Koitin sitten onneani US-videossa.
Kevyissä kesävaatteissa sisään, pientä kiertelyä tiloissa ja sitten taaemman dark roomin divaanille alasti makoilemaan.
Laskin huvikseni osumaprosentit. Puolentoista tunnin aikana ovella kävi 19 miestä. 11 tiiraili hämärässä huoneeseen ja kääntyi ovelta kun hahmotti yli satakiloisen ruhoni divaanilla.
5 tuli sentään käsin tutustumaan, mutta kun havainnoi huonosti seisovan kaluni tai vatsamakkarani, poistui nopeasti paikalta.
Yksi runkkaili pitkään jalkojeni välissä seisten ja kun pyörittelin varpaitani hänen nivusissaan ja pyllyllään, niin oli selvästi kahden vaiheilla, mutta poistui sitten darkista.
Mutta sokerit pohjalla. Yksi mies tuli viereeni makaamaan, imi ja näykki rintojani ja nännejäni sekä tarjosi myös omat nänninsä imettäväkseni. Hänet runkkasin lopulta reisilleni ja vatsalleni.
Loppuhuipennukseksi viereeni tuli makaamaan melkein kokoiseni mies, jolla gollareiden ja t-paidan kätköissä oli rintaliivit, sukkanauhaliivit, nailonsukat ja ihanat silkkipikkarit. Hän runkkasi ja imi minulle ihanan orgasmin.
Hyvä vierailu US-videossa tänään.
Läski US-videossa
Anonyymi-ap
4
779
Vastaukset
Täytyypä yrittää osua paikalle oikeaan aikaan.
Tuollainen pimeässä touhuaminen kiinnostaisi myös minua.- Anonyymi
Puhut taas ihan itsetäsi. Kenestäpä muusta tuon tietäisit.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17941470x
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1932822- 1202013
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611672Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791552- 1681481
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1831430- 521268
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751231- 591208
- 1191121