Uimahallissa

Anonyymi-ap

Olin eilen uimahallissa ja näin 15-18v miehen kuka oli ajanu alapäästään karvat. Siis ihan kaikki! Vaikka tytöistä tykkään ni katselin tuota näkyä suihkussa ja saunassa vähän väliä. Tuo kaveri ei katseista välittänyt, jatkoi pesuaan ja suihkuttelua rauhassa. En mä vaan kehtais mennä tollain julkiselle paikalle. Jotenki toi näky jäi vaivaan ja toisaalta tekis myös itte ajaa ja koittaa mut en vaan kehtaa.

29

2392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pedari niuvanniemen suljetulta tiedottaa hyi hemmetti

      • Anonyymi

        Hyi saatana spede oot kaiken lisäksi pedarikin. Hyvä kun tulit ilmoittaa onneksi ne ei päästä sua ikinä ulos. Vrt Jammu setä.


      • Anonyymi

        Kuulkaas ja lukekaa mikä kommentti. Pedari niuvanniemen suljetulta tiedottaa. Ketäs se muuta voi tarkoittaa kun kommentoijaa itseään.


    • Anonyymi

      Törmäsin kerran uimahallissa todella isokulliseen kaveriin ja jumalauta kun en meinannut millään saada silmiäni irti. Piti oikein taistella ettei oma veitikka pompannut katselemaan napaani, kun tällainen 90/10 % hetero olen. Sen jälkeen olen itse sheivaillut myös, mutta vain sängelle.

      • Anonyymi

        Siis sheivattuun isokulliseen kaveriin.


    • Anonyymi

      Täällähän on oikein rakentavaa keskustelua aiheesta...

    • Anonyymi

      On kyllä ihan tavallista että miehet pitää posliinia nykypäivänä 👍

      • Anonyymi

        Ootko nähny ja onko sullakin?? En oo nähny kellää vaik en uimahallissa käykkään. Kavereista en tiiä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko nähny ja onko sullakin?? En oo nähny kellää vaik en uimahallissa käykkään. Kavereista en tiiä...

        pyydä kavereitas näyttämään


    • Anonyymi

      Ja ihan normaalia että tuonikäiset pojat ja etenkin tytöt ajaa karvat pois, varmaan 90% tytöistä posliineja.

    • Anonyymi

      H­­­e­­­i! Kuts­­­um­me sinut kä­ym­­­ään uude­­­ss­­­a cha­­tis­sa! Mei­­tä on yl­­­i mil­joona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/P1n2K5

    • Anonyymi

      Kävin keväällä ja uimahallissa ja suihkussa pikkupoika tuijotti siistittyä jalkoväliäni. Odotin nolona, että kohta hän huutaa "isi, miks tuolla sedällä ei ole karvoja". Ei kuitenkaan huutanut ja isänsä käännyttyä havaitsin hänen olevan täysin posliini.

      • Anonyymi

        Kehtaatko sanoa missä tuo tapahtui? Oon kuullu että posliini miehillä olis yleistymässä. Vielä en oo kehdannut mennä karvattomana uimahallin vaikka pari vuotta poslarina oon ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehtaatko sanoa missä tuo tapahtui? Oon kuullu että posliini miehillä olis yleistymässä. Vielä en oo kehdannut mennä karvattomana uimahallin vaikka pari vuotta poslarina oon ollut.

        Kerran tuli hallissa liikuntatunnilla (?) vastaan poikajoukko jolla kellään ei karvoja, olisko ollu 14-16v. Naurahtivat mulle kun olin silloin suht karvainen, selvästi katsoivat muniani. Jälkeenpäin aattelin että noinko on ajelu yleistä miehillä joten ajoin myös pois. Tänä päivänä ei kukaan oo katsellut eikä varsinkaan naureskellut, siellä on paljon posliineja ja reilusti siistittyjä, täysin karvaiset on jo vähemmistöä.
        Nyt oon 22 ja kaverit ajelevat myös, osa kaikki mutta kaikki jotenkin.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      No säännöllisesti opettajanhommissa yläaste ikäisten tyttöjen kanssa uimahallissa käyneenä voi todeta että ainakin tuonikäisillä, 13-16 v tytöillä on pääsääntöisesti karvoitus toki joskus näkee joitain karvattomiakin mutta sitä nyt ei tiedä onko ajelleet karvansa vai eikö karva ole vielä kasvanut.

    • Anonyymi

      Kyllä posliiniksi ajeleminen alkaa jo yläaste ikäisillä tytöillä olla ihan yleistä

      • Anonyymi

        Mistähän sinä tiedät sen?


    • Anonyymi

      Harvoin näkee tytöillä kunnon karvapuskaa, koulun tai pesisjoukkueen suihkuissa havainnut että yleisin on pieni karvoitus viivan suojana toki aina posliinejakin joukossa on.

    • Aika yleistä mm. Mäkelänrinteen Uimahallissa.

    • Anonyymi

      tollasta kun ottaa suihin tuntuu ettei se lopu koskaan kun ei nenä vastaa karvoihin

    • Anonyymi

      Tyttöystävän kanssa sheivattu muutama kuukausi kaikki pois nyt olis tulossa hiihtolomalla kylpyläreissu ja mietin kehtaako mennä karvattomana? Tyttöystävä kyllä aikoi, ei kuulemma ole mitenkään poikkeavaa tai erikoista nykyisin.

    • Anonyymi

      Kyllä kehtaa, ei siihen kiinnitetä huomiota. Ja vaikka joku katsoo, mitä sitten? On joko kiinnostunut tai sit vertailee muuten. Mua ei haittaa ollenkaan, itse ollut myös jo pari vuotta. En ole ollut halleissa ainoa, 1-5 muutakin keskimäärin.

    • Posliini on parasta...

    • Anonyymi

      Minun tyttöystävä meinasi nimenomaan niinpäin että karvat pitää ajaa ennenkuin menee uimahalliin tai yleisiin saunoihin, karvaisena ei kehtaa mennä!

    • Anonyymi

      Ei se ainakaan niissä halleissa ole mitenkään harvinaista missä ite oon käynyt että näkyy posliinikundeja. Ite oon posliini enkä varmaan koskaan ole ollut ainoa. Etenkään isokulliset posliinikundit ei juuri peittele koska monelle siihen liittyy se että haluaa korostaa varustuksen kokoa, ja kyllähän sellanen oikein raskas posliinikalu on näyttävä

    • Anonyymi

      Hei! Om­­a str­­­eam. Sisää­­nkäynti k­aiki­­lle, jotk­­­a haluavat pi­­­tää ha­­uskaa 👉 http://alikuzu.com/H/K9z8N3

    Ketjusta on poistettu 86 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5075
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1315
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe