaiselta.
        Heterolandian normien peruja?


    • Anonyymi

      Ja toisaalta ajattelen, että saa jokainen kumppanilta hakea jatoivoa mitä tahtoo.

      Mutta on myös heitä, jotka vaikuttavat olevan onnellisessa suhteessa ja kivoja, mutta flirttailevat esimerkiksi minulle. Varattuina - ei voi tietää..

    • En ihmettele. Vakka kantensa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe