Oon vähän pettynyt

Anonyymi-ap

Suhun mies. Luulin, että haluat mut ja juokset paljasjaloin kilpaa savannilla leijjonien ja sarvikuonojen ohi saadaksesi mut, lennät liaanien varassa ohittaaksesi jojet ja lammikot. Väistelet kotkia, pöllöjä ja kanoja. Mut, mut mitä teet!?
Olen pettynyt. Aika alkaa loppua, viisarit alkaa kiertää taaksepäin, kello räjähtää. Minun pää räjähtää.
Aika, anna mulle kärsivällisyyttä.

112

1229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tehkää naiset itse asialle jotain jos vaivaa😄 jos kaivatullas on vaikka pieni eikä sen takia uskalla tehä liikettä sua kohtaan

• Anonyymi

Ihan sama onko ollenkaan.

• Anonyymi

Ei kai se sillä selviä, että pelkää asioita jo etukäteen. Niinkin voi tapahtua, että nainen ei tykkää miehestä. Voi tulla ero vuosia myöhemmin. Ei voi tietää. Elämä on elettävä, eikä jossiteltava sitten vanhana, kun on elänyt vain omassa mielikuvituksessaan. Maailma on täynnä pienimunaisia miehiä, silti niillä on lapset ja vaimot ja itsetunto. Ei se munanmitta korreloi itsetunnon kanssa.

• Anonyymi

Kasvaisiko se pieni, jos nainen ottaisi yhteyttä 😏 sulla on mies väärä metodi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai se sillä selviä, että pelkää asioita jo etukäteen. Niinkin voi tapahtua, että nainen ei tykkää miehestä. Voi tulla ero vuosia myöhemmin. Ei voi tietää. Elämä on elettävä, eikä jossiteltava sitten vanhana, kun on elänyt vain omassa mielikuvituksessaan. Maailma on täynnä pienimunaisia miehiä, silti niillä on lapset ja vaimot ja itsetunto. Ei se munanmitta korreloi itsetunnon kanssa.

Isomunainen elää ikäänkuin munansa kautta ikään kuin hänen pääkehonsa olisi siinä. Muu munainen rakastelee koko kehollaan eli on itse asiassa huomattavasti ”isomunaisempi”.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isomunainen elää ikäänkuin munansa kautta ikään kuin hänen pääkehonsa olisi siinä. Muu munainen rakastelee koko kehollaan eli on itse asiassa huomattavasti ”isomunaisempi”.

Juurikin näin. Siinä on mukana koko sielu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin näin. Siinä on mukana koko sielu.

Se on kiva kun yritätte mielistellä mutta henkilökohtaisesti en o tavannu yhtäkään tollasta naista. Arvostelijoita ja haukkujia sen sijaan useamman. Vain ja ainoastaan sen takia että oon syntyny keskikokosen mutterin kanssa. Tai no yks ei kommentoinu mitään mutta ei sitä mun tarpeet oo kiinnostanu vuosienkaan yhteiselon aikana. Eli nysämulkut voi saada ainoastaan naisen joka ei välitä seksistä niin kun mulle käynyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lukekaapa naistenpalstoja tai täälä s24 seksisivuja niin selviää teillekin totuus, kaks toistuvinta syytä miks naimisissa olevatkin naiset käy vieraissa on miehellä liian pieni tai tulee liian nopeesti. Mulla löytyy naisten kertomana liian pieni (eli keskimittanen) ja vuosien selibaatin takia myös varmana tulen liian nopeesti jos joskus muka pääsisin naista rakastelemaan eli molemmat suurimmista vioista. Koitapa siinä olla itsevarma kun ihastut kauniiseen naiseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on kiva kun yritätte mielistellä mutta henkilökohtaisesti en o tavannu yhtäkään tollasta naista. Arvostelijoita ja haukkujia sen sijaan useamman. Vain ja ainoastaan sen takia että oon syntyny keskikokosen mutterin kanssa. Tai no yks ei kommentoinu mitään mutta ei sitä mun tarpeet oo kiinnostanu vuosienkaan yhteiselon aikana. Eli nysämulkut voi saada ainoastaan naisen joka ei välitä seksistä niin kun mulle käynyt

