Tiiän että sulla on ollut

Anonyymi-ap

muitakin vaikka muuta väitit.

12

569

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerro todisteet tuollaiselle väitteelle missä ei ole totta yksikään sana.

• Anonyymi

Hän sanoi ettei ollut vaikka oli ollut monia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän sanoi ettei ollut vaikka oli ollut monia.

Mihin perustat tuon väitteen? Onko jotain, millä voit näyttää todeksi? Vai huhupuheitako taustalla?

• Anonyymi

Parasta laittaa ne todisteet. Tuo on raskas syytös.

• Anonyymi

Oli muka ”kaverin” kanssa vaikka paneskeli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli muka ”kaverin” kanssa vaikka paneskeli

Tuo ei ihan riitä vakuuttamaan ketään että sä siinä sanot noin.

• Anonyymi

Kuulostaa ihan mustasukkaisen ihmisen puheilta, ainiin, mutta nyt ollaankin tunteet ja mustasukkaisuus osastolla. Siitä se varmaan tosiaan juu johtuukin.

• Anonyymi

Niin kuulostaa ja tässähän se varmaan selviää onko mitä näyttöä ja mitä toisella on sanottavana siihen vastineeksi vai onko yleensäkään mitään.

• Anonyymi

No jos miehe(ni) olisi ollut niin sittenpä olisi en voi tapahtuneelle todennäköisesti mitään tehdä tai olisi voinut sen sattuessa koska todennäköisempää se tapahtunut tai tapahtuu silloin kun en olisi paikalla. Rehellisesti hän sen tapahtuneen kanssa on enkä minä. Ei se minussa vika ole jos ei voi olla pettämättä. Ihmettelemistä olisi miksi olla sitten suhteessa kanssani jos näin kävisi.

• Anonyymi

Omien tietojeni mukaan en ole tietääkseni ollu kun kahdenkymmenen eri naisen kanssa sitä en tiedä onko mua joku nukkuessani käyttänyt hyväkseen jos on ni ainakaan en ole siihen heränny ja nainen on ainakin osannu siivota jälkensä siinä tapauksessa koska en ole itse ainakaan huomannu mitään normaalista poikkeavaa tai tarvetta käydä pesulla

• Anonyymi

Hänellä on joo ollut. :((
      Vtun hyvää yötä

• Anonyymi

On linjoilla taitavaa neitsyttä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      191
      1330
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      893
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      842
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      51
      730
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      252
      622
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      311
      597
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      579
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      574
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      570
    Aihe