PS:n älykkö Teuvo Hakkarainen

Teuvo Hakkarainen on perussuomalaisissa puolueen älykköjä. Kertoo todella paljon puolueen äänestäjistä ja puolueesta. On se hakkaraiselle hyvä että rima on maassa asti, ellei jopa kaivettu maan alle. Silti jokku äänestää niitä??? Mikähän niiden älykkyysosamäärä on yhteenlaskettuna.

98

521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisi hyvä harjoitella kirjoittamista, herra äo.

      • Anonyymi

        Hakkis sanoo kuten asia on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hakkis sanoo kuten asia on.

        Hakkis nielee.


    • Suomen mepit ovat Suomi pienoiskoossa.

      • Anonyymi

        Siis Sirpa Pietikäinenkin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis Sirpa Pietikäinenkin?

        No hän on kyllä aika iso...🤔


    • Anonyymi

      Sitä saa mitä tilaa.

    • Onhan se hieman koomista, että EU-parlamenttiin äänestetään Suomesta ihminen, joka ei oikein omaa osaamista tai edes mielenkiintoa toimia siellä. Onhan kaveri esimerkiksi viettänyt istuntokauden aikana kuukausia Etelä-Amerikassa nuorten naisten perässä huijattavana ja tullut siellä puukotetuksikin. Että näin.

      Totuushan on se, että Teuvo lähetettiin EU-parlamenttiin pois jaloista pyörimästä, kun kohuja Suomessa syntyi liikaa. Sama tehtiin itse asiassa Huhtasaarellekin, mutta eri syistä.

      • Anonyymi

        On hölmöä, että Suomelta menee persujen takia kaksi europarlamentin paikkaa hukkaan. Heidän tilallaan voisi olla kaksi sellaista edustajaa, jotka ajaisivat siellä Suomen etua.
        Persujen tavoitehan on Suomen erottaminen EU:sta vaikeuttamalla parlamentin työtä kaikin mahdollisin tavoin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On hölmöä, että Suomelta menee persujen takia kaksi europarlamentin paikkaa hukkaan. Heidän tilallaan voisi olla kaksi sellaista edustajaa, jotka ajaisivat siellä Suomen etua.
        Persujen tavoitehan on Suomen erottaminen EU:sta vaikeuttamalla parlamentin työtä kaikin mahdollisin tavoin.

        Totuushan on se, että persuille totta kai kelpaa EU-raha siinä missä muillekin.


      • Anonyymi
        TruthStillHurts kirjoitti:

        Totuushan on se, että persuille totta kai kelpaa EU-raha siinä missä muillekin.

        Teukka on ainut suomalaisten etuja ajava. Demarit äänesti pakkoremonttien puolesta.


      • Anonyymi

        70-luvulla älymystö kannatti kiihkeästi N-liittoa ja kommunismia. Putkeen meni, eikö totta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teukka on ainut suomalaisten etuja ajava. Demarit äänesti pakkoremonttien puolesta.

        Analysoisitko noita äänestyksen kohteina olleita ehdotuksia tarkemmin?

        Annas minun arvata: et.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        70-luvulla älymystö kannatti kiihkeästi N-liittoa ja kommunismia. Putkeen meni, eikö totta?

        Nyt älymystö kannattaa naisen säkittämistä, uskoo pojan pimppiin ja kuukautisiin.
        Älymystöä älyttömämpää ei ole keksittykään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        70-luvulla älymystö kannatti kiihkeästi N-liittoa ja kommunismia. Putkeen meni, eikö totta?

        Kannattaa kysyä esimerkiksi Bror Wahlrosilta syytä. Itse en ikinä ymmärtänyt sitä. Toki olinkin taistolaisaikana aivan liian pieni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt älymystö kannattaa naisen säkittämistä, uskoo pojan pimppiin ja kuukautisiin.
        Älymystöä älyttömämpää ei ole keksittykään.

        Eli siksi siis halua mieluiten lääkärin, jolla on pelkkä peruskoulupohjalta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teukka on ainut suomalaisten etuja ajava. Demarit äänesti pakkoremonttien puolesta.

        Miten? Onhan se suomalainen. Ajanut hienosti omia etujaan. Vähätöinen. Niinkuin monet tuossa puolueessa. Vanhemmilla oli saha, eii tarvinnut edes koulua käydä loppuun. Sai ryypätä.
        Osannut kaikki tuet lypsää. Oli ohjelma 'yrittäjä' Teukan sahalta. Siellä oli yksi hampaaton sahuri töissä. Varmaan työllisyystuella.
        Teukka on pelle. Ei ollenkaan sellainen kantasuomalainen kuin me normaalit työssäkäyvät ja veronsa maksavat, iloisesti. Että maa pyörii ja kaikissta pidetään huolta.

        Mutta hieno turkki ja paljon matkustellu Euroopassa silloin kun pappa betalade.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On hölmöä, että Suomelta menee persujen takia kaksi europarlamentin paikkaa hukkaan. Heidän tilallaan voisi olla kaksi sellaista edustajaa, jotka ajaisivat siellä Suomen etua.
        Persujen tavoitehan on Suomen erottaminen EU:sta vaikeuttamalla parlamentin työtä kaikin mahdollisin tavoin.

        Suomen ja suomalaisten etuja ajetaan parhaiten Suomessa, niin persut ajattelevat ja olen samaa mieltä. EU olisi ihan hyvä organisaatio jos se antaisi Suomen ja kaikkien muidenkin jäsenmaiden ajaa omin kansalaistensa etuja omissa valtioissaan oman demokratiansa avulla. EU voisi sitten keskittyä jäsenmaiden yhteisten etujen ajamiseen kuten yhdessä sovitaan. Nyt EU pyrkii määräilemään varsinkin pieniä jäsenmaitaan niiden omissa asioissa. Kun unionin määräilynhalu lisääntyy koko ajan niin siinä ei pienen Suomen 13 meppiä paljon paina.

        Komissaarit ovat EU:ssa tärkeitä vallankäyttäjiä. Suomelle on annettu Afrikka-komissaarin homma. Siinä virassa on nyt demari Urpilainen. Aja siinä sitten Suomen etua (heh heh). Valtaosa Suomen mepeistä on niin EU-mielisiä ja kilttejä, että Suomea voidaan kohdella kuin huutolaistyttöä joskus menneinä aikoina täällä Suomessa.

        Mitä Teuvo Hakkaraisen älyyn tulee niin se, että Teukka ajattelee itse eikä niin kuin on käsketty ajattelamaan ei tarkoita, että hän olisi tyhmä. Teukka sanoo asiat suoraan kun Teukka ei ole koulutettu eikä sliipattu niin kuin hänen väheksyjänsä. Ehkä Teukka vähän kärjistää ja liioittelee, mutta sehän on pikemminkin sääntö kuin poikkeus näinä aikoina poliittisessa retoriikassa polarisaation molemmin puolin. Meikäläinen sanoo asiat vähän toisin, mutta ei se tee meikäläisestä fiksumpaa. Omaa ÄO:ta en ole mittauttanut, mutta joskus kauan sitten armeijan testituloksista minulle kerrottiin, että olen keskitason yläpuolella. Itse omilla aivoillani ajattelen minäkin eikä niin kuin valtaa pitävät käskevät. Kun olen omia johtopäätöksiäni maailman menosta tehnyt niin aika hyvin ne ovat jälkitarkastuksessa pärjänneet. Jos eivät aina ole ihan napakymppiin osuneet niin lähelle kuitenkin.


      • Anonyymi

        Entä Eero "veli venäläinen" Heinäluoma.

        Onko hällä jokin idästä saatu tehtävä Eu-parlamentissa?


      • Anonyymi

        EU:ssa ajetaan unionin etua. Unionin etu voi joskus olla Suomenkin etu. EU on ylikansallisten pörssiyhtiöiden hanke.


      • Anonyymi kirjoitti:

        EU:ssa ajetaan unionin etua. Unionin etu voi joskus olla Suomenkin etu. EU on ylikansallisten pörssiyhtiöiden hanke.

        EU on monia asioita ja täydellinen se ei ole. Totuus kuitenkin on se, että jo pelkkä se seikka, että Venäjä koettaa sotkea EU:n toimintaa, osoittaa sen olevan hyödyllinen.


      • Anonyymi
        TruthStillHurts kirjoitti:

        Kannattaa kysyä esimerkiksi Bror Wahlrosilta syytä. Itse en ikinä ymmärtänyt sitä. Toki olinkin taistolaisaikana aivan liian pieni.

        Miksi ihmeessä sitä Buntalta pitäisi kysyä. Itse ainakin kysyisin Björniltä, jos joltakin kysyisin.


      • Oikonomi kirjoitti:

        Suomen ja suomalaisten etuja ajetaan parhaiten Suomessa, niin persut ajattelevat ja olen samaa mieltä. EU olisi ihan hyvä organisaatio jos se antaisi Suomen ja kaikkien muidenkin jäsenmaiden ajaa omin kansalaistensa etuja omissa valtioissaan oman demokratiansa avulla. EU voisi sitten keskittyä jäsenmaiden yhteisten etujen ajamiseen kuten yhdessä sovitaan. Nyt EU pyrkii määräilemään varsinkin pieniä jäsenmaitaan niiden omissa asioissa. Kun unionin määräilynhalu lisääntyy koko ajan niin siinä ei pienen Suomen 13 meppiä paljon paina.

        Komissaarit ovat EU:ssa tärkeitä vallankäyttäjiä. Suomelle on annettu Afrikka-komissaarin homma. Siinä virassa on nyt demari Urpilainen. Aja siinä sitten Suomen etua (heh heh). Valtaosa Suomen mepeistä on niin EU-mielisiä ja kilttejä, että Suomea voidaan kohdella kuin huutolaistyttöä joskus menneinä aikoina täällä Suomessa.

        Mitä Teuvo Hakkaraisen älyyn tulee niin se, että Teukka ajattelee itse eikä niin kuin on käsketty ajattelamaan ei tarkoita, että hän olisi tyhmä. Teukka sanoo asiat suoraan kun Teukka ei ole koulutettu eikä sliipattu niin kuin hänen väheksyjänsä. Ehkä Teukka vähän kärjistää ja liioittelee, mutta sehän on pikemminkin sääntö kuin poikkeus näinä aikoina poliittisessa retoriikassa polarisaation molemmin puolin. Meikäläinen sanoo asiat vähän toisin, mutta ei se tee meikäläisestä fiksumpaa. Omaa ÄO:ta en ole mittauttanut, mutta joskus kauan sitten armeijan testituloksista minulle kerrottiin, että olen keskitason yläpuolella. Itse omilla aivoillani ajattelen minäkin eikä niin kuin valtaa pitävät käskevät. Kun olen omia johtopäätöksiäni maailman menosta tehnyt niin aika hyvin ne ovat jälkitarkastuksessa pärjänneet. Jos eivät aina ole ihan napakymppiin osuneet niin lähelle kuitenkin.

        Kuules oikonomi.

        Jos jokainen EU:n jäsenmaa ajaa selkeästi vain omia kansallisia etujaan, koko organisaation hyödyt jäävät nollaan. Kyseessä olisi se vanhojen - ja vähän nykyistenkin - aikojen Kepun siltarumpupolitiikka. Vain mittakaava olisi suurempi.

