Markle vuoti kaikki mediaan

Anonyymi-ap

Amerikkalaista blind gossip -sivustoa vetävä henkilö kertoi haastattelussa, ettei koskaan saanut mitään vinkkejä huhuista tai juoruista kuninkaallisista, kunnes Markle liittyi heihin. Nämä vinkit tuli suoraan Meghanin pr-toimistosta ja hänen lähipiiriltään. Myös tuo juoru siitä, että Williamilla oli suhde. Kirjallisessa mestariteoksessaan Harry mainitsi, että hän keskusteli Williamin ja isänsä kanssa, jotka kertoivat hänelle valheita ja Harry juoksi kädet korvilla lallatellen pois. Käytännössä siis kertoivat, että Markle oli juorujen ja vuotojen takana.

7

421

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyseinen henkilön sanmisia on kyseenalaistettu
      Amerikka syyttää häntä rasistisista sana valinnoista ym

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

🍒 ­­­N­­y­m­f­o­m­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17936064t

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Valetta , on kuullut
      Olisi mahdottomuus olla kuulematta
      Wiliamin suhdehan on lähtöisin hänen sisäpiiristään
      Katehan pakotti katkaisemaan naisen kanssa lopullisesti välit
      Ei kannattaisi itse tehdä johtopäätöksiä
      Nämä jatkuvat solvsukset ym tulee usein järjestöiltä ja väitetyt henkilöt ei edes ole tietosia näistä
      Harry ja Meghan ovst vähän julkisuudessa mutta jotkut lehdet suoltaa heistä tekstiä
      Esm, Camillalla oli syntymäpäivät eilen juorupalstoilla oli teksti Kate onnitteli somessa mutta Meghan on hiljaa
      Jo ajat sitten on tullut ilmoitus että he haluavat saada sekä lähettää onnittelut sekä muut asiat yksityisesti omasta toiveestaan kerta ovat julkisuudesta pitkälti poistuneet

• Anonyymi

Onkin Katherinen vuoro joutua kiusan kohteeksi
      Näin kirjoitteli lehdet
      Arvosteltiin että katen l aneeminen luiseva perse on joka fu... vuosi tenniskentällä

• Anonyymi

Tuon väitetyn rakastajan poika oli kruunajaispoikana. Pelkkää valehtelua ja tuo törkeä nainen vielä yritti tunkea väitteellään kiilaa näiden kahden suhteeseen. Kate oli vielä saanut pienen lapsen eli stressi oli kova. Hävytön ämmänkutale.

• Anonyymi

Tämä ei liittynyt millään tavoin Meghaniin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä ei liittynyt millään tavoin Meghaniin

Nimenomaan liittyi Meghaniin.

Se ei nyt auta keksiä valheita vain siksi, että Meghan on biracial. Hän nyt vaan sattuu olemaan sen lisäksi aivan kauhea ihminen, myrkyllinen ja pahantahtoinen. Se ei muutu vänkäämisellä yhtään miksikään. Tämä totuus on selkeästi käynyt jo ilmi mm. Michelle Obaman kommenteista Meghaniin liittyen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe