No niin, olipa kiva saada vihdoinkin ulkokuntosali Raaheen pikkulahdelle..... Paitsi, että nyt on huomattu että toimii paljon myös "leikkipuistona" johon tullaan pikkulasten kanssa leikkimään. Siel varataan montaa laitetta kerrallaan, kun vanhenpien pikkunassulapset siel nauraa ja nitkuttaa laitteissa... Vanhemmilla ja lapsilla on niin hauskaa.. Mutta itselläni ja muutamalla muilla sinne kuntoilemaan tulleilla ei ollut niinkään hauskaa ilmeistä Päätellen ja kun vilkaisitkin vanhempia päin, niin oli juuri sellaiset ilmeet että älä uskalla sanoa mitään, Minun lapseni leikkii nyt!
Eikö leikkipuistot ole tehty juuri leikkimistä varten? En nyt halua loukata ketään, mutta olisi kiva että ulkokuntosali pysyisi kuntoilua varten, eikä pikkulasten leikkejä varten.
Raahen ulkokuntosali
24
1188
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi sieltä puuttuu kokonaan muuten matot tms.? Nythän sateen jälkeen nurmikko menee täysin pilalle, kun sitä tallaillaan. Vuoden päästä järkyttävässä kunnossa.
- Anonyymi
Sanot niille lapsille, että nämä laitteet ovat aikuisille. Siirrytkö pois.
- Anonyymi
Eihän nykypäivänä saa sanoa ventovieraalle lapselle mitään...
- Anonyymi
Sielläpä ei näy kylttiä missä kerrottaisiin ikäraja tälle kyseiselle paikalle. Itse käyn ainakin alakouluikäisen lapseni kanssa siellä niin kuin moni muukin, haluat tai et.
- Anonyymi
Laitteissa kyllä on selvät ikärajat, niin ei niissä tarvitsi olla pyörimässä jonkun tenavaikäisen, joka ei sillä yksinkertaisesti voi mitään edes tehdä. Istutaan vaan ja kiipeillään. Sen yhden telineen kyllä ymmärrän, että siinä voi käydä kiipeilemässä, mutta ne itse laitteet tulisi pitää vapaana niille, jotka niillä oikeasti tekevät mihin ne on tarkoitettukin. Kieltokylteistä puheenollen, vaikka niitä olisikin niin tuskin se estäisi sinua ja muita sinne lapsiasi viemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitteissa kyllä on selvät ikärajat, niin ei niissä tarvitsi olla pyörimässä jonkun tenavaikäisen, joka ei sillä yksinkertaisesti voi mitään edes tehdä. Istutaan vaan ja kiipeillään. Sen yhden telineen kyllä ymmärrän, että siinä voi käydä kiipeilemässä, mutta ne itse laitteet tulisi pitää vapaana niille, jotka niillä oikeasti tekevät mihin ne on tarkoitettukin. Kieltokylteistä puheenollen, vaikka niitä olisikin niin tuskin se estäisi sinua ja muita sinne lapsiasi viemään.
Nyt vaan kuntoilemaan raahelaiset.kunto nousee ja järki laskee..
- Anonyymi
Alakouluikäinen ei tarvitse lihaskuntoharjoittelua laitteilla. Laitteet on suunniteltu aikuisille, eivätkä ne ole lasten leikkitelineitä. Menkää pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alakouluikäinen ei tarvitse lihaskuntoharjoittelua laitteilla. Laitteet on suunniteltu aikuisille, eivätkä ne ole lasten leikkitelineitä. Menkää pois.
Nuoret kyllä lähtee pois heti kun vaan pääsevät. Kukapa tänne haluaisi jäädä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähtisivät vaan mahdollisimman nopeasti. Ärsyttäviä pentuja muutenkin kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt vaan kuntoilemaan raahelaiset.kunto nousee ja järki laskee..
Vapaan kasvatuksen saaneiden Raahelais kommareiden jälkikasvua. Ei niitä saa mennä kieltämään tai rajoittamaan. Kaikki on yhteistä tai ainakin heidän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä olet vieläkin täällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapaan kasvatuksen saaneiden Raahelais kommareiden jälkikasvua. Ei niitä saa mennä kieltämään tai rajoittamaan. Kaikki on yhteistä tai ainakin heidän.
Lestapennut särkee ja sotkee kaiken, kun vääräuskosille saa tehä mitä vaan ja vastustaa uskosta vapaita ihmisiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lestapennut särkee ja sotkee kaiken, kun vääräuskosille saa tehä mitä vaan ja vastustaa uskosta vapaita ihmisiä
Sinä uskot syvästi kommunismiin, Et sinä mikään uskosta vapaa ole.
- Anonyymi
Jos lapsesi käyttää laitteita muuhun kuin päällä hyppimiseen se on ok
- Anonyymi
Ne pennut huostataan ens viikolla.....T:Lasun tädit.
- Anonyymi
Tää oli niin parasta👍😎 .....
- Anonyymi
Ääliö luuletko että penskat otetaan huostaan jos ulkoilevat ja kuntoilevat. Onneks edes nämä nykypäivän lapset ja nuoret ovat järkeviä. Vanhemmat ovat läskejä niin siitä hyvä ottaa opiksi millainen ei halua itse olla isona.
- Anonyymi
No kohta nämä intoilijat perseennuolijat joita raahessa riittää vaativat siihen katosta yms ja kaupunki tekee.seuraavaksi sinne saatanan iso maailmanpyörä pyöriin niin on valtuutetuilla yms reinoilla kivaa.
- Anonyymi
Raahessa on kirjoitusten perusteella hyvin negatiivinen tunnelma. Jos mitä tahansa uutta ja kivaa kaupunkilaisille tarjotaan, täytyy heti valittaa ja keksiä huonoja puolia. Menkää sunnuntaina aamuyöllä klo 04 jälkeen kuntoilemaan, niin ei varmasti ole tungosta. Ainahan on toki vaarassa tulla raiskatuksi, jospa talvella sitten ei ole ketään puistoissa.
- Anonyymi
Tämä oli hyvä! Raahe on valittajien paratiisi. Miksi kituvat täällä? Pois pääsee ja kauaskin, tervemenoa 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oli hyvä! Raahe on valittajien paratiisi. Miksi kituvat täällä? Pois pääsee ja kauaskin, tervemenoa 😊
No sain hyvät naurut kun yks pentu tippui laitteesta koomisesti ja rupesi parkumaan. Hyvää ilmaista viihdettä 😎
- Anonyymi
Kyllä saman huomion tehnyt,pennut hyppii laitteiden päällä ja joku pahottaa mielensä jos sanot asiasta.
Vanhan palolaitoksen vieressä iso ja uusi leikkipuisto missä saa tehdä sitä mitä siellä kuuluukin tehdä- Anonyymi
Todella ärsyttävää kyllä.
- Anonyymi
Ihme meininkiä on, leikkikentät on leikkejä varten,Ei kuntoiluun tarkoitetut paikat.
Mutta vanhemmat suuttuvat kaikesta mitä heidän lapsistaan sanotaan nykyään. Kaikki lapset enkeliä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569