Sinä kaveri olet liikkunut pinnallisten naisten keskuudessa, ehkä maksullisten naisten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lukekaapa naistenpalstoja tai täälä s24 seksisivuja niin selviää teillekin totuus, kaks toistuvinta syytä miks naimisissa olevatkin naiset käy vieraissa on miehellä liian pieni tai tulee liian nopeesti. Mulla löytyy naisten kertomana liian pieni (eli keskimittanen) ja vuosien selibaatin takia myös varmana tulen liian nopeesti jos joskus muka pääsisin naista rakastelemaan eli molemmat suurimmista vioista. Koitapa siinä olla itsevarma kun ihastut kauniiseen naiseen

Sitten oot tutustunu vaan vääriin naisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulkaas se on omassa päässä se munan pienuus. On lukemattomia tapoja tehdä nainen tyytyväiseksi. Onhan naisparejakin eikä heidän seksinsä ole sen huonompaa. Ihminen on kokonaisuus, ei jostain nakkipaketista reväistyn nakin arvoinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä kaveri olet liikkunut pinnallisten naisten keskuudessa, ehkä maksullisten naisten.

Ihan tavallisia naisia esim koulusta jääneitä kavereita aikuisiälle joista sitten jossain kohtaa kiinnostunu ja huonosti kävi. Ja yks vika mussa on vielä em lisäks, ne harvat ketkä lähelle tulee tekee vaan humalassa sitä. Tai siis teki, eipä oo baareissa kiinnostanu ravata enää vuosiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulkaas se on omassa päässä se munan pienuus. On lukemattomia tapoja tehdä nainen tyytyväiseksi. Onhan naisparejakin eikä heidän seksinsä ole sen huonompaa. Ihminen on kokonaisuus, ei jostain nakkipaketista reväistyn nakin arvoinen.

Voi kun tietäisit että suurin osa naisista ei noin ajattele, ikävä kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kun tietäisit että suurin osa naisista ei noin ajattele, ikävä kyllä.

Kyllä ne ajattelee jos laittaa ajattelemaan. Ei naiset ole yksinkertaisia, on paljon fiksujakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan miehenä ymmärrät, että se naisen herkin osa on ulkopuolella kehoa. Ja vaikka miten jyystäisit isolla mutterilla, niin kyllä siihen tarvitaan ihan jotain muuta. Leluja saa vaikka minkäkokoisena, mutta ei se ole sama, kuin touhuta elävän ihmisen kanssa koosta riippumatta 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä taas pienimunainen yrittää kohottaa itseään jalustalle.

Mitä sinäkään isomunaisten sänkytouhuista tiedät?
        Et yhtään mitään.

Terveisin, isomunaisen naisystävä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi naisparit käyttävät keskenään touhutessaan DILDOJA?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä taas pienimunainen yrittää kohottaa itseään jalustalle.

Mitä sinäkään isomunaisten sänkytouhuista tiedät?
        Et yhtään mitään.

Terveisin, isomunaisen naisystävä

Ei oo totta nämä pienisieluiset ihmiset 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi naisparit käyttävät keskenään touhutessaan DILDOJA?

Tuota tapahtuu miehille suunnatussa aikuisviihteessä. Koska se on MIEHILLE SUUNNATTUA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan miehenä ymmärrät, että se naisen herkin osa on ulkopuolella kehoa. Ja vaikka miten jyystäisit isolla mutterilla, niin kyllä siihen tarvitaan ihan jotain muuta. Leluja saa vaikka minkäkokoisena, mutta ei se ole sama, kuin touhuta elävän ihmisen kanssa koosta riippumatta 😉

Anteeksi vain, mutta ei ainakaan minuun päde nuo ja olen nainen. Ei kaikki naiset saa samallailla nautintoa klitoriksen lärpyttämisestä ja kyllä on hyvin taidokkaita kumppaneita itselläni ollut joten ei liity siihen. Klitorisorgasmit ovat olemattoman pieniä ja niistä jää aina vajaa olo. Yhdyn*ässä saakin kunnon orgasmeja ja voi myös squirttaa, mutta en ainakaan minä tule jos ei tunnu kunnolla ja löysä en ole sillä ennemminkin ongelma on, että tunnun liian hyvältä miehille. Siinä mielessä koolla on itselleni nautinnon osalta väliä. Leluilla joo onnistuu ja on kivaa, mutta eihän se samalta tunnu kuin se oma rakas. Mikäpä sen ihanampaa kun tuntea vahva yhteys toisen kanssa ja niin, että tuntee hänet todella syvällä sisällä. Siinä kun tavaransa töräyttää tosi syvälle ni avot! Olen kyllä seurustellut pienimunaistenkin kanssa jolloin olen vain hyväksynyt, etteivät seksuaaliset tarpeeni täyty. Jokainen valitkoon kumppanin tarpeidensa mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta jos isomunainen on hommassa koko sielulla ja ruumiilla mukana, se on vasta tajunnanräjäyttävää se ja siihen ei pienimunaiset kykene.

X

• Anonyymi

No jos olisi ollut perinteinen Tarzan - Jane -asetelma mut entäs jos on 100 Janea. Juoksee sen perässä ja huomaa, ai jaa, tais olla väärä Jane 😊

• Anonyymi

Sitten on miehen oma vika, jos ei ymmärrä valita oikeaa janea. Joskus sattuu virheitä, voi juosra väärän perässä vuosia, koska ei halua luovuttaa. Sitten kun saakin sen saman janen takaisin, niin sitä ei enää haluakkaan. Kyse on saalistusvietistä ja halusta voittaa se toinen mies. Vaikka tietäisi, ettei juttu tulekaan enää toimimaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten on miehen oma vika, jos ei ymmärrä valita oikeaa janea. Joskus sattuu virheitä, voi juosra väärän perässä vuosia, koska ei halua luovuttaa. Sitten kun saakin sen saman janen takaisin, niin sitä ei enää haluakkaan. Kyse on saalistusvietistä ja halusta voittaa se toinen mies. Vaikka tietäisi, ettei juttu tulekaan enää toimimaan.

En tiedä tuollaisista ihmisistä. Olen mies joka tietää mitä haluan elämältä ja olen luotettavin mahdollinen jos minuun yhteyden saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä tuollaisista ihmisistä. Olen mies joka tietää mitä haluan elämältä ja olen luotettavin mahdollinen jos minuun yhteyden saa.

Sivusta - hienoa, että kaltaisiasi miehiä on olemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se nyt on vaan niin että mies jos ei ole mukana ja ajattelee toista samaan aikaa ei tule mitään

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se nyt on vaan niin että mies jos ei ole mukana ja ajattelee toista samaan aikaa ei tule mitään

Onko ongelmia ton seksuaalisuuden kaa,menkää pää tohtorille!

• Anonyymi

Ongelmahan on siinä jos nainen ajattelee tuolla tavoin niin kuin sinä ja sitten mies käyttäytyisi kuten odotat niin sehän tekee miehestä ihan ennalta-arvattavan aasin.

• Anonyymi

Ei kukaan nainen ajattele näin. Se on tämä jo kuuluisaksi itsensä tehnyt ja muita stalkkaava kuollut mies. Hajaantukaa älkääkä kuvitelko että naiset olisivat mitään pelastusta ja sankareita tarvitsevia juotikkaita.

• Anonyymi

Enemmän se aaseilua on, kun mies keksii oheistoimintaa sille, että ei lähesty naistaan. Edesvastuutonta sanon minä :D
        Tiedä mikä perhosefekti tästäkin syntyy maapallon toisella puolella. Savannit tuhoutuu ja tulvat lisääntyy. Vaan sen takia, kun mies kaivelee kynnenalusia ja miettii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enemmän se aaseilua on, kun mies keksii oheistoimintaa sille, että ei lähesty naistaan. Edesvastuutonta sanon minä :D
        Tiedä mikä perhosefekti tästäkin syntyy maapallon toisella puolella. Savannit tuhoutuu ja tulvat lisääntyy. Vaan sen takia, kun mies kaivelee kynnenalusia ja miettii.