        Hyvä esimerkki on vaikkapa se, miten Puola ja Unkari ovat voineet käytännössä lypsää EU:ta ja samaan aikaan heikentää tosiasiassa demokratiaa ja ihmisoikeuksia maassaan. Noissa asioissa mm. Unkarissa olisi jo ajat sitten pitänyt pistää rahahanat poikki. Jos arvot eivät ole yhteisössä suurin piirtein samat, siitä täytyy lähteä ja hakea uusia kumppaneita. Eipä toki Britanniankaan tie EU:n ulkopuolella ole ollut pelkkää auvoa.

        Hakkarainen ei ole osoittanut mitään erikoista mielenkiintoa EU:ta kohtaan. PS siirsi hänet sinne ihan vain "pois tieltä" kotimaan politiikasta kohua aiheuttamasta. Selväähän se oli, että huoltoasemilla asustava karvalakkikansa äänestäjistä hänet mepiksi.

        Europarlamentissa on kaikenlaista hiihtäjää, mutta selvää on se, että Hakkaraisen kyvyt eivät siihen touhuun riitä. On aivan yhtä järkevää väittää, että kuka vain voi lääkärin hommia hoitaa, kun "ajattelee omilla aivoilla". Ei se niin ole. Politiikan asiat ovat jo kotimaan tasolla sitä luokkaa, että jos halu hoitaa asioita ja ymmärrys käsittää niitä eivät kohtaa, jälki on rumaa. Tämä näkyy jo nyt. Meillä on ihan kansallisessa eduskunnassakin ihmisiä, jotka ovat selkeästi väärässä paikassa. Kykyä huutaa ja valittaa on, mutta ei kykyä päättää asioista. Ei koske vain Persuja.

        Politiikassa myös se kyky sanoa asiat järkevästi ja perustellusti on välttämätön. Siellä Vitasaaren ABC:llä voi pöydässä sanoa mitä ja miten vain.


      • Anonyymi
        TruthStillHurts kirjoitti:

        Eli siksi siis halua mieluiten lääkärin, jolla on pelkkä peruskoulupohjalta?

        Eli ei Pekka Haavistoa pressaksi, sitä yrität sanoa. Kouluttamaton heppu, jolla ei ole tutkintoa, ei ammattia. Ei edes sahurin osaamista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli ei Pekka Haavistoa pressaksi, sitä yrität sanoa. Kouluttamaton heppu, jolla ei ole tutkintoa, ei ammattia. Ei edes sahurin osaamista.

        En minä haluakaan. En kannata Haavistoa.

        Osaaminen hänellä on eri luokkaa kuin Teuvolla.

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten? Onhan se suomalainen. Ajanut hienosti omia etujaan. Vähätöinen. Niinkuin monet tuossa puolueessa. Vanhemmilla oli saha, eii tarvinnut edes koulua käydä loppuun. Sai ryypätä.
        Osannut kaikki tuet lypsää. Oli ohjelma 'yrittäjä' Teukan sahalta. Siellä oli yksi hampaaton sahuri töissä. Varmaan työllisyystuella.
        Teukka on pelle. Ei ollenkaan sellainen kantasuomalainen kuin me normaalit työssäkäyvät ja veronsa maksavat, iloisesti. Että maa pyörii ja kaikissta pidetään huolta.

        Mutta hieno turkki ja paljon matkustellu Euroopassa silloin kun pappa betalade.

        Että näin.


      • Anonyymi

        Näin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hölmöä, että Suomelta menee persujen takia kaksi europarlamentin paikkaa hukkaan. Heidän tilallaan voisi olla kaksi sellaista edustajaa, jotka ajaisivat siellä Suomen etua.
        Persujen tavoitehan on Suomen erottaminen EU:sta vaikeuttamalla parlamentin työtä kaikin mahdollisin tavoin.

        Älä muuta sano.


      • Anonyymi
        TruthStillHurts kirjoitti:

        Kuules oikonomi.

        Jos jokainen EU:n jäsenmaa ajaa selkeästi vain omia kansallisia etujaan, koko organisaation hyödyt jäävät nollaan. Kyseessä olisi se vanhojen - ja vähän nykyistenkin - aikojen Kepun siltarumpupolitiikka. Vain mittakaava olisi suurempi.

        Hyvä esimerkki on vaikkapa se, miten Puola ja Unkari ovat voineet käytännössä lypsää EU:ta ja samaan aikaan heikentää tosiasiassa demokratiaa ja ihmisoikeuksia maassaan. Noissa asioissa mm. Unkarissa olisi jo ajat sitten pitänyt pistää rahahanat poikki. Jos arvot eivät ole yhteisössä suurin piirtein samat, siitä täytyy lähteä ja hakea uusia kumppaneita. Eipä toki Britanniankaan tie EU:n ulkopuolella ole ollut pelkkää auvoa.

        Hakkarainen ei ole osoittanut mitään erikoista mielenkiintoa EU:ta kohtaan. PS siirsi hänet sinne ihan vain "pois tieltä" kotimaan politiikasta kohua aiheuttamasta. Selväähän se oli, että huoltoasemilla asustava karvalakkikansa äänestäjistä hänet mepiksi.

        Europarlamentissa on kaikenlaista hiihtäjää, mutta selvää on se, että Hakkaraisen kyvyt eivät siihen touhuun riitä. On aivan yhtä järkevää väittää, että kuka vain voi lääkärin hommia hoitaa, kun "ajattelee omilla aivoilla". Ei se niin ole. Politiikan asiat ovat jo kotimaan tasolla sitä luokkaa, että jos halu hoitaa asioita ja ymmärrys käsittää niitä eivät kohtaa, jälki on rumaa. Tämä näkyy jo nyt. Meillä on ihan kansallisessa eduskunnassakin ihmisiä, jotka ovat selkeästi väärässä paikassa. Kykyä huutaa ja valittaa on, mutta ei kykyä päättää asioista. Ei koske vain Persuja.

