Stora Enzon tulos romahti 93%

Anonyymi-ap

Onko tuo nyt ihme. Katsokaapa vaan kaikki suomalaiset suuryritykset jotka ovat menneet nurin tai ovat menossa, niiden toimitusjohtaja on nainen.
Valtionvirastot, joita johtaa nainen, niiden toiminta on niin sekoitettu ettei niitä saa kohta enää kukaan selväksi.

6

672

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ensolla voi jannut alkaa hakeen uutta työpaikkaa.

• Anonyymi

Kuka niitä ottaa töihin?

• Anonyymi

Aikansa keikkunut niin meneehän se nurin. Raakkuja tapetaan huvikseen kyllä kuskille pitää tulla kunnon rangaistus koska tiesi että raakkuja on vedessä. Metsätraktori on metsänraiskaaja ihan järkyttättävää jälkeä trkevät. 20 vuotta menee ennen kuin jäljet korjaantuu ja kuski vaan nauraa. On noloo olla metsätraktorin kuljettaja. Naisia ja metsää raiskataan ei mitään järkeä.

• Anonyymi

Iso Enso panikoitui kunnolla, toivottavasti muutkin metsäalan yhtiöt ei tee samaa.

• Anonyymi

Nyt on halpaa ostivat raakkuja miljoonilla

• Anonyymi

Kävin vuonna 2016 Oulun yliopistolla rekrytointitapahtumassa. En hakenut töitä vaan kiinnosti lähinnä että minkä alan osaajia siellä haetaan, ja millaisia yrityksiä siellä on. Stora Enson esittelypisteen kohdalla vinkkasivat tulemaan heidän pisteelle kun kävelin siitä ohi. Esittelijä/työhönottaja ei osannut suomea, ja kysyi heti minkä alan osaaja olen? Kerroin englanniksi viimeisimmän koulutuksen, jonka olen käynyt. Ja kävimme lyhyen keskustelun. Esittelijä oli koko keskustelun ajan hyökkäävä ja koppava, jonka jälkeen totesi kylmästi että "We do not need your services. Goodbye!"

Tästä lähtien olen ajatellut että kyseisen firman ei kuulu tulevaisuuden suunnitelmiini. Ja vastaavasti firma ei täytä moraalisia arvojani. Uutiset Suomussalmen raakkuvahingoista eivät yllättäneet...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      129
      3497
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1825
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1591
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1342
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      90
      1184
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      107
      1151
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1069
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      954
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      80
      905
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      20
      887
    Aihe