Katsastettavakseni ohjautui 2010-luvun Mercedes Benz. Tiesin heti, että se on laho kuten kaikki muutkin 2010-luvun autot nykyään. Aloin koputtelemaan auton, tarkoitan ruosteläjän, pohjaa ja kun löysin kaikkein ruostuneimman kohdan, löin siihen asennusraudalla kovaa. Rauta meni pohjan läpi kuin tyhjää vain, ja kuljettajan puolen lattiaan tuli iso reikä.
Koputtelin/hakkasin vielä muutaman reiän lisää ja hymyssä suin asetin auton käyttökieltoon. Asiakas kiehui raivosta.
Kotteron pohja oli täysin mätä, ja asiakas vihainen kuin ampiainen
16
855
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä noita tarvitse juuri koputella tai hakata. Sormi riittää.
- Anonyymi
Älä jaksa kirjoitella satuja, hölmö poika.
- Anonyymi
Oliko kyseessä sinun ruosteläjäsi? Heh heh!
- Anonyymi
Ketään oikeaa katsastusmiestä ei voisi vähempää kiinnostaa asiakkaan tunnetila. Tämän vuoksi he eivät siihen ottaisi millään tavalla kantaa, jos edes tämän tyyppisiä julkaisuja tekisivät.
- Anonyymi
Hylätty katsastuspäätös aiheuttaa meissä katsastajissa suurta mielihyvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hylätty katsastuspäätös aiheuttaa meissä katsastajissa suurta mielihyvää.
Onhan se tietty hylky prosentti saatava.
- Anonyymi
Hyi tuota ruostetta, se on ongelma monessa kaarassa?☢️
- Anonyymi
Taisi olla Toyota katsastusmies muisti merkin väärin.
- Anonyymi
Paljastit kirjoituksessa, että et todellakaan ole alalla töissä, et lähelläkään. Eivät katsastajat aseta ajoneuvoja käyttökieltoon, vaan ajokieltoon! Juntti! 😂😂
- Anonyymi
Eikö kotterosi taaskaan saanut hyväksyttyä katsastuspäätöstä? Katkeruutesi perusteella niin on käynyt. Sinun kaltaisista asiakkaista me katsastajat käytämme nimitystä "köyhä paska".
- Anonyymi
Ei ne mersun pohjan suojamuovit kovin herkästi ruostu, eikä niitä kai katsastuksessakaan irrotella että saataisiin ne ruostuneet pellit näkyviin.
- Anonyymi
Kyllä ne muovit tippuu sieltä pois sitten kun pohja on valmis.
- Anonyymi
Muuta Helsinkiin, niin saat hyvää palkkaa joka tarkoittaa että voit ostaa kunnon auton.
- Anonyymi
Palkkaetu menee korkeampiin, asumiskuluihin.
- Anonyymi
Sitten heräsit ja "alusta" oli ihan märkä.
- Anonyymi
Asia on näin: Valtiovalta painostaa.
Yli15v. Vanhat autot pitää saada pois liikenteestä.
Katsastushenkilökunta on kahden tulen välissä.Varmaan katsastus. harmittaa, kun papan 20v vanha auto pitää saada pois liikenteestä, vaikka suoranaista vikaa ei ole.
Itselleni Lielahden katsastuksessa minulle sanottiin, että älä ikinä enää tuo tätä autoa heille katsastettavaksi
Laittoi leiman. Hyväksyi.
Nyt olen käynyt 5 kertaa muualla ja aina mennyt kerralla läpi
Älkää menkö maanantaina katsastukseen. Saattaa olla, että aviopuoliso on antanut huutia ja tämä sitten jatkaa pahatuulisuuttaan vanhan auton omistajaan.
Viimeksi itse arvelin että ei mene läpi, mutta katsastus kehui ja sanoi, että ei hyvää kannata romuttaa ja jatkoi.
Nämä nykyautot on täysi pask.
Älä osta niitä, sillä sitten olet kusessa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279