Ovatko Tuusniemen kunnan isät ja äidit pohtineet yhdessä Tuusniemen yrittäjien kanssa Metsäman viikkojen järjestämistä?
Kuntaan hyvinkin saattaisi tulla tuhansia varakkaita virkahenkilöitä asuntoautoineen juhlimaan pariksikin kesä viikoksi Tuusniemen kuuluisinta suurmiestä ja oman kunnan poikaa Metsämania.
Lähes 60 000 seuraajaa Youtubessa on sellainen saavutus korpiseudun miehelle, että sitä kannattaa pari viikkoa kesässä luipakasti juhlia
Metsäman viikot
18
338
Vastaukset
- Anonyymi
Metsäman viikot voisivat olla samalla oleilu viikot. Karavaanareilla on pitkät perinteet asuntovaunujen ja asuntoautojen ympärillä oleilusta.
Monet karavaanarit eivät edes matkaile vaan oleilevat vaunuineen yhdellä ja samalla leirintäalueella.
Metsäman oleilee kotipihallaan ja tekee oleilustaan videoita Youtubeen mutta olisi mukava saada myös tietoa karavaanareilta miten viihdyttävät itseään asustovaunuaan ympäri kiertäessään. - Anonyymi
Hyvä idea.
- Anonyymi
Olishan tuolla mannen tontillakin tilaa useammalle karavaanarille,isot nurmikkoaluueet
suorastaan odottelevat vieraita saapuvaksi. - Anonyymi
"Vai että Tuusniemen kunnan isät ja äidit". Naurakaa jo itsekin tuolle aloitukselle.
Kyllähän teille kaikkea pitäisi järjestää mutta alkakaapa ihan itse tekemään jotain.
Neuvojia kyllä riittää mutta tekijöitä ei. Mutta jos joku jotain tekee niin moittijia ainakin riittää, että eiköhän anneta nämäkin viikot olla järjestämättä. - Anonyymi
Ei tuolla ole nykyisin kuin 5-10 tuhatta katsojaa.
- Anonyymi
Sekin tekee rahassa aika hyvin eikä tarvi kotoa paljoo poiketa.
- Anonyymi
Suomi on täynnä kotipiha oleilijoita mutta kaikki eivät lähettele videoita oleilustaan Youtubeen.
- Anonyymi
Kusi nousee päähän kun yhdenkin oman videon näkee Youtubessa.
Kahtokkee kaekki minä oon piässynnä telekkarriin, nyt minä oon jottaen.- Anonyymi
Toisilla nousee kusi päähän jo siitä että katsoo sellaisen filmin ja kateus kukoistaa.
- Anonyymi
Kahtsokaa tarkemmin niitä tupeukkoja ja akkoja, näättekö niissä itsenne?
Onko ne edes sankarin näköisiä, ihan tavallisia lökäpöksyjä ovat niihin on vain iskenyt luulotauti, luulevat olevansa erikoisia.
Erikoisuuden luulemiseen riittää kun sattuu syntymään maa- ja metsätilalle. - Anonyymi
Yksi puristelee prässillä laakereita kappaleksi, toinen puristelee pöydän alla muniaan ja lirkuttelee naiseuraajalliinn valaistumisesta, kolmas hynttäsee pitkin pihamaitaan, ääntelee oudosti ja vääntelee naamaansa.
Yksi naamanvääntäjä temppuili heikoilla jäillä ja hukkui
Milloin laakerinräjäyttäjä räjäyttää kallonsa.
Mikä on pihamaatamppurin sadun loppu?
Kaikki alkaa ja kaikki myös päätty, niin myös sadutkin - Anonyymi
Tänään sankari, huomenna hylkiö.
Minä, minulle kaikki, vain minä olen jotakin on tässä ylpeyden itsekyyden ajassa. - Anonyymi
Eikö ihmisen joka syntyy keskelle luontoa pitäisi arvostaa ja vaalia saamaansa leviskää kaikkien kykyjensä mukaan.
Eikö pelloissa, metsissä ja niiden hyvässä hoitamisessa riitä työtä ja mahdollisuuksia elantoon ja arvostukseen.
Ihmisellä riittää loputtomasti aikaa turhuuteen, näprätään ja nyhrätään saamatta mitään järjellistä aikaan.
Eikö meidän kaikkien pidä tämä lyhyt elämän aika käyttää tehokkaasti ja tehdä asioista yksinkertaisia ja nopeita.
Joku viljelee 600 hehtaarin peltoalaa ja tuottaa navetoissaan ruokaa kansalle, toinen leikkii pienellä pihanurmella tuottamatta yhtään mitään. - Anonyymi
Rahaahan se itselleen tuottaa ja katsojille huvia.
- Anonyymi
MetsäMan se vaan porskuttaa ja nauraa kateellisille kiukuttelijoille... Nostaa isot rahat ihan siitä, että te kateelliset kiukuttelijat katsotte niitä kuvauksia. Ne tilit ei muuten ole pieni Rahaa tulee kun kuokalla ja kateelliset kiukuttelijat ovat suorastaan räjähdyksen partaalla.. Uskokaa tai älkää filmeistä tulee hirveesti rahaa.
- Anonyymi
Silti itkupotkuporukka pysyy köyhänä.😂
- Anonyymi
Mittavasti tienaa,hyvä näin.
- Anonyymi
Hojo Hojosta tehtävä Mannilandia!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 826205
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t293733törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/253075Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3631664- 331368
- 261292
Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11916Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi42873Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11860- 42819