Kuljettaja vastasi hänelle että tämä on todellakin rehti kyyti ja matkustaja nousi kiittäen bussiin.
Kysyin häneltä hetken päästä, millainen hänen mielestään on rehti kyyti. Hän kertoi painokkaasti että sellainen jolla ei ole sukuoikeusmonopolikartellituomioita tilillään ja joka kunnioittaa avointa kilpailua ja joka ei hötkyile kriiseissä vaan ajaa kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Istuin bussin etupenkissä. Sisään tuli matkustaja jolla oli tiukka vaatimus: kyydin on oltava rehti!
11
405
Vastaukset
- Anonyymi
Hän myös kertoi uskovansa että lopullinen ilmoitus tulee ensi kesänä.
- Anonyymi
Ihan varmasti tuleekin!
- Anonyymi
Aja,saatana!
- Anonyymi
Rykien!
- Anonyymi
Sama mies jatkoi myös, että ei voi pitää rehtinä sellaista yhtiötä jossa johtajat ovat joko tkl.ltä potkut saaneita bussikuskeja tai sitten sellaisia jotka eivät ole päivääkään oikeita töitä tehneet vaan ovat saaneet firmansa ja johtajanpaikkansa perintönä, täysin ilmaiseksi ja vaivaa näkemättä. Mies epäilikim että lopullinen ilmoitus tällaisen yhtiön konkurssista on tulossa muutaman vuoden sisällä jos ei siellä meno muutu.
- Anonyymi
Onko Kimmo kesälomalla kun kirjoitukset käyvät aina vaan sekavammiksi?
- Anonyymi
Olikohan tuo matkustaja Erja mummu?
- Anonyymi
Janottiko kun heräsit?
- Anonyymi
Markkinointipäällikkö on nähnyt kesäisiä unia. Hän itse kuljettajana, matkustamossa Erja, Reino ja Joni Kangasalta. Kaikilla 5,90 nettilippu, helppo laskea linjan tuotto.
- Anonyymi
Kimmohan on lanseerannut käsitteen Kiitoslippu. Kiitoslippu tarkoittaa niitä lippuja joita Kinmo ostaa itse ajamilleen vuoroille. Kiitoksena työnantajalle siitä että ei ole (vielä) saanut potkuja. Näin jokaisen vuoron lippumäärä onkin paljolti riippuvainen siitä, paljonko Kimmon olvi-kassasta on jäänyt kiitoslippujen ostamiseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356