Olit silloin kun tajusit ihastuneesi häneen?
Missä paikassa ja minkälaisessa tilanteessa
92
1353
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Täysin kesken työnteon säpsähdin että ajattelin häntä. Jotenkin alitajuisesti. Sitä en osaa selittää paremmin mutta hän oli siis mielessäni yhtäkkiä, ja sen jälkeen huomasin ajattelevani koko ajan. Ei minulla silloin ollut edes tunteita häneen, ainakaan tietoisesti. Ja sillä tiellä ollaan syvästi.
Paikka on se missä toistaiseksi olen nähnyt häntä.- AnonyymiUUSI
Olitko miten pitkään muuten tutustunut häneen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olitko miten pitkään muuten tutustunut häneen
Voi kuule ei me olla vielä edes kunnolla tutustuttu. Mutta hän on 'se'. Siihen uskon tässä kohtaa elämää. Tunne ei voi juksata.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi kuule ei me olla vielä edes kunnolla tutustuttu. Mutta hän on 'se'. Siihen uskon tässä kohtaa elämää. Tunne ei voi juksata.
Tähän täytyy lisätä että viime marraskuun lopulla katseemme kohtasivat eräässä tilanteessa ja silloin tunsin ekan kerran jotain ihmeellistä.
En oikeastaan tiedä miksi vastaan näihin, kai huvikseni, koska uskon että kumpikin tietää ainakin että mitä minä tunnen. 🙂 - AnonyymiUUSI
Milloin näet hänet seuraavan kerran?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tähän täytyy lisätä että viime marraskuun lopulla katseemme kohtasivat eräässä tilanteessa ja silloin tunsin ekan kerran jotain ihmeellistä.
En oikeastaan tiedä miksi vastaan näihin, kai huvikseni, koska uskon että kumpikin tietää ainakin että mitä minä tunnen. 🙂Itellä myös samoihin aikoihin kunnolla kolahti. Et varmaan ole hän mutta onko joku tunniste? Oliko tuo naiselle vai miehelle?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itellä myös samoihin aikoihin kunnolla kolahti. Et varmaan ole hän mutta onko joku tunniste? Oliko tuo naiselle vai miehelle?
Naiselle. Niin ihanalle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Milloin näet hänet seuraavan kerran?
Todennäköisesti ensi vuonna ellei ole nyt kaupungissa jos soitan hänelle tai laitan viestin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naiselle. Niin ihanalle.
❤️
Missäpäin tai oliko muuta tunnistetta? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
❤️
Missäpäin tai oliko muuta tunnistetta?Minä olen pahvi.
- AnonyymiUUSI
Salakavalasti aloin ajattelemaan häntä. Ollaan kuitenkin samassa paikassa jo nähty useamman kuukauden ajan säännöllisen epäsäännöllisesti.
- AnonyymiUUSI
Noin se alkaa, kuin puun takaa iskee.
- AnonyymiUUSI
Työpaikallako?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Työpaikallako?
Harrastuksessa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Harrastuksessa.
Onko liikuntaharrastus?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko liikuntaharrastus?
On liikuntaa :)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On liikuntaa :)
Kuntosaliko?
- AnonyymiUUSI
Hänen luonaan oli ensitreffit, joiden idea oli lähinnä "hauskan pito", mutta siinä kävi sitten silleen, että pääsikin rakastumaan.
- AnonyymiUUSI
Koska treffit oli?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska treffit oli?
On siitä jokunen vuosi.
- AnonyymiUUSI
Työssä se tapahtui. Hän tuntui olevan naisten mieleen. Ajattelin ensitapaamisella, että olen onneksi varattu ja tuohon ihmiseen en ikinä ihastuisi, mutta hän on varmasti hauska tyyppinä. Sen vuoksi voinkin heittää jotain vähän flirttailevaa ja murtaa sillä jään jos hän lähtee leikkiin mukaan. Mikä typeryyden huipentuma. Miten ihminen voi olla niin tyhmä, no minä voin, Olin heti myyty, eikä leikistä tietoakaan. Ikinä en tekisi enää noin kenenkään kanssa.
