Olimme rouvan kanssa Suomi popeilla viime viikonloppuna ja sen päälle ravintolassa. Londonissa rouvan seuraan lyöttäytyi tumma mies. En pistänyt tätä ollenkaan pahakseni ja sovimme, että jos hän haluaa saa koittaa mustaa. Kiva oli sivusta katsella ja kuunnella, kun tumma vieras nussii rouvaa aviovuotessa.
Rouva sai mustaa vierasta
14
2662
Vastaukset
- Anonyymi
Kiihottavaa touhua. Millainen vaimo sai tummaa?
- Anonyymi
Juu sitähän juurikin olet ja jaksat muistuttaa siitäkin. Et sä tuolla repliikillä kyllä seuraa saa.
- Anonyymi
ja nyt on kehittymässä aids,, onnea
- Anonyymi
Useat naiset tykkää isosta mustasta kullista
Niin se varmasti on. Meilläkin ollut aiemminkin puhetta tästä ja nyt se tapahtui. Rouva antautui kunnolla miehen vietäväksi ja puski naidessa vastaan. Ääntä lähti todella iloisesti
- Anonyymi
Londonissa ei käy kun näitä irakilaisia rättipäitä ..
- Anonyymi
Ja sitten heräsit
- Anonyymi
Meillä panee vain ja ainoastaan mustat miehet isoilla kyrvillään vaimoa. Kyllä siinä vittu litisee, kun pojat nussivat.
Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984