Vinkki paroneille! Jos kaipaatte lisätuloja (kun bisneksennehän eivät oikein suju) niin KA ja VL ...

Anonyymi-ap

... tarvitsevat paljon kuskeja. Hattu kouraan nyt vaan ja kuskin töitä anelemaan. Jos oikein nöyriä olette, niin jopa te voitte päästä menestyjille kuskeiksi! Pula kuskeista on sen verran kova.

MUAAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BUOOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!

24

683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ikävä kyllä, molemmat yhtiöt, KA ja VL, rypevät valtavissa tappiossa ja tuollaisissa yhtiöissä tahtoo olla kuljettajapulaa.
      Itse olen isohkossa firmassa ja ei meillä ole mitään vaikeuksia saada työntekijöitä.

      • Anonyymi

        Yksi syy Koiviston ja Valkeakosken kuskipulaan on kaluston luokattoman huono kunto. Pitkilläkin linjoilla käytettävät autot alkavat olemaan elinkaarensa loppusuoralla ja kun vielä huolto on osittain laiminlyöty, ei niillä ole kiva tehdä töitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi syy Koiviston ja Valkeakosken kuskipulaan on kaluston luokattoman huono kunto. Pitkilläkin linjoilla käytettävät autot alkavat olemaan elinkaarensa loppusuoralla ja kun vielä huolto on osittain laiminlyöty, ei niillä ole kiva tehdä töitä.

        Ai miten niin osittain?
        Ihan täysin nuo raadot on huoltamatta.


      • Anonyymi

        Firma oli joskus iso. Nyt se on enää pienehkö. Ei isohko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Firma oli joskus iso. Nyt se on enää pienehkö. Ei isohko.

        VL oli tosiaankin joskus iso firma. Automäärä ei ollut iso, mutta taloudellisesti se oli iso ja mahtava. Nyt se on vain varjokuva entisestä, kituva ja kuihtuva vääriä valintoja tehnyt yritys. Ei voi sanoa pienehkö, vaan oikeasti pieni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VL oli tosiaankin joskus iso firma. Automäärä ei ollut iso, mutta taloudellisesti se oli iso ja mahtava. Nyt se on vain varjokuva entisestä, kituva ja kuihtuva vääriä valintoja tehnyt yritys. Ei voi sanoa pienehkö, vaan oikeasti pieni.

        VL on pieni mutta pippurinen. Sen on Paunukin saanut nahoissaan tuntea. Ja pienihän sekin nykyään on, muttei pippurinen. Flegmaattinen paremminkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VL on pieni mutta pippurinen. Sen on Paunukin saanut nahoissaan tuntea. Ja pienihän sekin nykyään on, muttei pippurinen. Flegmaattinen paremminkin.

        No nyt ei voi oikein sanoa VL:n koosta ja menestyksestä mitään, koska ovat päättäneet salata tulostietonsa PRH:lta. Jos niingon veikata pitäisi, niin salailu johtuu hieman negatiivisesta tuloksesta ja omavaraisuuden romahtamisesta.


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        ❤️ ­­N­­y­­m­f­­­o­­m­­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17935161k

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Onko VL:n pallomahaiset alkoholistikuskit ryypänneet korttinsa vai mistä kuljettajapula olisi tullut

    • Anonyymi

      Voi VL poloista! Nyt se kuvittelee Lahti-Helsinki-Vantaa lentokenttävuoron tuovat sille kultaa ja kunniaa. Typerä ajatuskin.

      • Anonyymi

        Eikö ole aika lapsellista ilkkua niille, jotka yrittävät? Paronithan koittivat estää kokonaan kaikki uudet päänavaukset (uhkat sukuoikeuksilleen) vaatimalla 2 vuoden pakkoliikennöintiä uusilla reiteillä. (Viranomainen oli LAL:n talutusnuorassa sukuoikeusaikana.) Onko edes olemassakaan tehokkaampaa tapaa tappaa kaikki uudet innovaatiot jo ennen kuin ne ehtivät syntyäkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ole aika lapsellista ilkkua niille, jotka yrittävät? Paronithan koittivat estää kokonaan kaikki uudet päänavaukset (uhkat sukuoikeuksilleen) vaatimalla 2 vuoden pakkoliikennöintiä uusilla reiteillä. (Viranomainen oli LAL:n talutusnuorassa sukuoikeusaikana.) Onko edes olemassakaan tehokkaampaa tapaa tappaa kaikki uudet innovaatiot jo ennen kuin ne ehtivät syntyäkään?