- AnonyymiUUSI
Sinä palstasetä se jaksat pakertaa tarinoita, missä olet kaikenlaisen ihailun suhteen parrasvaloissa
- AnonyymiUUSI
Mitä sitten tapahtui?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten tapahtui?
Hän lesbo -nainen muutti Australiaan ja muuttui kenguruksi. Tällä hetkellä hän pomppii pitkin Australiaa pussieläin mukanaan 😁
Tyydyttikö utelisisuutesi? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän lesbo -nainen muutti Australiaan ja muuttui kenguruksi. Tällä hetkellä hän pomppii pitkin Australiaa pussieläin mukanaan 😁
Tyydyttikö utelisisuutesi?Lapsellista sotkemista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lapsellista sotkemista.
Eläimellistä sotkemista 🦘
- AnonyymiUUSI
Olimme samassa työpaikassa hänen, naisen kanssa.
- AnonyymiUUSI
Kumpi lähti pois ja miksi?
- AnonyymiUUSI
Olin miehen kanssa samassa paikassa, olosuhteiden pakosta lähdin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olin miehen kanssa samassa paikassa, olosuhteiden pakosta lähdin.
Olosuhteet? Oliko työpaikkakiusaamista?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olosuhteet? Oliko työpaikkakiusaamista?
Ei ollut kiusaamista varsinaisesti. Tunsin vain ettei kaikki synkkaa yhteen.
- AnonyymiUUSI
Näin häntä joka viikko samana päivänä. Pian huomasin odottavani aina tuota päivää, että näkisin hänet taas.
- AnonyymiUUSI
Onko yhteinen harrastus?
- AnonyymiUUSI
Yhdistyksen toiminnassa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko yhteinen harrastus?
Ei yhteinen harrastus eikä yhdistystoimintaa.
- AnonyymiUUSI
En ole vielä ihastunut, mutta olimme autossa kun tiedostin että niin voisi helposti käydä. Se ikään kuin nousi tajuntaani aivan selkeänä. Olimme matkalla päivän kestävään tilaisuuteen.
- AnonyymiUUSI
Täsmennän että olemme työkavereita.
- AnonyymiUUSI
Hän veti nenästä toista ja vilkaisi ilkikurisesti. Ehkä siinä hetkessä oli jotain, mikä oli kytenyt taustalla. Silti kielsin vielä jyrkästi itseltäni kaiken.
- AnonyymiUUSI
3-4m päässä. Katseemme eksyivät toisiimme. Se aiheutti sydämen tykykyksiä ja hämmennytä. En tajunnut mutta sen tunsin että hän oli siinä. Muuta en olisi tarvinut.
- AnonyymiUUSI
Puhuitteko jotain siinä yhteydessä?
- AnonyymiUUSI
Kompastuin lähes hänen syliin kun ovi aukesi ja hän siinä niin lähellä❤️Katsottiin toisia suoraan silmiin ja vaikka hetki oli varmaan lyhyt, se tuntui elämän mittaiselta. Sen jälkeen en ole häntä saanut mielestä ja samassa paikassa nähdään edelleenkin ja vetovoima meidän välillä on aina käsin tunnusteltavissa. Hän on niin söpö, ihana, en löydä sanoja kuvaamaan kuinka kukaan ei koskaan ole saanut tuntemaan näin. Hän tietää tunteet, toivottavasti edelleen ikävöi myös mua❤️
- AnonyymiUUSI
Hänen työpaikallaan muutaman kerran näin hänet enkä kiinittänyt häneen sen kummemmin huomiota. Kunnes yllättäen jäin hänen katseensa kiinni niin että tuntu kuin sähköiskut kulkisi kropasta läpi. Tiedän että tämä on vaan minun tunnne on. Hän on antanut ymmärtää että ei ole kiinnostunut.
- AnonyymiUUSI
Näyttämö on työpaikka, ylläri pylläri. Sen siitä saa, kun yrittää tutustua työkavereihin.
- AnonyymiUUSI
Pikkujouluissa hän katsoi pitkään silmiini ja siitä se kai lähti.
Myöhemmin, ensimmäisen yhteisen automatkan jälkeen tiesin että olin todella pahasti ihastunut. - AnonyymiUUSI
Suurin osa työpaikoilla, tottakai.
