Stora Enzon tulos romahti 93%

Anonyymi-ap

Onko tuo nyt ihme. Katsokaapa vaan kaikki suomalaiset suuryritykset jotka ovat menneet nurin tai ovat menossa, niiden toimitusjohtaja on nainen.
Valtionvirastot, joita johtaa nainen, niiden toiminta on niin sekoitettu ettei niitä saa kohta enää kukaan selväksi.

6

1035

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ensolla voi jannut alkaa hakeen uutta työpaikkaa.

• Anonyymi

Kuka niitä ottaa töihin?

• Anonyymi

Aikansa keikkunut niin meneehän se nurin. Raakkuja tapetaan huvikseen kyllä kuskille pitää tulla kunnon rangaistus koska tiesi että raakkuja on vedessä. Metsätraktori on metsänraiskaaja ihan järkyttättävää jälkeä trkevät. 20 vuotta menee ennen kuin jäljet korjaantuu ja kuski vaan nauraa. On noloo olla metsätraktorin kuljettaja. Naisia ja metsää raiskataan ei mitään järkeä.

• Anonyymi

Iso Enso panikoitui kunnolla, toivottavasti muutkin metsäalan yhtiöt ei tee samaa.

• Anonyymi

Nyt on halpaa ostivat raakkuja miljoonilla

• Anonyymi

Kävin vuonna 2016 Oulun yliopistolla rekrytointitapahtumassa. En hakenut töitä vaan kiinnosti lähinnä että minkä alan osaajia siellä haetaan, ja millaisia yrityksiä siellä on. Stora Enson esittelypisteen kohdalla vinkkasivat tulemaan heidän pisteelle kun kävelin siitä ohi. Esittelijä/työhönottaja ei osannut suomea, ja kysyi heti minkä alan osaaja olen? Kerroin englanniksi viimeisimmän koulutuksen, jonka olen käynyt. Ja kävimme lyhyen keskustelun. Esittelijä oli koko keskustelun ajan hyökkäävä ja koppava, jonka jälkeen totesi kylmästi että "We do not need your services. Goodbye!"

Tästä lähtien olen ajatellut että kyseisen firman ei kuulu tulevaisuuden suunnitelmiini. Ja vastaavasti firma ei täytä moraalisia arvojani. Uutiset Suomussalmen raakkuvahingoista eivät yllättäneet...

• Anonyymi

Nainen osaa sijoittaa tulevaisuuteen. Yhden vuoden tappio ei paljoa paina, jos sen avuin puksutetaan 10 vuotta voittoa.

• Anonyymi

Testosteroni ajaa miehet ottamaan turhia riskejä.

Katso miten kävi fortumin seikkailujen keski-Euroopassa, ei ollut halvat hormoni huurut siinä kyseessä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      38
      4496
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      52
      2409
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      48
      1452
    4. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      93
      1288
    5. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      28
      1257
    6. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      38
      1188
    7. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      54
      1159
    8. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      994
    9. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      975
    10. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      60
      931
    Aihe