Ei oikein ole mennyt putkeen persujen hallitustaival. Tämän päivän papukaijamerkit menevät parta-Maurille ja Luukkaiselle.
Persut saivat aikaan irvokkaan sirkuksen!
5
167
Vastaukset
- Anonyymi
Jippii Peltokangas .... kertoi missä mennään.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000009731468.html
On se nii hienoo.
SUOMI on todellakin ja ihan faktoihin perustuen Euroopan RASISTISIN MAA. - Anonyymi
Mitenkä sinun mielestäsi persut näytelmän avasivat. He toimivat aivan samoin kuin ennenkin.
Vaalitappionsa jälkeen vihervasemmisto nosti julkisuuteen vaimiiksi esiin kaivetut Junnilan vanhat puheet ja kirjoitukset.
Näytelmän käynnisti oppositio, ei perussuomalaiset.
Kysynkin, että miksi Marinin hallitus ei nostanut esiin jo kaudellaan Junnilan ja Purran ajattelemattomia ilmaisuja.
Samalla kysyn, miksi Marinin hallitus ei luonut selkeää rajausta ja estettä rasismin leviämiselle. Sehän jäi Orpon hallitukselle tehtäväksi ja onkin jo työn alla Ministeri Rantasen toimeksiantamana.
Eikö olekin vaikeaa ymmärtää, miksi Marin ei tuon työn tekemiseksi toiminut mitenkään. Tiedon puutetta hänellä ei ollut, sillä hän kyllä tiesi julkisesti televisiokametoitten edessä kertoa, että Perussuomalaiset ovat rasistinen puolue.
Näin väitän, että demareillakaan ei ole puhtaat jauhot pussissa. - Anonyymi
Luukkanen yritti lyödä vastapalloon natsismi-asiassa, kohteinaan Haavisto ja Lindtman. No miten kävi? Toimittajan esittämät kysymykset olivat selvästi ihan liikaa ja liian vaikeita, että Luukkanen olisi kyennyt vastaamaan niihin edes vähänkään järkevästi. Teki lähinnä itsestään naurettavan pellen tutkijana, joka ei kykene kuin raflaaviin perusteluihin. Mikä selitys on " no se nyt vaan on niin"?
"Arto Luukkanen, mistä näissä teksteissä on kyse?
– Kannattaa lukea ensin ne kirjoitukset. Siitähän se aika hyvin selviää, Luukkanen sanoo Iltalehdelle.
Olen lukenut ne.
– Ei siinä mitään, kannattaa lukea ne ja siinä se koko viesti on. En minä halua niitä nyt enempää kommentoida. Ihmiset lukevat ne, ja jos miellyttää, niin hyvä, mutta jos ei, niin ei se mitään. Se on sitä demokratiaa."
"Luukkanen toteaa, että natsismille on oltava Suomessa ”ehdoton ei”.
Hän ei halua kommentoida entisen elinkeinoministerin Vilhelm Junnilan (ps) tapausta. Junnila joutui eroamaan ministerin tehtävästä muun muassa esiin nousseiden natsiviittaustensa vuoksi.
– Olen opettanut ja opiskellut Englannissa. Jos siellä tällainen tulisi, niin ei tällainen ihminen voisi enää olla politiikassa. Mutta Suomi on erilainen maa, Luukkanen toteaa viitaten Haavistoon.
Millä tapaa erilainen?
– Länsimaiset yhteiskunnat ovat vähän erilaisia, ja sitten Suomi on vähän erilainen, Luukkanen toteaa."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/da709d77-439a-461c-9d6f-7a686238867b
Mistä ihmeestä olette PS löytäneet puoluesihteeriksenne tällaisen kävelevän katastrofin? Ukkohan kompuroi omaan kieleensäkin.- Anonyymi
Luukkanen on luotaan työntävä tyyppi kaikin puolin.
- Anonyymi
Sisukasta etukenoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?931851- 851292
- 1101143
- 761027
- 113961
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693