- AnonyymiUUSI
Hän teki selväksi kiinnostuksen ja juoksin pääosin pakoon. Ajattelin että huh varattu mutta kaikkee muuta 😯
- AnonyymiUUSI
Selvisikö että olikin sinkku?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Selvisikö että olikin sinkku?
Ei kun varattu edelleen 🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun varattu edelleen 🤔
Miten teki selväksi?
- AnonyymiUUSI
Opiskelupaikassa, tehtiin yhtä ryhmätyötä kun se iski tajuntaan. Oltiin eri ryhmissä ja kuulin hänen äänensä selkäni takaa.
- AnonyymiUUSI
Täällä palstalla varmaankin, tuntuu että rakastan kaikkia täällä.
- AnonyymiUUSI
Se tapahtui pikkuhiljaa. Mä oon kyllä tykännyt hänestä ihmisenä. Huomasin hänen käytöksensä muuttuneen mua kohtaan ja aloin tarkkailemaan sitä. Lopulta huomasin ihastuneeni, luutavasti työpisteessäni.
- AnonyymiUUSI
Miten käytös muuttui?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten käytös muuttui?
Hän katsoi mua pitkään, puhui pehmeällä äänellä, kun olimme kaksin ja vaikutti hermostuneelta, jos menin liian lähelle. Oon yrittänyt antaa hänelle tilaa, jotta hän pystyisi olemaan rennommin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän katsoi mua pitkään, puhui pehmeällä äänellä, kun olimme kaksin ja vaikutti hermostuneelta, jos menin liian lähelle. Oon yrittänyt antaa hänelle tilaa, jotta hän pystyisi olemaan rennommin.
Pidät oveasi kiinni?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pidät oveasi kiinni?
En erityisesti.
- AnonyymiUUSI
Töissä tapahtui ja tiesin hänet jo entuudestaan mutten ollut koskaan ajatellut häntä niin että pitäisin hänestä romanttisesti. Aluksi jopa välttelin katsomasta häneen mutta meni vähän aikaa ja sitten emme enää saaneet silmiä irti toisistamme. Jotain tapahtui rakastuin palavasti...
- AnonyymiUUSI
Tätä ketjua lukiessa huomaa että töissä käy kova flaksi.
- AnonyymiUUSI
Näköjään, mutta mitä sen jälkeen tapahtui? Pääsivätkö perille
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näköjään, mutta mitä sen jälkeen tapahtui? Pääsivätkö perille
Perille päässeet eivät käy palstoilla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Perille päässeet eivät käy palstoilla.
Eikö täällä käydä vaan niinku keskustelemassa tai jotain? Sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö täällä käydä vaan niinku keskustelemassa tai jotain? Sivusta
Ei.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei.
Täällä vaan käydään synnyttämässä ajatuksia ja haaveita paremmasta maailmasta. ❤️🤗
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täällä vaan käydään synnyttämässä ajatuksia ja haaveita paremmasta maailmasta. ❤️🤗
Ei.
- AnonyymiUUSI
Olin toimistolla kun hän soitti. En vain pystynyt lopettamaan puhelua vaan siinä höpistiin niitä näitä tavallista paljon pitempään. Tajusin että voi hitto nyt taas.
- AnonyymiUUSI
Työkaveri soitti?
- AnonyymiUUSI
En tiedä ehkä katoin sitä runkoa tai jotain. Mutta onneks se kaikki sotku mun päässä alkaa olla ohitte eikä enää jatkuvasti piinaa. Tiiän kyllä kelle mun sydän lyö täällä. Hän nami oli jonkinlaista shokkitilan jälkeistä tyydytystä vaan ei meistä mitään olisi voinut koskaan tulla. Hän on sitä paitsi varattu joten saa rakkautta kyllä. All good
- AnonyymiUUSI
Onko tunnisteita?
- AnonyymiUUSI
harrastuksessa...
- AnonyymiUUSI
Näittekö tänään?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näittekö tänään?
ei olla nähty
- AnonyymiUUSI
Niin täälläkin.
