Mites iskelmäniityt meni?

Anonyymi-ap

Vieläkö on sama meininki että kaupungin tukirahalla saadaan esiintyjät kustannettua, kaupunki antaa uimahallin ilmaiseksi käyttöön ja talkoolaiset tekee työt?
Vai mitenkä?
Mitenkäs se oli niitten karavaanareitten kanssa kun niistä piti tehdä selvitys kuinka hirveesti ne tuo rahnol psikkakunnalle. Sen mitä tunnen sitä porukkaa niin mielellään ne jättäisivät roskat pakkakunnalle
Eväät ja kaljat tuodaan mukana.

19

1260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika huonostipa tunnet. Kaupat täynnä porukkaa monena päivänä. Kannattais sinunkin mennä kylille joku päivä ja ottaa laput pois silmiltä.

      • Anonyymi

        Sama kuin kirpputoreilla. Porukkaa on, ostajia ei.


    • Anonyymi

      Vedä sinä käteen siellä navetanperällä, äläkä puutu korkeakulttuuriin ja asioihin, joista et ymmärrä mitään.

      • Anonyymi

        Enpä oo vielä sattunna kuulemaan että korkeampi kulttuurimuoto olis kiurunperälle rantautunna vaan jospa ilimottelet koska tuommoista olis tulossa. Meillä taitaa olla kulttuurista eri näkemys mitä matti ja teppo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä oo vielä sattunna kuulemaan että korkeampi kulttuurimuoto olis kiurunperälle rantautunna vaan jospa ilimottelet koska tuommoista olis tulossa. Meillä taitaa olla kulttuurista eri näkemys mitä matti ja teppo.

        Matti ja Teppo lantapaukulle riittää korkeakulttuuriksi.


    • Anonyymi

      vetin kateen navetanperalla

    • Anonyymi

      Voisin minäkin palata yrittäjäksi Kiuruvedelle jos kaupunki antaa tilat, maksaa kulut, verot ja palkat ja minulle jää sitten se voitto lyhentämättömänä. Joko aletaan ottaa kuvia paikallislehteen käsi kaulalla kaupinginjohtajan kanssa?

      • Anonyymi

        Minä kyllä pitäisin yritykseni muualla kuin saamalla itselleni hintin maineen kuvauttamalla käsi kaulalla kaupunginjohtajan kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kyllä pitäisin yritykseni muualla kuin saamalla itselleni hintin maineen kuvauttamalla käsi kaulalla kaupunginjohtajan kanssa.

        Kaikille tuollaisesta ei tule mieleen oma lapsuus ja navetan ylinen sedän tai isän toimesta, kosketus ei ole aina väkisin seksuaalinen, vaikka traumasi voi toista väittää.


    • Anonyymi

      Kiiski on rikkajoen runkku

    • Anonyymi

      Kuivat oli Niityt ei ollunna tytöt annillaan.

      • Anonyymi

        Minäpä sain poikarakkautta matkailuautossa 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäpä sain poikarakkautta matkailuautossa 😊

        Siltä paikalliselta ihanalta hitsariltako? Minä myös häneltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siltä paikalliselta ihanalta hitsariltako? Minä myös häneltä.

        Minä sain yhdeltä laulaja mieheltä.


    • Anonyymi

      Minusta tapahtuma polkee paikallaan. Nyt kävijämääräksi ilmoitettiin 65000, kun jo 20 vuotta sitten kävijämäärä oli 58000. Sillä kävijämäärällä tehtiin täydellinen vararikko.

      • Anonyymi

        Aika paljon? Kuvittelin että käviöitä olisi 1000 pintaan? :o


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika paljon? Kuvittelin että käviöitä olisi 1000 pintaan? :o

        Niin ja näin. Talkoolaiset ja vapaaehtoiset mukaan laskien n.1200.


    • Anonyymi

      Olisihan nuo mennyt mutta piti omin käsin onneen ryhtyä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe