Tunteeko kukaan sitä pubiruusua joka kangasalla on pyöriny jo monta vuotta kaikissa pubeissa, vaaleet hiukset ainakin joskus ollut ja hirvee rääpiin turpaansa kaikille.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Aikoinaan otin valkovenäläisiä ja mutsi joi minut pöydän alle joskus 60luvulla.
- Anonyymi
Ilmeisesti suoraman pubi ollu sen vakio paikka. Taitaa olla melko elämänkoululainen kun kuunnellu sen juttuja.
- Anonyymi
Onkohan tää se mutsi joka omastaan ei pystyny pitään huolta! Mut puuttuu muitten asioihin! Joo kuullut kyllä et joku ihme muija pyöriny jo vuosii suoramall..
- Anonyymi
parturi
- Anonyymi
en tiedä kuka on mutta yhessä pupissa käy kyllä niin kaunis ruusu että viikko seisoo sen jälkeen kun yhen karaoketanssin hänen kanssa tanssii.
- Anonyymi
onko isot tissit
- Anonyymi
on,ja pystyssä isojen nännien kanssa.
- Anonyymi
Ruusu on mun äiti ja nyt lähti sähkötkin voi ei voi ei.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1071317Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.137804Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197740Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47707Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!32695- 69682
- 47630
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59555Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29541Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102530