Hei, en tiedä. Haluaisin kysyä teiltä jotka tiedätte. Häviääkö tililtä rahaa jos menee kattomaan saldoa pankkiautomaatilta? Mulla on Nordean Pankki, Nordea, Visa pankkikortti.
Ois iso kiitos jos vastais joku. Oon ite vielä alaikäinen!
Pankkiautomaatti
6
388
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu pankista mutta yleensä about 50 EUR
- Anonyymi
Palvelumaksuhinnastossa se on sanottu. Riippuu minkälainen kortti kysyjällä on ja onko joku kuukausipaketti, mutta veikkaan, että pelkästä saldon katsomisesta veloitetaan 0,80 ja 1,50 euron välillä.
- Anonyymi
Tee vaikka parinkympin nosto, niin näet jäljelle jääneen saldon ilmaiseksi, ainakin otto-automaateilla.
- Anonyymi
Minulla ei ole tilillä noin paljoa rahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei ole tilillä noin paljoa rahaa.
Ei haittaa. Yritä vaan tehdä nosto, niin saat virheilmoituksen että rahaa ei ole tarpeeksi koska saldo on vain se ja se.
- Anonyymi
Tuliko mieleen katsoa oman pankin nettisivulta hinnastoa! Kyllä se saldokysely maksaa vajaan euron. Meneekö se siinä hetkessä kun katsot vai palvelumaksuissa myöhemminen on aivan oma juttunsa!
Se joka osaa esittää tälläisen kysymyksen netissä osaa varmaan käyttää älypuhelinta ja tekee kyselyt pankin apissa tai tietokoneella verkkopankissa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1952727Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82942604Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy412334Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1591414Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171102Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään471080- 57782
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j10771- 19699
- 55682