Täällä on sellaisia pieniä tapahtumia

🥰🐦🌴 Välillä sataa ja välillä paistaa. Kirjosieppo ei enää piipittele mulle hädissään mökin katolla. Sensijaan naapurin kissaa se seurasi äsken säksättäen puunoksilla naapuriin asti. En uskalla ajatelle minkälainen lintu tässä pihassa on kokenut viimeiset hetkensä. Yhdessä pihan nurkassa nimittäin on pikkulinnun sulkia.

Tänään raivasin lupiineja tien ojasta. En kyllä ole nähnyt niissä pörriäisiä, kai ne jotenkin tietävät lupiinien olevan myrkyllisiä. Hyvähän niistä lupiineista on päästä eroon, niin ensi kesänä riittää mun lintupönttöläisille ruokaa. Lupiineissa oli sellaiset porkkanan paksuiset juuret tiukassa maassa, niin niiden juurien irroitus ei ollut hauskaa puuhaa. Siinä äheltäessäni hyräilin Villejä Lupiineja, vaikka J. Karjalaisesta en kauheasti välitä. Tässä linkki, sanat on kivat.
https://youtu.be/nSN4aPvwin0

Koiran kanssa taistelin eilen illalla pitkään. Se ei millään olisi antanut ottaa isoa punkkia niskastaan. Mun punkkipihditkin on joku leluversio, vaikka on apteekista. No olihan tuo karvapörrö kiinnostuneen näköinen kun näytin sille lopuksi saalista. Täytyy laittaa sille punkkitipat, onhan ne mukana, mutta en ole raaskinut koiraa kiusata niillä, kun sillä on vieläkin maha sekaisin.

Ja sit se tärkein asia. Nimittäin Hyvää Yötä 🤗

8

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täälläkin on on kaikkea hyvin pientä ja heiveröistä.
      Iloa auringon noususta uuteen päivään. Siitä mitä jaksan sen päivän aikana ja jaksanko edes oikeesti mitään.

      Siivoaminen ja tyhjentäminen on vaativaa puuhaa. Se on ikäänkuin sitä "kuolinsiivousta" ennen ja jälkeen kuoleman.Nyt se on niitä molempia.

      Sillä erotuksella aloittajaan en taistele koiran punkkien kanssa vaan taistelen toisen läheisen elämän jatkumisen kanssa. Näin tämä elämä menee. Elät ja kuolet.
      🌾

      • Sulla siellä surulliset ajat, ei ihme että välillä ei jaksa. Teet sen minkä jaksat. Tsemmpiä sinne.👍


    • Anonyymi

      Sulleko se kirjosieppo piipitti? Mulle kerran mustarastas toi viestin, niin kohta tapahtui samoin moni muu lintu. Nämä on tosi juttuja.

      • Juu pari päivää harmaasieppo (aloituksessa on virhe tuo kirjosieppo) säksätti mökin harjalla ja kipitteli siellä edestakaisin viime viikolla. Tulin nyt vasta tänne maalle niin se oli rauhassa kotiutunut tänne ja pesinyt mun syksyllä laittamassa pöntössä.

        Olikohan se ennustettu tapahtuma sukulaisen 3620g ihana pojanpötkylä, joka pullahti maailmaan eilen aamulla. 👶❤🥰


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Juu pari päivää harmaasieppo (aloituksessa on virhe tuo kirjosieppo) säksätti mökin harjalla ja kipitteli siellä edestakaisin viime viikolla. Tulin nyt vasta tänne maalle niin se oli rauhassa kotiutunut tänne ja pesinyt mun syksyllä laittamassa pöntössä.

        Olikohan se ennustettu tapahtuma sukulaisen 3620g ihana pojanpötkylä, joka pullahti maailmaan eilen aamulla. 👶❤🥰

        Onnea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onnea.

        Kiitos! Uusi ihmisalku, jolle saan olla täti ❤


    • Anonyymi

      Miksi sinä teet tätä päiväkirjaasi päivän tekemisistasi ja näkemisistäsi tänne? Ei kuulu aiheeseen. Siirto toiselle palstalle

      • Mulla on puhtaat alusvaatteet ja peseydyn hyvin, niin niistä ei riitä kirjoitettavaa. Lue noita satoja muita päivän tekstejä ja jätä nää mun väliin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      203
      4872
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      281
      2997
    3. 134
      1777
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      225
      1592
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1431
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1206
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1139
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1107
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      77
      1092
    Aihe