Mitä helvettiä!??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tässä odotetaan?! Ihminen ei ole voinut näyttää itseään, käyttää kykyjään, menettänyt kaiken, muista ihmisestä puhumattakaan. Miten tuollainen mies edes kehtaisi näyttää enää naamaansa?! Naapurin seipäätkin nauraa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tässä odotetaan?! Ihminen ei ole voinut näyttää itseään, käyttää kykyjään, menettänyt kaiken, muista ihmisestä puhumattakaan. Miten tuollainen mies edes kehtaisi näyttää enää naamaansa?! Naapurin seipäätkin nauraa

Jos jättäisitte ne naapurit rauhaan!

• Anonyymi

Olisikohan sinun vuoro?

• Anonyymi

Eikö se ole kuitenkin jo aikojen alusta ollut niin, että mies "saalistaa", tulee ja ottaa? Jos ei saa, niin sitten nuolee hetken näppejään ja jatkaa matkaa. Mies kestää kyllä pakit, teidät on luotu siihen. Kattokaa suomielokuvia, miten jo ennen vanhaan toimittiin. Se on luonnon laki. Ei tää näin toimi, miehet on menneet hukkaan, suden suuhun. Jos haluat naisen, ostat kukkia ja lähestyt. Kysyt asiasi. Jos saat pakit tai ruusupuskan päähäsi, niin so what, elämä jatkuu ja edessä on uusi mahdollisuus.

• Anonyymi

Suomielokuva 😁 huomaa mistä jotkut saa mallit kuvitelmiinsa. Elokuvista.

• Anonyymi

Kyllä mut silloin kommunikointi oli suorempaa ja selkeämpää. Kun se ainoa suomi-neito lähtee metsän reunassa karkuun, mies jo vaistonvaraisesti lähtee perään. Samoin silloin tultiin kosimaan suoraan kotiin, joten hiukka suorempaa toimintaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomielokuva 😁 huomaa mistä jotkut saa mallit kuvitelmiinsa. Elokuvista.

No katoppa yks, saatat vaikka hämmästyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No katoppa yks, saatat vaikka hämmästyä.

Ne on vain elokuvia. En halua niistä mitään vaikutteita. Ne ei ole oikeaa elämää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne on vain elokuvia. En halua niistä mitään vaikutteita. Ne ei ole oikeaa elämää.

Just samaa meinasin sanoa. Fiktiota. Sitäpaitsi turha olettaa monenkaan miehen etsivän mitään vakavampaa vaikkakin kyllähän sillä ruusupuskalla varmaan heruu paremmin kuin ilman.

• Anonyymi

Voit suorittaa itse aivan mainiosti näin 2020-luvulla roolinvaihdon.

• Anonyymi

Huijaus loppuu mun osalta...

• Anonyymi

Hyvä, ei se oikein ollutkaan.

• Anonyymi

Ai mikä huijaus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai mikä huijaus?

Varmaa peruskeissi, ei olla rehellisiä toisilleen.

• Anonyymi

Kyllä mies lähestyy naista jos on tosissaan kiinnostunut.

• Anonyymi

Ja nainen lähestyy miestä jos on tosissaan kiinnostunut. Osa lähestyy vaikka ei olisi kiinnostunut kuin pelkäst huomiosta.

• Anonyymi

Kyllä sen naisen kanssa pitää tehdä selväksi kiinnostuksensa. Molempien pitää olla hyvin aktiivisia ja haluta asioita ellei eletä jossain pienessä kylässä jossa on suurinpiirtein ainoa vaihtoehto.

• Anonyymi

Nimenomaan. Nyt miehet liikettä. Itkette sitten, jos saatte pakit. Kyllä te kestätte.

• Anonyymi

Aloittaja, kirjoitat hauskasti mutta taidat olla laiska.
      Viesti nyt hyvä ihminen tavalla tai toisella, että olet valmis noudettavaksi!

• Anonyymi

Luovuttanut kai.

• Anonyymi

Varustelun aikaa paikat kuntoon.

• Anonyymi

???

• Anonyymi

Tussut lyö kipinää

• Anonyymi

Ehkä olisikin, jos olisit ilmoittanut hänelle savumerkein, millä savannilla oleskelet. Ja näyttänyt vihreää smaragdia zeebran takana, joten olisi tajunnut itsellänsä olevan jalankulkuoikeus suojatietä pitkin sydämeesi.

