Kansanedustajat ulkotöissä, ulkoparlamentaarisessa hyökkäyksessä laillista hallitusta vastaan

Anonyymi-ap

Kuinka ihmeessä. Parlamentaarisen demokratian mallimaassa eduskuntapuolueet toimivat omien pukareittensa kautta kaikissa kanavissa, johon bitti, käsi tai pilkkakirves sopii.
Joki-Sipilä toteaa kulttuurimuutoksen suomalaisessa politiikassa. Minun kantani on vahvistumassa päivä päivältä ja vahvistunut näkemään muutoksen oppositiopolitiikan kriminalisoitumisena ja ulkoparlamentaarisena hyökkäyksenä maan laillista hallitusta vastaan.
Jos ja kun näin on, seurauksia tulee. Varminta on, että koko sotkeminen vahvistaa Kokoomuksen ja Perussuomalaisten asemaa seuraavissa eduskuntavaaleissa. Suomen kansa haluaa nähdä sen miten syvä vihervasemmiston vaalitappio pitää olla, että nuo tahna-aivot tajuavat ja uskovat aidosti hävinneensä.

7

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuuleppa, se on niin että, SDP:n ÄäriVasemmistolainen Punikki-Kommunisti ja MyrkynVihreä, huutaa vielä arkkua multiin pannessa , "tämä on Rasismia" PerusSuomalaisilta !
      - ja vaikka Punikille sanoo "hyvää päivää" -niin se "Rääkyy" tuo on Rasismia !

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi

Kyllä. Kansa äänesti väärät ihmiset oppositioon. Kun kansa ei heitä vaalivoittajiksi äänestänyt, heille jää paikaksi paskan puhuminen kaljapäissään Hakaniemen, Kallion ja Sörnäisten juottoloissa. Ja senhän he tekevät.
      Siinä ohessa vainotaan, maalitetaan ja kampitetaan laillisen hallituksen valtiovarainministeriä ja rakennetaan tarinoita rasismista, natsismista ja omasta erinomaisuudesta. Tietysti vasemmistolaisten toimittajien kanssa.

• Anonyymi

Ei ehtinyt tulla Suomesta mamujen islamistisuomea,nyt poru!

• Anonyymi

Niin hirveä itku siitä vaalitappiosta tuli. Viisikko pestiin perusteellisesti. Paska juttu, että ehtivät raunioittaa valtiontalouden. Nyt ei rahaa riitä edes kaikkeen tärkeimpään. Marin sotki tämän maan asiat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin hirveä itku siitä vaalitappiosta tuli. Viisikko pestiin perusteellisesti. Paska juttu, että ehtivät raunioittaa valtiontalouden. Nyt ei rahaa riitä edes kaikkeen tärkeimpään. Marin sotki tämän maan asiat.

Usein päänsäkin!

• Anonyymi

Jospa kysymys on sananvapaudesta. Vähän vaikea sana toki perussuomalaisille.

• Anonyymi

Tuo nyt oli pohjanoteeraus. Tuohon kykenee vain yli 5 metrin sytytyslangalla varustettu tahna-aivo.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      20
      4974
    2. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      240
      3662
    3. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      518
      1980
    4. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      142
      1709
    5. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      152
      1591
    6. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      587
      1518
    7. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      121
      1456
    8. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      217
      1437
    9. Oot nainen kaunis

muista hymyillä jatkossakin.
      Ikävä
      49
      1139
    10. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      75