Ryppyreikä

Anonyymi-ap

Rakastan nuolla,sormettaa ja naida miehen rusinareikää.Itse pidän sheivatusta. Millaisesta pidät sinä, sileä vai karvainen ja mitä tykkäät tehdä sille? (vittuilija kommentit jää omaan nojaansa 🫢)

11

1581

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minusta kanssa miehen persereikä on kiihoittava ja sellainen on paras, karvaton ,sileä.missä poimut menee kivasti sisäänpäin ,itsellä on juuri sellainen,tykkäisitkö.M.55

• Ja minä naisen rusinareikää todella paljon. Se on luontaisesti yleensä karvaton., mutta rakastan nuolla sitä. Joskus aloitan aamun ihan nuolemalla naisen persereikää, kun hän on kyljellään siinä sängyssä. Hellästi herättelemällä ja levittämällä kankkuja, siitä pyörähtää selälleen ja siirryn pillun puolelle.

Omaa rusinareikää ei ole kukaan nuollut vielä mutta saisi kyllä nuolla. Niin vakaasti viisari heteron puolella, että Vielä ei ole siihen asti menty, että miehen siihen hyväksyisin, mutta vaikuttaa siltä, että siihen pitää mennä jos sen eläissään haluaa kokeilla.

• Ai anteeksi, että puutuin homojen persereiän nuolemiseen vertaamalla sitä naisen persereiän nuolemiseen . Olempa typerä. Onneksi sinä osasit hienolla Suomi24 kielelläsi kohteliaasti viestiä, että homojen hommat on homojen hommia ja heteroiden ei pidä siihen puuttuman.

• Anonyymi
        kameli kirjoitti:

Ai anteeksi, että puutuin homojen persereiän nuolemiseen vertaamalla sitä naisen persereiän nuolemiseen . Olempa typerä. Onneksi sinä osasit hienolla Suomi24 kielelläsi kohteliaasti viestiä, että homojen hommat on homojen hommia ja heteroiden ei pidä siihen puuttuman.

Kyllä piilohomo kamelille kaikki sallitasn myös kokeilumielessä!
        😜😝🤪
        Uups, ja hyvälle maistuu kermavaahdon keralla!

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä piilohomo kamelille kaikki sallitasn myös kokeilumielessä!
        😜😝🤪
        Uups, ja hyvälle maistuu kermavaahdon keralla!

Ei tarvi kermavaahtoa, menee ihan tuoreeltaan

• Anonyymi

Otatko onko varmaa kaa. Onko sulla siellä ihan yksityinen huone sitä varten.

• Anonyymi
    • kyllä se pylly pitää olla sheivattu ,tuntuu mukavan liukkaalta pakarat

• Anonyymi

Kyllä se on just 18 täyttäneen nuoren pojan pyllyreikä, mielellään pienikokoisen,ihana levittää piukat pakarat, nuolla koskematonta ryppyä,ja
        työntää muna sinne,tuntea suolen lämpö ja pojun
        lihasten puristus kullin juuressa,oon päässyt kerran kokemaan..

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se on just 18 täyttäneen nuoren pojan pyllyreikä, mielellään pienikokoisen,ihana levittää piukat pakarat, nuolla koskematonta ryppyä,ja
        työntää muna sinne,tuntea suolen lämpö ja pojun
        lihasten puristus kullin juuressa,oon päässyt kerran kokemaan..

itse kylläkin tykkään kun kulli uppoaa omaan pyllyyni ,sileäksi sheivattu

• Anonyymi

Kyllä pyllyä on kiva nuolla, prööt prööt

Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      16
      2958
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2557
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1423
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1340
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1231
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      979
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      883
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      796
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      27
      645
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      611
    Aihe