Onko tuo nyt ihme. Katsokaapa vaan kaikki suomalaiset suuryritykset jotka ovat menneet nurin tai ovat menossa, niiden toimitusjohtaja on nainen.
Valtionvirastot, joita johtaa nainen, niiden toiminta on niin sekoitettu ettei niitä saa kohta enää kukaan selväksi.
Stora Enzon tulos romahti 93%
6
726
Vastaukset
- Anonyymi
Ensolla voi jannut alkaa hakeen uutta työpaikkaa.
- Anonyymi
Kuka niitä ottaa töihin?
- Anonyymi
Aikansa keikkunut niin meneehän se nurin. Raakkuja tapetaan huvikseen kyllä kuskille pitää tulla kunnon rangaistus koska tiesi että raakkuja on vedessä. Metsätraktori on metsänraiskaaja ihan järkyttättävää jälkeä trkevät. 20 vuotta menee ennen kuin jäljet korjaantuu ja kuski vaan nauraa. On noloo olla metsätraktorin kuljettaja. Naisia ja metsää raiskataan ei mitään järkeä.
- Anonyymi
Iso Enso panikoitui kunnolla, toivottavasti muutkin metsäalan yhtiöt ei tee samaa.
- Anonyymi
Nyt on halpaa ostivat raakkuja miljoonilla
- Anonyymi
Kävin vuonna 2016 Oulun yliopistolla rekrytointitapahtumassa. En hakenut töitä vaan kiinnosti lähinnä että minkä alan osaajia siellä haetaan, ja millaisia yrityksiä siellä on. Stora Enson esittelypisteen kohdalla vinkkasivat tulemaan heidän pisteelle kun kävelin siitä ohi. Esittelijä/työhönottaja ei osannut suomea, ja kysyi heti minkä alan osaaja olen? Kerroin englanniksi viimeisimmän koulutuksen, jonka olen käynyt. Ja kävimme lyhyen keskustelun. Esittelijä oli koko keskustelun ajan hyökkäävä ja koppava, jonka jälkeen totesi kylmästi että "We do not need your services. Goodbye!"
Tästä lähtien olen ajatellut että kyseisen firman ei kuulu tulevaisuuden suunnitelmiini. Ja vastaavasti firma ei täytä moraalisia arvojani. Uutiset Suomussalmen raakkuvahingoista eivät yllättäneet... - Anonyymi
Nainen osaa sijoittaa tulevaisuuteen. Yhden vuoden tappio ei paljoa paina, jos sen avuin puksutetaan 10 vuotta voittoa.
- Anonyymi
Testosteroni ajaa miehet ottamaan turhia riskejä.
Katso miten kävi fortumin seikkailujen keski-Euroopassa, ei ollut halvat hormoni huurut siinä kyseessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392155Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2021774- 981455
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421245- 1151167
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351072Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251038- 74970
- 70930
- 250886