• Anonyymi

Ehkä hän nukkuu punapeepaviaanien takana.

• Anonyymi

Voi hitto täällä ei oo kuin lunta, sohjoo ja vettä 🤬
      Lapioi ittes umpihangesta päivän valoon, kahlaa stanan sohjossa ihmisten ilmoille, luistele vesisateessa kinttupolkua pitkin lähimpään kauppalaan. Hymy korviin ja vakuuttelee kaikki sinun vuoksesi.

• Anonyymi

Ensimmäinenkin askel jäi ottamatta, kun jokin etiäinen sanoo, että kyseinen nainen voisi hyvinkin ajatella tavallasi. Toivottavasti hänellä ei ollut haluja tai toiveita, sillä joskus asiat kaatuvat pienestä. Tässä tapauksessa mielikuvaan, jossa hän olisi yhtä vajaa ja pakkomielteinen jankkaaja kuin aloittaja on. Typeriä ja mihinkään perustumattomia kuvitelmia, mutta ennen kaikkea pakkomielle niitä kaikkialle tunkea. Maanisuus ei ole vetovoimaista. Tyhmyys ei kaikkia haittaa, ainakaan luultavasti yhtä tyhmiä. Onkohan näillä palstoilla edes 10 % terveen kirjoissa?

• Anonyymi

Aloitus on mies trollilta vaikuttaa ylikselläkin mitä lukenut

• Anonyymi

Tämä aloitus oli kaikkkien miesten ja naisten puolesta, ei vain itseni.
        Sanonko miltä sinä vaikutat? En sano. Mottoni on be nice, always try to be nice 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä aloitus oli kaikkkien miesten ja naisten puolesta, ei vain itseni.
        Sanonko miltä sinä vaikutat? En sano. Mottoni on be nice, always try to be nice 😉

Mikään muu piirre ei poissulje hataria kyhäelmiäsi aloitejankkauksesta, eikä pakkomielteisyyttäsi aiheeseen. Hyvin vähäiselläkin ymmärryksellä ja tietämyksellä juttusi on helppo kumota, mutta sinnikkäästi jaksat jatkaa. Sairauden ei tarvitse olla aina iso, mutta sinun tapauksessasi se on selkeä. Olit tosissasi tai trolli, sama lopputulos silti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikään muu piirre ei poissulje hataria kyhäelmiäsi aloitejankkauksesta, eikä pakkomielteisyyttäsi aiheeseen. Hyvin vähäiselläkin ymmärryksellä ja tietämyksellä juttusi on helppo kumota, mutta sinnikkäästi jaksat jatkaa. Sairauden ei tarvitse olla aina iso, mutta sinun tapauksessasi se on selkeä. Olit tosissasi tai trolli, sama lopputulos silti.

Ja sinä roikut tällä palstalla koska?? Kerro ihmeessä, jos halukkuutesi on noin suuri lytätä muita ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairautta on noin maanisesti jankata ja nillittää palstalla katkeruuden kohteilleen, et ole niin fiksu mitä tässä yrität olla, samalla yrittäen tuoda ilmi jonkun tietyn naisen jonka suhteen olet muka-väistänyt luodin. Kotiin kasvamaan ja sotkeudu sitten aikuisten ihmisten väliseen vuorovaikutukseen. Eli ei ikinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairautta on noin maanisesti jankata ja nillittää palstalla katkeruuden kohteilleen, et ole niin fiksu mitä tässä yrität olla, samalla yrittäen tuoda ilmi jonkun tietyn naisen jonka suhteen olet muka-väistänyt luodin. Kotiin kasvamaan ja sotkeudu sitten aikuisten ihmisten väliseen vuorovaikutukseen. Eli ei ikinä.

Oliko aloitus mielestäsi miehen tekemä?

• Anonyymi

Ala-asteella opetettiin kirjoittamaan "leijona". Hyvänen aika.

• Anonyymi

Leijjona, leijjona, leijjona. Kirjoitan sen niinkuin haluvan. Leijjona.

• Anonyymi

Olen törmännyt kyseisiin odotuksiin ennenkin, eikä se päädy hyvin. En ikinä aio pistää itseäni täysin likoon, jos vastavuoroisuutta ei ole ilmassa. Ihan sama kuka on kyseessä, niin oma hyvinvointi tulee ensin, koska toisesta ei voi oikeasti tietää mitään alussa.

• hyppään vaik tulevuoreen et saan sut :p

• Anonyymi

Hyvä pupu mä tykkään susta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä pupu mä tykkään susta

Mäkin aloin tykkäämään. Pupulle ablodit.

• Anonyymi

Löyty syy miksi pupu vinkuu palstalla ja on lääkityksellä. Toiset tietää paremmin.

• Anonyymi

🥰🥰 N

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Löyty syy miksi pupu vinkuu palstalla ja on lääkityksellä. Toiset tietää paremmin.

Ylläpito tietää

• Anonyymi kirjoitti:

Sunkin pitäis mennä tutkimuksiin ja hoitaa toi psykopatias niin että siitä ei koidu muille ihmisille haittaa, oot vaarallinen muille ihmisille, kun et omista mitään empatiakykyä ja pyrit vaan vainoamaan, ja kiusaan ihmisiä joilla on sydän.

En ees tiedä mistä sä puhut. Mut häiriintynyt oot päästäs, se tulee ilmi sun kirjoituksista ja myös muusta toiminnastas.

• Anonyymi

Niin, tsi serenaadin ruusu hampaissa vois tulla esittämään mun ikkunan alapuolelle. Nyt kun ei ole pakkastakaan 🌹🌹🌹

• Anonyymi

Pöllö, on rauhoitettu lintu.

• Anonyymi

Voi se silti estää kulkuasi :D rauhoitettu, mutta ei rauhallinen.

• Anonyymi

Niinkuin liito-oravakinko?

• Anonyymi

Anteeksi siitä.

• Anonyymi

Aika kovat odotukset.

• Anonyymi

Jos nainen haluaa tarpeeksi, se tekee itse asialle jotakin, jos ei tee, kiinnostus ei ole aitoa ja riittävää.

• Anonyymi

Nännännää, palaa takaisin aloitukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lue edellinen uudestaan.

Jos et kykene, tai halua tehdä itse aloitetta, ole sitten ilman, tai odota, että joku ruma, läski reppana tulee tyrkylle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jopa sivusta seuraaja ymmärtää, että vaikutat hakevan lähinnä pönkitystä itsetunnollesi ja huomiota, et oikeaa välittämistä ja rakkautta. Suhtaudut tuollakin kommentilla pilkkaavasti, kun kommentti kolahti...kun koiraan kalikka kalahti...

• Anonyymi

Aikamoiset fantasiat sieltä.

• Anonyymi

Siltä varalta, että lukemassa sattuisi olemaan joku kokematon: Älä ota todesta mitään täältä. Aloitteita tekevät miehet ja naiset kaiken aikaa, yleensä se, joka ensin on kiinnostunut. Ei ole olemassa mitään sääntöjä tai järjestyksiä aloittajan pään ulkopuolella.

• Anonyymi

😀😀 Eipä ole ihme ettei ole miestä näkynyt. Nice story sis.

• Anonyymi

Thanks bro 🤜🤛

• Anonyymi
    • Anonyymi

Joo, savannilla leijonan kynsissä ja sinä nappaat vakuutusrahat, heh heh!

• Anonyymi

Eli näin moni mies kokee tähän miehen tekemään provoon, että olisi voinut tehdä enemmänkin. Mielenkiintoista 😉

Älkää kuitenkaan aliarvioiko naisia, taitavimmat saavat miehet tekemään mitä haluavat ihan ilman palstoilla itkemistäkin. Jos siis on rakastunut pari, ja hyväntahtoisesti. Au revoir!

• Anonyymi

Sanomattakin selvää, että rakastunut mies menee pitkälle rakastamansa naisen takia. Nimenomaan jos on rakastunut pari kyseessä. Aloituksessa ei ole kyse siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanomattakin selvää, että rakastunut mies menee pitkälle rakastamansa naisen takia. Nimenomaan jos on rakastunut pari kyseessä. Aloituksessa ei ole kyse siitä.

