Minkälainen mies jää roikkumaan maksunaiseen??

Anonyymi-ap

Olen ajat sitten jo hommat lopettanut nainen. Yksi äijä jäi ikuiseksi vaivaksi. Nyt 67-vuotias insinöörimies, Kaikenlaisia kyläänpyytelyitä, ruikutusviestejä. Uhkaa tulla pihalle pyörimään. Kun uhkaan poliisilla, alkaa se huoraksi nimittely. Olen rahastanut haarovölillä ja hänellä on kaikki maksut tallessa. Yms sekopäistä. Miksi?

11

573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      H­ei! Ku­­tsum­­me sinu­­­t käym­­ään uude­­­ss­a cha­­­tis­sa! Mei­tä on yl­­i mil­­­jo­­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/E1c4K5

    • Anonyymi

      Siski kun oletkin spede niuvanniemestä buaahaa

      • Anonyymi

        Jaahaas spedellä sä taas sekottaa. Tuon sä hönö voit tietää itsestäsi.Buaahaaa siski oletkin siellä buahaa hehheee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahaas spedellä sä taas sekottaa. Tuon sä hönö voit tietää itsestäsi.Buaahaaa siski oletkin siellä buahaa hehheee.

        Sää mää ja bää taas sekottaa pakkaa buaahaa


    • Anonyymi

      Luulee voivansa kai kiristää sua viimeistään si kun alat seurusteleen ajaa yllättävänkin monen miehen pois kun selviää kuinks monen miehen kanssa nainen on ollu saati että on edes joskus huorannu miksi miettiä mitä elämällään tekee varsinkin naiset ennen kun rupiatte sitä persettä jakamaan

      • Anonyymi

        Juu, olen kyllä tietoinen, mikä huora olen. Ja en edes halua seurustella.

        Jännä, että keskityit enemmän minun mollaamiseen, kuin tuon äijän?


      • Anonyymi

        Tämäkin aloitus on trolli jep jep


    • Anonyymi

      Vaihtoehdot nääs vähenee kovinkin paljon si varsinkin kjn erehdytte tuollaiselle ressukalle antaan edes maksua vastaan

    • Anonyymi

      Kaikki, aivan kaikki on lopulta naisen vika. Raiskauksen uhriksi joutuminen:teit jotakin edesauttaaksesi. Vaikka olisit vain lapsi.

      Naiset antavat liikaa: huora. Eivät anna: pihtareita ja edistävät miesten pahoinvointia.

      Maksullinen seksi nyt on olemassa ihan miesten seksinhimosta. Silti tällaista naista pitää vihata ja halveksua vaikka itse näitä palveluja käytetään. Palveluja käyttäviä miehiä ei tule vihata eikä halveksua. Vaikka olisivat ihan perheellisiä miehiä. Moni tällainenkin vinkui seksiä ilman kumia!

      Jos kaikki maailman naiset lopettaisivat antamasta, miehet räjähtäisi! Joten vaikeata ymmärtää tätä logiikkaa. Silkasta sisäänrakennettusta naisvihasta kaikki on kotoisin.

      Sitten jos joku hyypiö jää vainoamaan, se on naisen vika.

      • Anonyymi

        Nimenomaan Mitäs huoraa oikein sulle persläpi


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      133
      5320
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3307
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1425
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1316
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1307
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1287
    Aihe