        Politiikassa myös se kyky sanoa asiat järkevästi ja perustellusti on välttämätön. Siellä Vitasaaren ABC:llä voi pöydässä sanoa mitä ja miten vain.

        Teukkahan itse on kertonut että istuu kalvoilla kokousten ajat. Ja tällaista luomua persut puolustaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten? Onhan se suomalainen. Ajanut hienosti omia etujaan. Vähätöinen. Niinkuin monet tuossa puolueessa. Vanhemmilla oli saha, eii tarvinnut edes koulua käydä loppuun. Sai ryypätä.
        Osannut kaikki tuet lypsää. Oli ohjelma 'yrittäjä' Teukan sahalta. Siellä oli yksi hampaaton sahuri töissä. Varmaan työllisyystuella.
        Teukka on pelle. Ei ollenkaan sellainen kantasuomalainen kuin me normaalit työssäkäyvät ja veronsa maksavat, iloisesti. Että maa pyörii ja kaikissta pidetään huolta.

        Mutta hieno turkki ja paljon matkustellu Euroopassa silloin kun pappa betalade.

        No kuinkas monella kommarilla on koskaan ollut oma yritys? Vai onko sellainen kokonaan kiellettyä kommareilta, koska siinä ei saa toteuttaa perinteistä kommarien ansaintamemetelmää, eli kaivaa palkkaansa muiden ihmisten taskuista? :)

        Ja mitähän teidän kommarien alati hupeneva (enkä yhtään ihmettele!) AY-siipi tykkää siitä kun halveksitte varsin arvostettua ja kansallisperinteistä sahurin ammattia? :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kuinkas monella kommarilla on koskaan ollut oma yritys? Vai onko sellainen kokonaan kiellettyä kommareilta, koska siinä ei saa toteuttaa perinteistä kommarien ansaintamemetelmää, eli kaivaa palkkaansa muiden ihmisten taskuista? :)

        Ja mitähän teidän kommarien alati hupeneva (enkä yhtään ihmettele!) AY-siipi tykkää siitä kun halveksitte varsin arvostettua ja kansallisperinteistä sahurin ammattia? :)

        Hmm.. Onko sinun pakko olettaa aina kaikkia kommareiksi, jos he ovat eri mieltä kuin sinä. Etkö käsitä, miten typerää tuollainen nimittely on?

        Ai niin... Et.


      • Anonyymi
        TruthStillHurts kirjoitti:

        Eli siksi siis halua mieluiten lääkärin, jolla on pelkkä peruskoulupohjalta?

        Tuleeks tähän suomennos jossain vaiheessa, "ope"!? :/

        PS: Ja nyt se korkki jo kiinni! Koulut alkaa kohta!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuleeks tähän suomennos jossain vaiheessa, "ope"!? :/

        PS: Ja nyt se korkki jo kiinni! Koulut alkaa kohta!

        Siitä nyt puuttui vain yksi kirjain. "haluat".

        Tarkoitin sitä, että kirjoittaja ilmeisesti arvostaa sitä maalaisjärkeä niin paljon, että ei odota lääkäriltäkään mitään "turhaa" koulutusta.

        Kommenttisi oli TAAS KERRAN niin nolo.

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        TruthStillHurts kirjoitti:

        Analysoisitko noita äänestyksen kohteina olleita ehdotuksia tarkemmin?

        Annas minun arvata: et.

        Analysoitko sinä että mitä mieltä Teukka on metsien ennallistamisdirektiivistä?

        Annas minun arvata: et?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        70-luvulla älymystö kannatti kiihkeästi N-liittoa ja kommunismia. Putkeen meni, eikö totta?

        70-luku ei opettanut kommari"älymystölle" muuta kuin sen, että sitä voi vallan mainiosti loisia koko elämänsä veronmaksajien rahoilla hölöttäen pelkkää jonninjoutavaa *askaa!

        Mut onneks sentään aivan kaikki 70-luvun älyköt ei ollu kommareita, niin se mahdollisti sit nämä Nokiat, Salorat ynnä muut!


      • Anonyymi kirjoitti:

        70-luku ei opettanut kommari"älymystölle" muuta kuin sen, että sitä voi vallan mainiosti loisia koko elämänsä veronmaksajien rahoilla hölöttäen pelkkää jonninjoutavaa *askaa!

        Mut onneks sentään aivan kaikki 70-luvun älyköt ei ollu kommareita, niin se mahdollisti sit nämä Nokiat, Salorat ynnä muut!

        Se taistolaisaika oli lopulta varsin lyhyt vaihe Suomen historiasta. Valtaosa porukasta taisi olla mukana seuran ja biletyksen takia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Analysoitko sinä että mitä mieltä Teukka on metsien ennallistamisdirektiivistä?

        Annas minun arvata: et?

        Minun ei tarvitse. Paljon Teukkaa pätevämpi EU-parlamentaarikko Linus Torvalds vastasi jo Teukalle. Lue lehtiä.

        Lisäksi on hieman noloa, jos sympatiseeraat Teukan juttuja, vaikka et edes tiedä, mitä hän on äänestänyt ja mitä vastaan.


      • Anonyymi
        TruthStillHurts kirjoitti:

        Totuushan on se, että persuille totta kai kelpaa EU-raha siinä missä muillekin.

        Demariko taas "kannattaa" *köh* siten että eväisi tietyiltä puolueilta niiden demokraattisissa vaaleissa demokraattisesti saamat EU-parlamenttipaikat? :)

        Ei siinä koskaan kauas mene, kun kommarin pintaa vähän raapasee kun se demokraattisuus osoittautuu pelkäksi sanahelinäksi ja karisee pois, ja alta paljastuu silkkaa totalitarismia kannattava kommari!

