Miten TODELLA parannuin yli 20 vuoden ahdistuksesta?

Anonyymi-ap

Olin ala- ja yläasteella koulukiusattu, käytännössä koko peruskoulun joka päivä, harvemmassa tuntui olevan ne hetket kun ei jotain typerää tapahtunut useamman "kaverin" toimesta.

No, ei siitä sen enempää, mutta sehän siitä kaikesta seurasi että tuli ahdistus, krooninen unettomuus ja masennus parin vuosikymmenen ajaksi. Tosin teini-ikäisenä tuli sitten omatoimisesti monenlainen todellisuuden pako kuvioihin, eli alkoholi ja muut päihteet sekä videopelit.

Näiden ongelmien kanssa tappelin pitkään, ylä ja alamäkiä, välillä paremmin ja taas alamäkeä, ihmissuhteita meni ja niin edelleen, luottotiedot ym.

SITTEN tuli korona-aika, rajoitukset sekä muut turhan toimet. Ei niistä sen enempää.

Voi ehkä sanoa että oma eletty elämä oli opettanut tuota k-aikaa varten ainakin jossain määrin, joten nämä rajoitukset ym. sai itseni lopulta pysähtymään tosissaan. Yhteiskunnan toimesta oli vahvaa painostusta piikin ottamiseen. En ottanut.

MUTTA ASIAAN:

Tämä korona-aika ja oman elämän kurjuuden huipentuma sai lopulta tosissaan etsimään sitä mikä todella on tärkeää.

Olen käynyt kaikenmaailman terapiat, niin ryhmämuotoiset kuin yksilökäynnit, lääkitykset ja käytännössä kaikki mahdolliset läpi, apu on ollut hyvinkin tilapäistä, ei mitään pysyvää.

Lapsena olin uskossa Jeesukseen, mutta jotenkin uskoni jäi teini-iässä kun todellisuuspako päihteiden avulla tuli kuvioihin.

Korona-aikana aloin etsimään koko ajan enemmän ja enemmän, tosissaan kaiken tarkoitusta, löysin lopulta Jumalan uudelleen.

Tajusin, että tämän elämän jälkeen todellakin me kaikki menemme joko Taivaaseen tai ikuiseen helvetin tuleen.

Kumpaan sinä haluat mennä?

Ymmärsin sen, että meidän on tehtävä valinta kumpaa palvomme, syntiä/syntielämää/paholaista, vai otammeko vastaan Jeesuksen Kristuksen Herranamme ja Pelastajanamme.

Ei ole MITÄÄN muuta tietä Taivaaseen kuin uskon kautta Jeesuksen Kristukseen, että hän kuoli ristillä meidän kaikkien syntien tähden, nousi ylös kuolleista.

Todella kadu syntejäsi, tee sitä myöten parannus.

ALOIN rukoilemaan Jumalalta voimia päästä päihteistä eroon.

Menin polvilleni ja pyysin apua.

Hän todella vastasi pyyntööni koska todella olen saanut avun enkä enää ole riippuvainen niistä riippakivipäihteistä jotka elämääni nakersivat ~25 vuotta.


JA TODELLAKIN, tämän myötä katosi myös ahdistukseni ja masennukseni, kun otin Jeesuksen Kristuksen vastaan henkilökohtaisena Pelastajajani, rukoiliin Häneltä voimia ahdistuksiini.


Psalmit 50:15
"Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua.""

2

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Otsikko oli niin myyvä, etten lukenut koko viestiä.

      Pointtisi on silti hyvä.

      Jos joku muukin haluaa tehdä kuten MINÄ, niin lukekaa vain tuo psalmi tuosta lopusta. Se on ihan jees, ja toimiikln.

    • Anonyymi

      Kiitos Jumalalle! Sinun tarinasi rohkaisee!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3010
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2184
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1594
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1057
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe