🥰🐦🌴 Välillä sataa ja välillä paistaa. Kirjosieppo ei enää piipittele mulle hädissään mökin katolla. Sensijaan naapurin kissaa se seurasi äsken säksättäen puunoksilla naapuriin asti. En uskalla ajatelle minkälainen lintu tässä pihassa on kokenut viimeiset hetkensä. Yhdessä pihan nurkassa nimittäin on pikkulinnun sulkia.
Tänään raivasin lupiineja tien ojasta. En kyllä ole nähnyt niissä pörriäisiä, kai ne jotenkin tietävät lupiinien olevan myrkyllisiä. Hyvähän niistä lupiineista on päästä eroon, niin ensi kesänä riittää mun lintupönttöläisille ruokaa. Lupiineissa oli sellaiset porkkanan paksuiset juuret tiukassa maassa, niin niiden juurien irroitus ei ollut hauskaa puuhaa. Siinä äheltäessäni hyräilin Villejä Lupiineja, vaikka J. Karjalaisesta en kauheasti välitä. Tässä linkki, sanat on kivat.
https://youtu.be/nSN4aPvwin0
Koiran kanssa taistelin eilen illalla pitkään. Se ei millään olisi antanut ottaa isoa punkkia niskastaan. Mun punkkipihditkin on joku leluversio, vaikka on apteekista. No olihan tuo karvapörrö kiinnostuneen näköinen kun näytin sille lopuksi saalista. Täytyy laittaa sille punkkitipat, onhan ne mukana, mutta en ole raaskinut koiraa kiusata niillä, kun sillä on vieläkin maha sekaisin.
Ja sit se tärkein asia. Nimittäin Hyvää Yötä 🤗
Täällä on sellaisia pieniä tapahtumia
8
261
Vastaukset
- Anonyymi
Täälläkin on on kaikkea hyvin pientä ja heiveröistä.
Iloa auringon noususta uuteen päivään. Siitä mitä jaksan sen päivän aikana ja jaksanko edes oikeesti mitään.
Siivoaminen ja tyhjentäminen on vaativaa puuhaa. Se on ikäänkuin sitä "kuolinsiivousta" ennen ja jälkeen kuoleman.Nyt se on niitä molempia.
Sillä erotuksella aloittajaan en taistele koiran punkkien kanssa vaan taistelen toisen läheisen elämän jatkumisen kanssa. Näin tämä elämä menee. Elät ja kuolet.
🌾Sulla siellä surulliset ajat, ei ihme että välillä ei jaksa. Teet sen minkä jaksat. Tsemmpiä sinne.👍
- Anonyymi
Sulleko se kirjosieppo piipitti? Mulle kerran mustarastas toi viestin, niin kohta tapahtui samoin moni muu lintu. Nämä on tosi juttuja.
Juu pari päivää harmaasieppo (aloituksessa on virhe tuo kirjosieppo) säksätti mökin harjalla ja kipitteli siellä edestakaisin viime viikolla. Tulin nyt vasta tänne maalle niin se oli rauhassa kotiutunut tänne ja pesinyt mun syksyllä laittamassa pöntössä.
Olikohan se ennustettu tapahtuma sukulaisen 3620g ihana pojanpötkylä, joka pullahti maailmaan eilen aamulla. 👶❤🥰- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Juu pari päivää harmaasieppo (aloituksessa on virhe tuo kirjosieppo) säksätti mökin harjalla ja kipitteli siellä edestakaisin viime viikolla. Tulin nyt vasta tänne maalle niin se oli rauhassa kotiutunut tänne ja pesinyt mun syksyllä laittamassa pöntössä.
Olikohan se ennustettu tapahtuma sukulaisen 3620g ihana pojanpötkylä, joka pullahti maailmaan eilen aamulla. 👶❤🥰Onnea.
- Anonyymi
Miksi sinä teet tätä päiväkirjaasi päivän tekemisistasi ja näkemisistäsi tänne? Ei kuulu aiheeseen. Siirto toiselle palstalle
Mulla on puhtaat alusvaatteet ja peseydyn hyvin, niin niistä ei riitä kirjoitettavaa. Lue noita satoja muita päivän tekstejä ja jätä nää mun väliin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11576Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras951501Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva200948- 123842
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29760Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60693