        Muuttakaa Pohjois-Koreaan! Viihtyisitte varmasti?


      • Anonyymi
        TruthStillHurts kirjoitti:

        Se taistolaisaika oli lopulta varsin lyhyt vaihe Suomen historiasta. Valtaosa porukasta taisi olla mukana seuran ja biletyksen takia.

        Taistolaiset olivat pikku porukka. Oikeistolaistenkin mielestä vasemmistolla oli parhaat bileet. Se varmasti selittää suosiota. Taistolaiset olivat tosin aika tosikkoja, joten heidän bileistään en sano mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Demariko taas "kannattaa" *köh* siten että eväisi tietyiltä puolueilta niiden demokraattisissa vaaleissa demokraattisesti saamat EU-parlamenttipaikat? :)

        Ei siinä koskaan kauas mene, kun kommarin pintaa vähän raapasee kun se demokraattisuus osoittautuu pelkäksi sanahelinäksi ja karisee pois, ja alta paljastuu silkkaa totalitarismia kannattava kommari!

        Muuttakaa Pohjois-Koreaan! Viihtyisitte varmasti?

        Mitä sinä minulle vingut, jos joku kaltaisesi anonyymi täällä huutaa mitä sattuu? Minä en mitään tuollaista ehdottanut. Opettele lukemaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taistolaiset olivat pikku porukka. Oikeistolaistenkin mielestä vasemmistolla oli parhaat bileet. Se varmasti selittää suosiota. Taistolaiset olivat tosin aika tosikkoja, joten heidän bileistään en sano mitään.

        Muistaakseni joku mukana olleista tuollaista jossakin jutussa sanoi.


      • Anonyymi

        Sitä ihmetellyt, ett miten Hakkarainen on voinut edes olla tummaihoisten naisten kans, kun vihaa niin paljon maahanmuuttajia, lähinnä tummaihoisempia...ei mitään järkeä. Tynkkynen, persujen pahimmista uhoojista taas on homo ja ulkomaalaisen kans yhdessä ja silti vihaa mamuja🤔. Ei mitään logiikkaa noiden persujen käytöksessä ja miten ovat yleensä persuissa mukana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitä ihmetellyt, ett miten Hakkarainen on voinut edes olla tummaihoisten naisten kans, kun vihaa niin paljon maahanmuuttajia, lähinnä tummaihoisempia...ei mitään järkeä. Tynkkynen, persujen pahimmista uhoojista taas on homo ja ulkomaalaisen kans yhdessä ja silti vihaa mamuja🤔. Ei mitään logiikkaa noiden persujen käytöksessä ja miten ovat yleensä persuissa mukana.

        Katsos kun "säännöt" eivät PS-tapaan koske itseä. Vain muita.


      • TruthStillHurts kirjoitti:

        Kuules oikonomi.

        Jos jokainen EU:n jäsenmaa ajaa selkeästi vain omia kansallisia etujaan, koko organisaation hyödyt jäävät nollaan. Kyseessä olisi se vanhojen - ja vähän nykyistenkin - aikojen Kepun siltarumpupolitiikka. Vain mittakaava olisi suurempi.

        Hyvä esimerkki on vaikkapa se, miten Puola ja Unkari ovat voineet käytännössä lypsää EU:ta ja samaan aikaan heikentää tosiasiassa demokratiaa ja ihmisoikeuksia maassaan. Noissa asioissa mm. Unkarissa olisi jo ajat sitten pitänyt pistää rahahanat poikki. Jos arvot eivät ole yhteisössä suurin piirtein samat, siitä täytyy lähteä ja hakea uusia kumppaneita. Eipä toki Britanniankaan tie EU:n ulkopuolella ole ollut pelkkää auvoa.

        Hakkarainen ei ole osoittanut mitään erikoista mielenkiintoa EU:ta kohtaan. PS siirsi hänet sinne ihan vain "pois tieltä" kotimaan politiikasta kohua aiheuttamasta. Selväähän se oli, että huoltoasemilla asustava karvalakkikansa äänestäjistä hänet mepiksi.

        Europarlamentissa on kaikenlaista hiihtäjää, mutta selvää on se, että Hakkaraisen kyvyt eivät siihen touhuun riitä. On aivan yhtä järkevää väittää, että kuka vain voi lääkärin hommia hoitaa, kun "ajattelee omilla aivoilla". Ei se niin ole. Politiikan asiat ovat jo kotimaan tasolla sitä luokkaa, että jos halu hoitaa asioita ja ymmärrys käsittää niitä eivät kohtaa, jälki on rumaa. Tämä näkyy jo nyt. Meillä on ihan kansallisessa eduskunnassakin ihmisiä, jotka ovat selkeästi väärässä paikassa. Kykyä huutaa ja valittaa on, mutta ei kykyä päättää asioista. Ei koske vain Persuja.

        Politiikassa myös se kyky sanoa asiat järkevästi ja perustellusti on välttämätön. Siellä Vitasaaren ABC:llä voi pöydässä sanoa mitä ja miten vain.

        Olen tasan päinvastaista mieltä. Kun oli tämä eurokriisi niin olin sitä mieltä, että kriisi voitetaan parhaiten kun jokainen jäsenvaltio hoitaa oman taloutensa kuntoon. EU voi ohjeistaa ja antaa sivustatukea. Niin sitten pääsääntöisesti kävikin niistä tukipaketeista huolimatta. Kansallisvaltiot ryhdistäytyivät ja Kreikkaa lukuunottamatta kriisimaiden talous elpyi - joidenkin jopa pikavauhtia. Federalisteille oli paha pettymys, että yhteisvastuuta ei saatu läpi eikä EU:n ylivalta juurikaan kasvanut.

        EU-mieliset ekonomistit väittivät, että yhteisvaluutta ei toimi ellei valtaa keskitetä EU:lle. Todellisuudessa on käynyt tasan päinvastoin. Euro on toiminut oikein hyvin kun taloudellisen integraation syventäminen on ollut jotakuinkin jäissä eivätkä valtiot ole enää velkaantuneet vastuuttomasti yhteisvastuuta odottaessaan. Ongelmia toki edelleen on, nyt etenkin Italialla, mutta pienemmät valtiot kuten Irlanti ja Portugali seisovat tukevasti omilla kansallisilla jaloillaan ja Kreikkakin on nousemassa omilleen. Talouden sijasta EU:n integraatiota onkin nyt alettu puskea eteenpäin enemmän luonto- ja ilmastoasioiden varjolla.

        Britannian hallituksen EU-vastaisuus meni vähän yli. Kaikki Brexitin ongelmat - siis aivan kaikki - olisi voitu välttä jos olisi päätetty pysyä tulliliitossa. Brittiläinen jääräpäisyys ja kansallisylpeys kuitenkin haíttasi järjen käyttöä Brexit-hommassa.


      • Oikonomi kirjoitti:

        Olen tasan päinvastaista mieltä. Kun oli tämä eurokriisi niin olin sitä mieltä, että kriisi voitetaan parhaiten kun jokainen jäsenvaltio hoitaa oman taloutensa kuntoon. EU voi ohjeistaa ja antaa sivustatukea. Niin sitten pääsääntöisesti kävikin niistä tukipaketeista huolimatta. Kansallisvaltiot ryhdistäytyivät ja Kreikkaa lukuunottamatta kriisimaiden talous elpyi - joidenkin jopa pikavauhtia. Federalisteille oli paha pettymys, että yhteisvastuuta ei saatu läpi eikä EU:n ylivalta juurikaan kasvanut.

        EU-mieliset ekonomistit väittivät, että yhteisvaluutta ei toimi ellei valtaa keskitetä EU:lle. Todellisuudessa on käynyt tasan päinvastoin. Euro on toiminut oikein hyvin kun taloudellisen integraation syventäminen on ollut jotakuinkin jäissä eivätkä valtiot ole enää velkaantuneet vastuuttomasti yhteisvastuuta odottaessaan. Ongelmia toki edelleen on, nyt etenkin Italialla, mutta pienemmät valtiot kuten Irlanti ja Portugali seisovat tukevasti omilla kansallisilla jaloillaan ja Kreikkakin on nousemassa omilleen. Talouden sijasta EU:n integraatiota onkin nyt alettu puskea eteenpäin enemmän luonto- ja ilmastoasioiden varjolla.

        Britannian hallituksen EU-vastaisuus meni vähän yli. Kaikki Brexitin ongelmat - siis aivan kaikki - olisi voitu välttä jos olisi päätetty pysyä tulliliitossa. Brittiläinen jääräpäisyys ja kansallisylpeys kuitenkin haíttasi järjen käyttöä Brexit-hommassa.

        Ymmärrän näkemyksesi. Hyvä, että täällä on keskustelukykyisiä ihmisiä paikalla. Kiitos asiallisesta kommentista.


      • Rehdin ja rehellisen ja taustoiltaan puhtaan persun löytäminen parlamenttiin, oli se sitten eduskunta tai EU-parlamentti, näyttää olevan yhtä vaikeaa kuin neitsyen löytyminen synnytysosastolta.


      • McPizza kirjoitti:

        Rehdin ja rehellisen ja taustoiltaan puhtaan persun löytäminen parlamenttiin, oli se sitten eduskunta tai EU-parlamentti, näyttää olevan yhtä vaikeaa kuin neitsyen löytyminen synnytysosastolta.

        🤣🤣🤣


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen seuraillut noita Hakkaraisen kirjotuksia Keskisuomalaisessa, ikinä ei ole mitään ehdotuksia tai ajatuksia tullut esiin siitä miten Suomen etuja kannattaisi EU:ssa ajaa.

      Hän listaa vain ongelmia ja syyttelee niistä muita sekä pilkkaa, solvaa ja vähättelee muita.

      Aivan turha meppi, mihin tuollaista tarvitaan?

      • Anonyymi

        Ainoa järkevä politiikkomme Brysselissä . Huhtasaaren lisäksi !


      • Juuri noinhan hänen koko puolueensa oikeastaan toimii. Se on populismin henki.


      • Anonyymi

        Punikit ei edes halua ajaa Suomen etua. Joten ei heiltä ainakaan kuulu mitään ehdotuksia.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        TruthStillHurts kirjoitti:

        Juuri noinhan hänen koko puolueensa oikeastaan toimii. Se on populismin henki.

        Kappas!

        "Opekin" yhtä tyhmä kuin tollai perus-kommarityhmä!? :D

        Tiedätkö sinäkin kristallipallollasi että Hakkarainen on täysin turha meppi? :)

        *diu-diu!* :D


      • Anonyymi

        Putin ei tunnu olevan muuta kuin lopettanu sun lääkityksen!?

        Linkki?

        Muuten: Hiekkis 🍼


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa järkevä politiikkomme Brysselissä . Huhtasaaren lisäksi !

        Olet pässi.


      • Taas typerä kärjistys.

        On täysin eri asia puhua populistipuolueiden toimintamalleista kuin joidenkin ihmisten pahoista teoista. Puhutaan eri asioista.

        Populismia on tutkittu maailmalla paljon ja kyllä PS puolueena on populistipuolue. Se asia ei muutu muuksi, vaikka miten vääntäisi. Populismiin taas kuuluvat tietyt toimintatavat.

