Pankin rahoilla lottoa pelannut pankinjohtaja antoi meille kaljarahaa samana päivänä kun ukko pidätettiin.Summaa en muista, mutta satasia kuitenkin.
Muistoja torilta
5
419
Vastaukset
- Anonyymi
Otitko poskeen...
- Anonyymi
Kerran hän varasi sviitin vastavalmistuneesta Marina Palacen hotellista Turun keskustasta ja piti siellä hoviaan kolme kuukautta. Hän jätti parin tuhannen markan tippejä henkilökunnalle ja huolehti, ettei juotava loppunut kesken.
– Kun on olutta, niin on myös ystäviä, tiedettiin hänen todenneen.
Suurvoittaja pukeutui vapaalla pikkutakkeihin ja kokopitkään karvakauluksiseen mokkaturkikseen. Häntä pidettiin kuitenkin melko jämptinä jätkänä: vaikka rahaa oli kuin roskaa, mies jatkoi yhä työtään konttoristina Raision lennätin- ja postitoimistossa.
”Tässä näet Suomen suurimman kavaltajan”
Suurvoittajan kupla puhkesi eräänä keskiviikkona helmikuussa 1976, kun tilintarkastaja tuli rutiinikierrokselleen Raision postikonttoriin.
Lottovoittaja otti tarkastajan tyynesti vastaan, pyöritteli papereitaan hetken ja totesi osan tositteista puuttuvan. Tositteet olivat hänen kotonaan, ja niinpä lottovoittaja ja tilintarkastaja lähtivät hakemaan niitä metallinhohtoisella Volvolla.
Paluumatkalla lottovoittaja kääntyikin yllättäen syrjäiselle metsätielle. Hän pysäytti auton käydäkseen tavarasäilöllä, ja tilintarkastajan yllätykseksi ja kauhuksi lottovoittajalla oli palatessaan toisessa kädessään konjakkipullo ja toisessa pistooli.
– Tilanne on nyt se, että tileissä on epäselvyyksiä, jotka eivät ole vähäisiä, sanoi lottovoittaja uhatessaan tilintarkastajaa aseella.
Lottovoittaja käskytti tilintarkastajan auton rattiin ja rojahti itse takapenkille naukkailemaan konjakkia.
– Tässä näet Suomen suurimman kavaltajan, lottovoittaja sanoi tarkastajalle ajomatkan aikana. - Anonyymi
Kaverin vaimo oli silloin siellä töissä, ja täytteli lottokuponkeja työaikana. Siihen aikaan piti kuoponkit täyttää käsin. Ukko sai muutaman täysosuma kin, mutta silti tuli tappiota. Tuomion kärsittyään mies muutti ruotsiin..
- Anonyymi
Oli sukunimeltään Kaunas
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882