joka surmauttaa massoittain kansalaisiaan hyökkäyssodassa Ukrainassa, samalla kun kymmenet miljoonat venäläiset elävät köyhyydessä.
Kuka tahansa on parempi pressa kuin ryysyläisten maan diktaattori Putler
10
185
Vastaukset
- Anonyymi
Sinähän sen päätät???!
- Anonyymi
Minulla on äänestysoikeus Suomessa. Entäs sinulla, rääpäle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaatko käyttää äänestysoikeuttasi oikein?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaatko käyttää äänestysoikeuttasi oikein?
Osaatko sinä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaatko sinä?
Kyllä äänestämällä PS
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä äänestämällä PS
Kattellaan mitä nato-persut saavat aikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauemin,kuin sinulla turvapaikka elätti!
- Anonyymi
Putte on Kremlin koomikko.
- Anonyymi
Putte on maailman inhokki.Maailmalla on valtavat juhlat,kun tuo entinen Pietarin Resuinhokki heittää kaalisoppa lusikkansa nurkkaan.Muistopuhe.Perse pamahti silmä muljahti,henki pois..
- Anonyymi
Voi sinua äidin pikku kadepojua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4853800Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152836Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2792158Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4492013Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841364- 1561271
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631138- 801048
- 561019
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä411018