mietin yhden naisen logikkaa!

Anonyymi-ap

siis itse olen vastaanottaja enkä ole nähnyt tätä naista moneen kuukauteen. Syksyllä tulee varmaan vuosi kun olen tehnyt hänestä reaktion!

Hän on kyllä sanonut omat ajatukset ja antanut mahdollisuuden siihen mitä sanoi. Mutta minkä helvetin takia hän ei voi esim. kirjoittaa asiaa paperille ja ojentaa sitä sitten sopivassa tilanteessa. pitäisikö minun sitten tehdä oma liike joka on kohtaamisessa hyvin helppo toteuttaa! Mitä sitten tapahtuu?

4

696

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se helpottaisi että sanot suoraan hänelle mitä tunnet tai ajattelet ylipäätään hänestä oli se mitä tahansa siinäkin asiassa pääsee eteenpäin 🤌🏻

• Anonyymi

Kannattaa olla vaan häneen yhteydessä suorilla ja reippaasti. Mistäpä tiedät vaikka hän ajattelee samoin....tai arkailee. Joskus täytyy vaan rohkeasti tehdä siirtoja. Parempi se kuin jäädä asioita pohdiskelemaan ja kuluttamaan itteään henkisesti!

• Anonyymi

mitä hän sanoi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      116
      4895
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      115
      3978
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      215
      3896
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2275
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1396
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1374
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      172
      1369
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1269
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1155
    Aihe