tapasin erään naisen joka seurustelee mutta ei kuulosta häppöseltä suhteelta ja nytkun tavattu kavereina napittaa silmiin pitkään punastelee ja hymyilee ja laittaa viestiä välillä töistä tai heti aamusta? ja koskettikin kädellä kai käteeni pikasesti ja luulen että teki tahalteen että ei vahingossa osunut kun katseltiin maisemia !ja huomasin kun kysyinn kysyin nähäänkö huomenna niin sanoi tahalteen et katotaa ja katto miten regoin;D
Olisiko kiinnostunut?
11
374
Vastaukset
- Anonyymi
Et sinä minua ainakaan kaipaa :(
- Anonyymi
olisi kiva jos joku antaisi oma näkemyksen ;)
- Anonyymi
Voihan se varattukin ihastua.
- Anonyymi
On kiinnostunu. Älä kysele tyhmiä.
- Anonyymi
voi kuulostaa tyhmältä kyselyltä mut aina kiva saada jonkun muunkin näkemys ja millä perusteella susta on kiinnostunu? sit esim jää napittaan silmiin ja hymyilee kun esim anto mulle kaks marjaa mitä keräsD
- Anonyymi
ja vaikka ei jokapiväivä laittais ni luulen että ei kaikille tutuileen heti aamusta viestiä laita :D sikku jalka kipee hänellä ja sanoin että voin kantaa hänet jos tarvii niin ei sanonu mitään mut jotain mietti;D
- Anonyymi
ja maisemia kun katseltiin niiku kirjotin ni sanoi tota ja oli jotain sanomassa muta ei sanonu !ja laitoin hetkeks simät kii ja ku avasin ni hymyili ja tapitti;Dja ns haukku miestänsä että se ei esim lähe marjaan hänen kanssaan!ja kun sanoi että tavannut toistakin kaverina vastasin että jaa niin ihmetteli ja sanoi että sanoikin häneöle että antaa olla;D
- Anonyymi
ja viellä se että sanoin että oot melkein ainut mikä tuo piristystä päivään ihmisistä niin eise siihenkään sanonu mitään punastu vaan
- Anonyymi
ja sanoi tyyliin mettässä että housut meinaa tippua ku kävely nii paljo ja kattoi siihengin reaktioo:Dja halannut hän ei ole vaikka kieli varmaan tekisi koska jos hän aattelee että ei jöisi vaan siihen kun se mies kuitenkin
- Anonyymi
Minne sulta hävisi kaikki välimerkit. Tuli pään särky kun luin tuon.
- Anonyymi
mutta joku osaa varmaan lukee ilman välimerkkejä;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv243849Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?362639- 652454
- 1412245
Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k362237Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.512218Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi291821- 341783
- 341755
- 1291480