Kumpaan pystyt mieluummin pystyisitkö menemään kumppanisi luo ja painaa hänet polvisilleen ja hän antais suukivat sinulle vai toisin päin et joutuisit antamaan suukivat hänelle eli kumpi olet alistava vai alistuva mieluummin ja nyt ei kyse raiskauksista vaan luonteenpiirteestä
Miehille ja naisille kysymys
6
494
Vastaukset
Ilman muuta minä antaisin "suukivat" naiselle. En kyllä pidä itseäni alistuvana, tykkään vaan antaa suuseksiä!
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17936421P
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Samaa mieltä, ilman muuta annan suukivat, mielelläänniin että on peppu pystyssä kontallaan...herkkua!!
itse olen alistuva, joten olisin polvillani ottamaan suuhun herkkuja
Mielellään otan niskasta kiinni ja pistän polvilleen ja tarjoan kyrvän suuhun. Hiuksista kiinni pitäen nain tarpeeni sinne. Vessassa myös saatan suihkusta tullessani tarjoilla pytyllä istuvalle naiselle munan imettäväksi. Siitä ei pääse pakoon. Sä gyssä kaadan mahalleen alleni ja sidon kädet taakse ja pidän hartoista kiinni ja nain himoni perseeseen. Nainen saa ja joutuu ottamaan vastaan mitä annetaan.
Joskin kyllä sitten tarjoan vastapalveluksia mielelläni. Ihan mitä vaan tarvii ja haluaa. Nuolen milloin vaan ja mitä vaan. Pillun saa antaa missä kunnossa vaan minulle nuoltavaksi. Saa olla muhinut, spermainen whatever- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/V3z0E2
Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1225546
- 715208
- 994285
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753670Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603308- 432881
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582059- 451917
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381733