        Koeta puhua asiasta. Jos mielestäsi sanon jotakin paikkansapitämätöntä, sinä voi aina korjata väärät väitteeni. Se, että vastaat syöttämällä mautonta paskaa, on vain typerää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kappas!

        "Opekin" yhtä tyhmä kuin tollai perus-kommarityhmä!? :D

        Tiedätkö sinäkin kristallipallollasi että Hakkarainen on täysin turha meppi? :)

        *diu-diu!* :D

        Minä näen sen. Jo Hakkaraisen tuoreet kommentit taas osoittavat, mikä on monien Persujen ongelma: se, että ensin puhutaan ja sitten vasta ajatellaan - jos edes ajatellaan.

        Sinä taas osoitat äärimmäisen typerällä kommentointityylilläsi taas kerran asioita vain itsestäsi. Se on - kuten tiedät - noloa ja säälittävääkin.


      • Anonyymi
        TruthStillHurts kirjoitti:

        Juuri noinhan hänen koko puolueensa oikeastaan toimii. Se on populismin henki.

        Osa hengaili vasemmistoporukoissa 70-luvulla, koska niillä oli parhaat bileet. PS:ää kannatetaan, koska se on elämäänsä pettyneiden öyhötyskerho.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osa hengaili vasemmistoporukoissa 70-luvulla, koska niillä oli parhaat bileet. PS:ää kannatetaan, koska se on elämäänsä pettyneiden öyhötyskerho.

        Populismiin kuuluu kaiken vastustaminen. Asiat voidaan ikäänkuin pysäyttää menneeseen aikaan. Silloin kaikki oli paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa järkevä politiikkomme Brysselissä . Huhtasaaren lisäksi !

        Huhtasaari oli uutisissa plagioinnista liittyen opiskeluihinsa, kopsasi muilta. Ja rahan takia nuo kaks siellä on ja rahan takia halla-ahokin viihtyi siellä, saivat rauhassa olla ja öllöttää, mediaakaan ei kiinnostanut heidän tekemiset meppeinä. Hakkarainen pääsi otsikoihin lähinnä siitä miten naiskuviot sujui noiden tummien naisten kans, nyt vaan on esillä, kun haluaa jatkopestiä meppihommiin.


    • Anonyymi

      Teuvo ymmärsi olla lukematta aivojaan pilalle. Maalaisjärjellä kaikki toimii paremmin. Huikkakaan ei haittaa, vaan kirkastaa ajattelua.

      • Teukka on sanonut saavansa lukemisesta päänsärkyä. Jotenkin juuri tämä on hänen kaikista sanomisistaan se joka on ihan pakko uskoa.


      • Anonyymi

        No ei toi Mäkynenkään mikään kovinkaan einstein ole pelkällä ylioppilaslakillaan!?

        Muistaakseni sillä oikealla Einsteinilla oli hieman kattavampi koulutustausta? :)

        Tosin ylioppilaskin on varmaan KOMMARIEN keskuudessa varsinainen einstein? :P :D


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Teukka on sanonut saavansa lukemisesta päänsärkyä. Jotenkin juuri tämä on hänen kaikista sanomisistaan se joka on ihan pakko uskoa.

        Teukka on Trumpin hengenheimolainen. Trumppi ei jaksa lukea valtion turvallisuuteen liittyviä tiedusteluraportteja. Miten vähällä järjellä....jne..


      • Anonyymi

        Liika ei ole hyväks tuossa huikan otossakaan, menee helposti yli ja se ei pääty hyvin.


    • Anonyymi

      Vastaavasti SS-DP:n kuvaa kirkastaa "talousosaaja" syrjähyppy-Mäkynen
      Muhkeat Aatu-viiksetkin on.

      • Teukkaan verrattuna Mäkynen on Einstein. Niin tosin on aika moni muukin.😅


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Teukkaan verrattuna Mäkynen on Einstein. Niin tosin on aika moni muukin.😅

        Niin, jos Einsteinkin olisi ollu pitkin kyliä letkuaan heilutteleva avionrikkoja? :P


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Teukkaan verrattuna Mäkynen on Einstein. Niin tosin on aika moni muukin.😅

        Einsteinin einsteinointeja:

        "Mäkysen mielestä SOTE on valtava työllisyystoimi, jonka vaikutuksia VM ei kuitenkaan osaa laskea."

        Valtiovarainministeriö ei osaa laskea!? :D :D No jopas!

        Ja voisko joku muistuttaa muo että lisääntykö vai vähenikö toi SOTE-alan henkilökunta viime vaalikaudella? :) Kun mulla ois vähän niinku sellai mielikuva et olis vähentyny, varsinkin kun hoitsutkin joukkoirtisanoutu koronahassakan takia.

        "Valtava" indeed!

        Tosin toki se oli valtava puoluekirjasuojatyöpaikkamahdollisuus kaikille hyvinvointialueiden uusia suojatyöpaikkavirkoja hamuaville kommaripoliitikoille! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, jos Einsteinkin olisi ollu pitkin kyliä letkuaan heilutteleva avionrikkoja? :P

        Siis tarkoitat Halla - Ahoa jonka letku sai aikaan avioliiton ulkopuoleisen lapsen.


    • Anonyymi

      Hän puolustaa suomalaista työtä ja pientä ihmistä paremmin kuin koko punikkilössi siellä Baabelissa. Punikit ei edes halua puolustaa Suomea missään asiassa.

      Esimerkiksi tämä vanhojen rakennusten remonttipakko. Siis pakko, ei kehoitus. Kommunismi ei tunne käsitettä vapaaehtoisuus.

      Siinä Teuvo äänesti vastaan kun taas punikit äänesti kyllä. Tämä kertoo kuka siellä köyhää kansaa ja ihmistä puolustaa.

