Leikkimielellä olen tässä liikkeellä. Eli vaihtakaa kahdesta sanasta tai yhdyssanasta kaksi ensimmäistä kirjainta, näin ikään:
kunnanhallitus … Hannan kullitus
pehmeä jänis … jähmeä penis
sananmuunnos … munansaannos
tillimassit … mallitissit
villi hattu … hallivittu
Ja niin edes päin? Mitä sitten olettekin kuulleet, tai keksikää itse.
Tuhmia munansaannoksia... (eli sananmuunnoksia)?
11
925
Vastaukset
Pari lisää:
kutrimelli … metrikulli
paluuvallit … valuu pallit- Anonyymi
No mihin nuo on paisunut samaa juttuu oot toistellut jo monta vuotta.
Anonyymi kirjoitti:
No mihin nuo on paisunut samaa juttuu oot toistellut jo monta vuotta.
Hassua että sanot noin, tämä tässä sattuu olemaan ensimmäinen alkupäinen postaukseni tällä palstalla koskaan.
- Anonyymi
Jallun pihtaaja- pilkun jahtaaja
- Anonyymi
Ruskaa pakkasessa- paskaa rukkasessa, mutta tuo sanan muunnos taitaa olla väärin.
- Anonyymi
Piha oli liukas ja Lilli kupsahti - Liha oli piukas ja kulli lipsahti
- Anonyymi
Olli Kujala ja Ollin kurjuus.
- Anonyymi
Ollin kurjuus-kullin orjuus
- Anonyymi
Ollista tuli kulkia. Kullista tuli olkia.
- Anonyymi
Noo meillä töis on sellaanen ruso poskinen inkkari...kääntäjät kääntää
- Anonyymi
Rallit kukkuloilla ja pyörät huutaa
Rusaselle tankkaamaan
Rukalla tankkaamassa
Ketjusta on poistettu 67 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301906
- 1211375
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401150Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni601073Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v2831053- 491049
- 1361034
Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet89876Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58829Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77816