Candelinintieltä lähtee uusi katuyhteys Pyhtilänkankaantien liikenneympyrään se on vielä vaiheessa ja vailla nimeä.Päällyste on poistettu Candelinintieltä ja viereiseltä pyörätieltä mikä mahtaa olla lopullinen muoto kyseisellä katuosuudella?itse kävin pyöräilemässä siellä kaksi kertaa varmaankin se yhdistetään uuteen katuun siten että idän suunnasta tuleva liikenne kääntyy sille ja ilman asfalttia oleva Candelinintie jatkuu suoraan liikenneympyrää kohti.
Uusi katu Candelinintieltä liikenneympyrään.
Anonyymi-ap
4
576
Vastaukset
- Anonyymi
Joo.nimeksi lestavisti lars von patti.ja kaupunginvaltuusto avaamaan ympyrän ja puhetta pitään.
- Anonyymi
Uusi tieyhteys lähtee Lentäjäntieltä ei Candelinintieltä tämä tässä korjauksena Niittyholmintien ja Lentäjäntien risteys sekä tie itse näyttää valmiina aivan erilaiselta.Täytyy ehdottomasti pyöräillä heti kun koko tie on lopultakin valmis uusi valtaväylä siitä ehkä tulee 80 ja 90-luvun maisemista siellä on vain muistot.
- Anonyymi
Se on nyt Lappastentie pyörätiet on vielä kesken Niittyholmintien T-risteys on vain muisto.
- Anonyymi
Tien nimeksi synnittömientie!!!
-saarmasetä upi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2434243Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1202704Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412462Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?821497Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161466- 481189
- 781107
- 59983
- 45976
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En172959