      • Anonyymi

        On pahimmillaan köyhän ihmisen häätö kodistaan jos hänet pakotetaan remontoimaan taloansa jopa kymmenien tuhansien eurojen arvosta. Mistä köyhä sellaiseen rahat saa? Ei se punikkia huoleta, pääasia on kommunismi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On pahimmillaan köyhän ihmisen häätö kodistaan jos hänet pakotetaan remontoimaan taloansa jopa kymmenien tuhansien eurojen arvosta. Mistä köyhä sellaiseen rahat saa? Ei se punikkia huoleta, pääasia on kommunismi.

        Hän puolustaa myös omaa metsätalouttamme joka on maamme selkäranka. Punikit haluaa suojella maan tykkänään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän puolustaa myös omaa metsätalouttamme joka on maamme selkäranka. Punikit haluaa suojella maan tykkänään.

        Tässä nähdään että vaikka te pilkkaatte häntä kun hänellä ei ole tohtorin arvoa, hänellä on viisautta miljoona kertaa enemmän kuin punikeilla. Viisaus ja äly ovat eri asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän puolustaa myös omaa metsätalouttamme joka on maamme selkäranka. Punikit haluaa suojella maan tykkänään.

        Noi on ongelmia, jotka pitää vaan ratkaista. Ja jos joku ei onnistu, neuvottelemalla saa joko lisää tukea tai jonkun poikkeuksen. Ei Suomen talveen ketään voi kodistaan laittaa jos ei ole varaa korjata nykymääräysten mukaisesti. Aina on erityistapauksia.


      • Anonyymi

        Tais olla ainut kerta kun istui kokouksessa.


    • Anonyymi

      SDP:ssä on ollut Afrikkalaistaustainen insesti pedofiili, eräs vasemmistolainen puolestaan on todennut että suvun kesken hässiminen tulisi sallia.

      Kyllä Hakkarainen on paljon älykkäämpi kuin nuo ja monet muut suvakkipuolueissa olevan kommunisteilta haiskahtavat jäsenet.

    • Anonyymi

      Li Andersson ei kestä enää Teuvoa, ilmoitti hetki sitten jättävänsä politiikan.

      • Anonyymi

        Toivotaan että Henrikson päätyy samaan ratkaisuun.


    • Anonyymi

      Onko nämä nyt niitä samoja "hyviä diilejä" joita demarit teki EU,n lainapaketeissa.? Kreikka maksaa meille vieläkin suuria korkotuloja? Eu,n älyköt heittää 3 huonoa lakiehdotusta. Suomen mepit sitten siellä pohtivat mikä on vähien huono. Minun mielestä lähtökohtaisesti pitäis olla että EU EI sorra pieniä kansakuntia.

      • Anonyymi

        Ne Kreikan lainamiljardit on jo menetty! Niillehän annettiin 20 vuoden korkovapaa takaisinmaksuaikakin. Joten siinä vaiheessa kun ne vasta alkaa joutumaan maksaa niitä takasin niin rahanarvokin on jo alentunu niin paljon että niistä ei saa takasin juuri mitään! :)

        "Hei me tienataan tällä!" :D


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Eihän toi ole vielä ees kommareiden parhaimmistoa!? Eks se yks vihreiden valopää ehdottanu et necro- ja pedofiliakin pitäis dekriminalisoida!? :D Vasemmisto - Vaikka mitä mielitekoja!


    • Anonyymi

      joo rruuaaaahhh, teukka on älykkö kun sanoo "taivaalla on aurinko ja taivaanisä säätelee säät" 🤪

      • Anonyymi

        nosto.


    • Anonyymi

      Juu näin on! Verrattuna esimerkiksi kommarien parhaimmistoon, joka joudutaan kantamaan edustustehtävistään koska on nUttinu hieman liikaa kommunismia, ja pysättää koko metroliikenteeks tunneiksi kun alkoi maalailuttamaan kommunismipäissään!? :D

      PS: Jokos se oululainen demari-pedari on päässyt vankilasta?

    • Anonyymi

      Såga

    • Anonyymi

      Hyvin pieni

    • Anonyymi

      Teuvokin on hyvillä palkoilla nykyään, suodaan se hänelle, on sitä haukuttukin ihan tarpeeksi, Brysselissä saa oleskella rauhassa Suomen medialta 👍

    • Anonyymi

      Jokainen ihminen on yksilö! Niin myös vihervasemmistolaisissa luusereissa!

    • Anonyymi

      Kukapa olisi uskonut et Brysselissä suomalaisia edustaa Hakkarainenkin.

    • Anonyymi

      Kyllä Teuvo on hyvin edennyt poliittisella urallaan, ei ole medioitten haukkumiset miestä lannistaneet, nyt on hyvillä palkoilla Brysselissä, pääsee varmaan vielä kolmannellekin kaudelle jos on ehdolla.
      Kyllä joillakin ura kehittyy pienelläkin koulutuksella samoin kuin Marinillakin.

      • Anonyymi

        Äänestäjällä on valta, tätähän se vain on....


    • Anonyymi

      "Teukka sanoo asiat suoraan kun Teukka ei ole koulutettu eikä sliipattu niin kuin hänen väheksyjänsä. "

      Koulutuksen puute ei tee yksittäisen ihmisen mielipiteestä perusteltua tosiasiaa. Kun ei "jaksa" lukea herrojen sepustuksia. Mutta jos löytyy sopiva omaa mielipidettä tukeva tarina, sepä kelpaa. Ja näille hakkaraisille toki tarjotaan. Haamukirjoittajia myös löytyy, onhan avustajat jopa palkattuna.

    • Anonyymi

      Maahan puhetta mahtuu, ole huoleti.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1809
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1187
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      73
      1083
    4. 45
      1075
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      949
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      939
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      880
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      833
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      818
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      35
      779
    Aihe