        " Paronithan koittivat estää kokonaan kaikki uudet päänavaukset (uhkat sukuoikeuksilleen) vaatimalla 2 vuoden pakkoliikennöintiä uusilla reiteillä. "

        Miten sinä tuon noin päin käännät, lakihan oli tuo.
        Esimerkiksi Vuorela ja Savonlinja hakivat yhtä vuoroa samalla aikataululla Helsinkiin ja molemmille tuo myönnettiin, siinä sitten ajeltiin kaksi vuotta peräkkäin.
        Pekka ja Lauri pyhä keksivät sitten, että houkutellaan pikku firmoja hakemaan itse liikenneluvat, ja kun linja ei sitten kannattanutkaan, se lopetettiin, ja samalla kaatui noita pikku firmoja, joiden uusien lupien saanti tyssäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Paronithan koittivat estää kokonaan kaikki uudet päänavaukset (uhkat sukuoikeuksilleen) vaatimalla 2 vuoden pakkoliikennöintiä uusilla reiteillä. "

        Miten sinä tuon noin päin käännät, lakihan oli tuo.
        Esimerkiksi Vuorela ja Savonlinja hakivat yhtä vuoroa samalla aikataululla Helsinkiin ja molemmille tuo myönnettiin, siinä sitten ajeltiin kaksi vuotta peräkkäin.
        Pekka ja Lauri pyhä keksivät sitten, että houkutellaan pikku firmoja hakemaan itse liikenneluvat, ja kun linja ei sitten kannattanutkaan, se lopetettiin, ja samalla kaatui noita pikku firmoja, joiden uusien lupien saanti tyssäsi.

        Laki oli LAL:n sanelema


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laki oli LAL:n sanelema

        Edunvalvontaorganisaatiot ovat sellaisia, joiden tehtävänä on käydä keskusteluja eri tahojen kanssa ja saada omia näkökantojaan huomioiduksi.
        Ja voin kokemuksesta sanoa, että ministeriössä osattiin olla erittäin tiukkoja, eikä heille kukaan sanellut mitään.
        Hieman kyseenalaista on se, että viranomaistaholla työskentelee lähiomaisia päättämässä asioista.


      • Anonyymi

        Eikö tuo ole koskilaisilta ihan hyvä veto Alamäen konkurssin jälkeen? Juna ei noihin aikoihin ole kentältä Lahteen vaihtoehto.


      • Anonyymi

        Yksityiselämän tragediat ovat aina ikäviä ja yksityisinä ne pysyköön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksityiselämän tragediat ovat aina ikäviä ja yksityisinä ne pysyköön.

        Suuri Johtaja siis vaihtoi nuorempaan kun edellisestä ei ollut enää apua viranomaisiin vaikuttamisessa ja sisäpiirin tiedon saamisessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuri Johtaja siis vaihtoi nuorempaan kun edellisestä ei ollut enää apua viranomaisiin vaikuttamisessa ja sisäpiirin tiedon saamisessa?

        Onneksi ei kuitenkaan ajele kännipäissään vaarantaen muiden tienkäyttäjien turvallisuuden!

        Taisi totisesti olla LAL:ille melkoinen ylläri ja ikikatkeruuden aihe kun yhtäkkiä viranomaiset ei enää olleetkaan heidän talutusnuorassaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi ei kuitenkaan ajele kännipäissään vaarantaen muiden tienkäyttäjien turvallisuuden!

        Taisi totisesti olla LAL:ille melkoinen ylläri ja ikikatkeruuden aihe kun yhtäkkiä viranomaiset ei enää olleetkaan heidän talutusnuorassaan?

        Oliko Laurin viranomaisvaikuttaminen ns. parempaa vaikuttamista? Eikö tosiaankaan mielestäsi ollut mitään kyseenalaista, jos samasta taloudesta toinen osapuoli voi suoraan vaikuttaa toisen yritystoimintaan? Ihmettelen suuresti, että tähän ei aikoinaan puututtu millään tavoin. Kyllähän liikenneministeriön virkahenkilölläkin on esimies, jonka tehtävä olisi ollut valvoa alaisensa edesottamuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuri Johtaja siis vaihtoi nuorempaan kun edellisestä ei ollut enää apua viranomaisiin vaikuttamisessa ja sisäpiirin tiedon saamisessa?

        Jos näin on käynyt, tyyli on täsmälleen sama jolla Lauri kohteli aikaisempia yhteistyökumppaneitaan. Kun heistä ei enää ollut mitään hyötyä, saattoi yllättäen tulla vaikkapa haaste raastupaan. Kuka voi vakavasti tehdä bisnestä tällaisen henkilön kanssa?


    • Anonyymi

      Uuteen Lahti-Helsinki-Vantaa vuoron ajamiseen riittää varmaan henkilöautokortti?
      Ajettaneen jollain Auriksella.

      • Anonyymi

        En hyväksy varkaita enkä vääriä valtiaita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En hyväksy varkaita enkä vääriä valtiaita!

        Mukava kuulla, mutta miten tämä liittyy aiheeseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukava kuulla, mutta miten tämä liittyy aiheeseen?

        Kirjoittaja ei ehkä hyväksy punapöksyjä eikä tappiollista muiden varallisuuden polttamista?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      193
      12419
    2. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      199
      2771
    3. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      264
      1679
    4. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      71
      1200
    5. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      55
      997
    6. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      61
      902
    7. Nainen, se kun olit joskus niin vakavana

      ja naama peruslukemilla, toisinaan silloinkin kun kuuntelit juttujani. Se ilme on jäänyt lähtemättömästi mieleeni. Mitäh
      Ikävä
      41
      804
    8. Olen ylpeä sinusta

      nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
      Tunteet
      30
      779
    9. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      52
      749
    10. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      43
      713
    Aihe