Tehdyn empiirisen tutkimuksen mukaan selvästi älykkäin äänestäjäkunta on perussuomalaisilla.
He ovat isänmaallisia ja laajasti koko kansan etua ajattelevia kansalaisia.
Keskustan kannattajat ovat taas tottuneet siihen että etuja ja tukia tipahtelee taskuun mitään tekemättä ja että he olisivat mukamas ne jotenkin automaattisesti ansainneet. Tämä on kuitenkin sukupolvelta toiselle periytyvä harha. Myöskin keskustan kannatus periytyy sukupolvelta toiselle juurikin tästä syystä.
Onneksi monet keskustan kannattajat ovatkin kääntyneet äänestämään Perussuomalaisia huomatessaan puolueen johdon vetävän röyhkeästi oman pienen porukkansa etuja. Esimerkiksi hyväpalkkaisten suojatyöpaikkojen muodossa.
Oman ryhmänsä muodostavat sitten vihervasemmisto. Näissä porukoissa ei järjen ääntä kuule, osittain siitä syystä että sukurutsa on heikentänyt mielenterveyttä siihen pisteeseen että looginen ajattelu ei enää onnistu. Myöskin vanhemmilta peritty katkeruus porvaria kohtaan kuuluu usein heidän puheissaan. Porvari kuulemma riistää vaikka henkilö olisi ollut ikänsä eläkkeellä ja yhteiskunta on elättänyt lapsetkin.
Nyttiläisillä taas on kyllä tolkkua mutta kuitenkin piti koettaa esittää parempaa kuin onkaan. Perussuomalaiset olisi heillekin parempi puolue, mutta ehkäpä pikkuhiljaa hekin alkavat sen sisäistää.
Älykkyyden vaikutus puoluekantaan
8
346
Vastaukset
- Anonyymi
Valtakunnantasolla olet oikeassa, mutta tyhmempää sakkia kuin paikalliset persupäättäjät, saa hakea kaukaa.
- Anonyymi
Ehkä Persujen ja tämän uuden aseellisen natsiliikkeen pitäisi perustaa johonkin Lapuan seuduille oma pieni valtio. Olisivat siellä n. 20 km kanttiinsa aivan omissa oloissaan, eivät matkustelisi eivätkä kukaan sinne menisi.
- Anonyymi
Sinut sinne laitetaan ja samaan syssyyn koko vahingollinen vihervasemmisto jos ei ala pian pysymään teillä naama ummessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinut sinne laitetaan ja samaan syssyyn koko vahingollinen vihervasemmisto jos ei ala pian pysymään teillä naama ummessa.
Minä en ole mitään puoluetta uskollisesti äänestävä. Tarkoitin vain että te "hienot" perustaisitte oman herrakansa-valtion omine lakeineen oman valtionne sisällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole mitään puoluetta uskollisesti äänestävä. Tarkoitin vain että te "hienot" perustaisitte oman herrakansa-valtion omine lakeineen oman valtionne sisällä.
Niin meille kuin muillekin riittää ihan hyvin olemassa olevat lait. Kunhan niitä muutkin koettavat noudattaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin meille kuin muillekin riittää ihan hyvin olemassa olevat lait. Kunhan niitä muutkin koettavat noudattaa.
Sama täällä. Lakia noudatetaan, hyvin pärjätään omilla tuloillamme ja avustetaan monia tahoja lisäksi. Ei ne suuret tulot vaan pienet menot.
- Anonyymi
Aloittaja potee järjen köyhyyttä.
- Anonyymi
Kolahtiko kohdalleen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949