Aloitus on provo, jossa yritetään tehdä naisista jotain avuttomia otuksia. Njäääh.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus on provo, jossa yritetään tehdä naisista jotain avuttomia otuksia. Njäääh.

Siinä yritetään saada miehiä lopettamaan se kynsien kaivelu ja potkia ottamaan yhteyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä yritetään saada miehiä lopettamaan se kynsien kaivelu ja potkia ottamaan yhteyttä.

Ei piä hättäillä tai joutuu istumaan mättäillä 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä kuvittele, että normaali aikuinen mies rakastuu naiseen, tuntematta tätä paremmin. Korkeintaan kiinnostuu, mutta siinä vaiheessa ei perässä juosta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaako tämän naisena esiintyvän miehen aloituksen takia mennä yllyttämään kaikenlaista outoa porukkaa? Oot AP mies

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä kuvittele, että normaali aikuinen mies rakastuu naiseen, tuntematta tätä paremmin. Korkeintaan kiinnostuu, mutta siinä vaiheessa ei perässä juosta.

Hauskaa sanailua naisena esiintyvän monologiin. Ei kai se edelläkään juokse kuitenkaan? Toivottavasti ei olisi outo fiiling

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hauskaa sanailua naisena esiintyvän monologiin. Ei kai se edelläkään juokse kuitenkaan? Toivottavasti ei olisi outo fiiling

Mitä vttua sinä yrität sönköttää?

Se lääkitys, muista se lääkitys!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

ja kiinnostuskin sammuu nopeasti.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Haluisin kyllä sen tehdä mutta jokin ei nyt täsmää meidän irl. Suhteissa😒 tiedät että tekisin sun vuokses aina enemmän kuin kukaan muu...jos muistat? Olet edelleen❤️

• Anonyymi

Piisaako vieraalle pers’e vai tahtooko v!ttua? 😂🥸

• Anonyymi

Kieliasu johdatteli jojensuuhun😁

• Anonyymi

Nyt kyllä on aika olla edes hetki pois täältä ja pyörähtää käymässä ulkona välillä kavereitten kanssa viettämässä mukavaa iltaa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Sä sait tietää meidän seksistä

• Anonyymi

Kyllä. Ikävä kyllä.

• Anonyymi
      UUSI

Eikös hänellä ole vaimo,ei kai se sua miehekettä oikeesti halua!

• Anonyymi
      UUSI

Jaha, oot saanu naisia esittävä setä taas kivan pikku tarinan lemmen - ja tarinankipeille urpoille. T Tarvittaessa Tyly

• Anonyymi
      UUSI

Minullakin on itsekunnioitusta ja toki myös pelkoja. Vaikka hän on vieläkin ihanin, niin olen ennemmin yksin, kuin palvon maata jalkojen alla.

• Anonyymi
      UUSI

Miten tuo internetiin kirjoittelu toimii hullujenhuoneilla? Saatteko vapaasti kirjoitella vai onko tietyt, valvotut ajat?

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      45
      2852
    2. Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa

että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet
      Naisen logiikka
      85
      2305
    3. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      112
      1949
    4. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      38
      1678
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      80
      1456
    6. Missä paikassa ja minkälaisessa tilanteessa

Olit silloin kun tajusit ihastuneesi häneen?
      Ikävä
      92
      1343
    7. Onko Estlink-2 kaapeli lainkaan vaurioitunut?

Vai onko kyseessä Naton operaatio Venäjän ns. varjolaivaston pysäyttämiseksi, ja kaapelivaurio vain simuloitu.
      Maailman menoa
      276
      1311
    8. En ole häneltä kylläkään koskaan nähnyt sellaista

Tottakai jos hän olisi jonkunlaisen selvän eleen tai jonkun jutun näyttänyt, että häntä kiinnostaakin niin tietenkin si
      Ikävä
      3
      1304
    9. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      117
      1274
    10. Oon vähän pettynyt

Suhun mies. Luulin, että haluat mut ja juokset paljasjaloin kilpaa savannilla leijjonien ja sarvikuonojen ohi saadaksesi
      Ikävä
      112
      1229
    Aihe