Moni ei varmaan tiedä en tiedä onko

Anonyymi-ap

tahallista vai vahinko mutta nivalalehden jutun kuvassa vilahtaa pedari lipun värit. Itse heittäisin roskiin mutta tuskin omistajat itsekään tietää. Mistä helvetistä lie tuolla sairaalla värityksellä laukku tai tyyny ostettu ja vielä lapsia samassa kuvassa.

Tässä todiste--------------

https://www.snopes.com/articles/464807/minor-attracted-persons-flag/

7

919

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No voi itku ja parku nyt sentään. Pitäähän nyt lipussa värejä olla, mutta sinulta taitaa puuttua ne järjen värit.

• Anonyymi

Asuin lapsena Nivalassa. Silloin ei saanut pitää punaisia vaatteita. Musta oli suosiossa. Nyt on tullut uusia kiellettyjä värejä nämä oranssit ja keltaiset. Milloin aletaan paheksua puolueiden värejä, keskustan vihreä, vihreiden vihreä, kokoomuksen sininen, vasemmiston punainen, perussuomalaisten sinikeltainen. Ajat muuttuvat, mutta värit pysyvät. Hyvää jatkoa teille sinne Nivalaan.

• Anonyymi

Ei kysymys ole pelkästään väreistä! Miksi tuossa laukussa tai tyynyssä on samat värit ja samassa järjestyksessä jotka viittaavat pedofiliaan? Uskonnollinen juhla jossa on lapsiakin niin juuri tuo ärsyttää että piilomainostetaan paholaisen iljettävyyksiä! Tuo ei ole mikään pride lippu enkä kyllä ymmärrä miksi sitäkään pitäisi olla missään vaan tuo viittaa suoraan seksuaaliseen hyväksikäyttöön ja vielä pahin mahdollinen koska uhrina lapset! Miksei voi olla tyyny jossa lukee Jeesus elää tai vaikka vaan sininen tai valkoinen tyyny??? Miksi pitää olla pedofilian tunnuksen värit ja vielä samassa järjestyksessä??? ILJETTÄVÄÄ!!! Kuka hitto tuommosia edes tekee tai myy ja miksi???

• Anonyymi

sairasta tolllanen vouhkaaminen jostain lipun väreistä.
      ei ne siitä miksikään tule muuttumaan.

• Anonyymi

ja lapset kuin aikuisetkin ovat ihan saman arvoisia.
      aikuiset vaan tajuaa paljon enemmän.

• Anonyymi

No herrajestas,keksi nyt jotakin muuta tekemistä,lähe vaikka ulos kävelylle ja kuuntele linnun laulua ja kahtele vihreitä puita.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      95
      6101
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5535
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2757
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      2015
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1758
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1621
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1583
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      136
      1459
    Aihe