- AnonyymiUUSI
Pystypöydässä kaljamuki edessä..🙄
- AnonyymiUUSI
Meidän jalat koskettivat yhdessä tilanteessa toisiaan. Uskon, että kumpikin huomasi asian, tiedosti siihen liittyvän sopimattomuuden, mutta kumpikaan ei liikuttanut jalkaansa pois.
Silloin tiesin.- AnonyymiUUSI
Mulla on ollut kerran presiis samanlainen tilanne
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on ollut kerran presiis samanlainen tilanne
Sellainen jää mieleen. Tietty epävarmuus, että huomasiko toinen, mutta eihän sellaista voi olla huomaamatta. Itse olin ainakin täynnä sähköä, kun havaitsin kosketuksen oikeassa jalassani.
- AnonyymiUUSI
Näin käynyt minullekin työporukan baarijatkoilla... Itsehän olin tuolloin jo ihastunut, en siirtänyt jalkaani eikä siirtänyt hänkään...
- AnonyymiUUSI
Salilla
- AnonyymiUUSI
Ei se ollut vain yksi tilanne. Se kun punastuin ensimmäisen kerran oli herättävä, en yleensä punastele helposti, ja tilannetta ei edeltänyt se että olisin ollut jotenkin latautunut hänen seurassaan oloon. Mutta se punastuminen herätti minut ja sen jälkeen tuntui että olin jotenkin, no, herännyt.
Hänkin punastui, mutta se oli vain myötäelämistä.- AnonyymiUUSI
Oliko tämä mieheltä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tämä mieheltä?
On. Kyllä.
- AnonyymiUUSI
Tämä sopisi meihin. Tapahtuiko punastuminen keväällä?
- AnonyymiUUSI
Ihana. ☺️ Näköjään sitä voi teiniyteen taantua vieläkin 😉
- AnonyymiUUSI
Seisoin kasvotusten tämän ihanan naisen kanssa, liian pitkään ja liian avoimesti.
- AnonyymiUUSI
Oliko työpaikalla?
- AnonyymiUUSI
Olin jääkaapilla ja tunsin kun hän ajatteli, vaikka itse ihastuminen ollut edes alkanut. Samalla havahduin heidän yhteiseen riitään tms.
T. Meedio - AnonyymiUUSI
Pikkuhiljaa. Ensin oli pieni kupliva ilo ja uteliaisuus. hänestä. Kun se muuttui siihen että hän pysyi mielessä ja mietin, missähän hän on ja onko yksin...ja vähitellen ymmärsin, että ehkä olen ihastunut. Kun hän oli niin psljon mielessä. Kaunista.
- AnonyymiUUSI
Ihana kuvaus :)
- AnonyymiUUSI
Iso molo ja vähän reisihierontaa ou jeah tyypillistä
- AnonyymiUUSI
Lentokoneessa matkalla Leviltä Helsinkiin.
- AnonyymiUUSI
Kun hipsuttelin hänen korvaansa seksin jälkeen, siinä hetkessä tuntui jotenkin ETTÄ HETKINEN. ❤️
- AnonyymiUUSI
Tuiki tavallinen tammikuinen työpäivä, käveltiin vierekkäin ja juteltiin. Yhtäkkinen tajuaminen, että tykkään tosi paljon hänen äänestä ja hymystä ja naurusta. Ja miten kauniit siniset silmät hänellä on. Ihastuminen tapahtui hiljaa huomaamatta. Edelleen olen häneen ihastunut, vaikka hän ei voi olla omani, eikä tunne samoin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj452862Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet852315KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.1121959Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m381678Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r801466- 921353
En ole häneltä kylläkään koskaan nähnyt sellaista
Tottakai jos hän olisi jonkunlaisen selvän eleen tai jonkun jutun näyttänyt, että häntä kiinnostaakin niin tietenkin si31314Onko Estlink-2 kaapeli lainkaan vaurioitunut?
Vai onko kyseessä Naton operaatio Venäjän ns. varjolaivaston pysäyttämiseksi, ja kaapelivaurio vain simuloitu.2761311- 1171274
Oon vähän pettynyt
Suhun mies. Luulin, että haluat mut ja juokset paljasjaloin kilpaa savannilla leijjonien ja sarvikuonojen ohi saadaksesi1121229