Ainakin olen näin olettanut, että se siellä edelleenkin on.
Niin, ettei tarvitse epäillä jokaista kävijää paikan roskaajiksi, tai sotkijoiksi?
Ja jos ei ole, niin hommatkaa se toimivana versiona sinne, niin ettei tarvitse kytätä jokaista siellä kävijää.
Kasurilanmäen kierrätyspaikassa lienee valvontakamera käytössä?
20
613
Vastaukset
- Anonyymi
Se kyllä on huomattu, että jo vuosien ajan toiminta on ollut enemmän paikkojen sotkemista. Paikka on kierrätystavaroita varten, eikä mikään kaatopaikka. Vaikka alla ja käytössä olisi auto, niin sinne on vuosien varrella tuotu paljon sellaisia tavaroita, jotka voi kyllä viedä asianmukaisiin paikkoihin, jos vain viitsii. Asioita laitetaan vääriin laatikoihin. Milloin on tuotu imureita, isoja metalliesineita, mattoja, kukkaruukkuja, ja milloin mitäkin ja laitettu vääriin laatikoihin, tai maahan. Lukutaito ja älyllinen toiminta on joillakin ilmeisen huono. Koko paikka pitäisi sulkea kokonaan, tai laittaa lasku niille sotkijoille.
T: Ap.- Anonyymi
Kohta ... tiiät kyllä mitä.
- Anonyymi
Olet aika kyylä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet aika kyylä.
Eihän tuota tavaroiden väärinlaittamista voi olla mitenkään huomaamatta. Jollei ole silmät per*iissä. Mm. isoja metalliromuja on laitettu kierrätyslaatikoihin. Sääntöjä siellä ei ole nuodatettu enää vuosikausiin, jos koskaan.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17943529V
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Toivottavasti ei ole kameraa. Kävin nimittäin paskalla siellä.
- Anonyymi
Taannuitko vauvaksi jälleen? Jo alle päiväkoti-ikäiset oppivat tekemään tarpeensa vessaan, sinne minne kuuluu, eli oikeaan paikkaan.
- Anonyymi
Oiskin kiva, jos sinne laitettaisiin riistakamera. Taidanpa käydä sen tekemässä. Niin pääsisi näkemään kaikkea hölmöä, mitä ihmiset siellä tekevät.😆😆😆😆😆😆
- Anonyymi
Huh huh, enpä arvannutkaan että siellä on kamera. Meinaan vaan että runkkasin siellä kun viime kerralla kävin.
- Anonyymi
Harrasta*aa siellä vielä sitä ryhmäse*siä, niin paranee kuvamateriaali lisää vielä entisestään...
😄😄😄😄😄😄😄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harrasta*aa siellä vielä sitä ryhmäse*siä, niin paranee kuvamateriaali lisää vielä entisestään...
😄😄😄😄😄😄😄Haluatko tulla mukaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko tulla mukaan?
Ei huvita. Masentaa liikaa tällä hetkellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko tulla mukaan?
Sikun jäbät menee lähiaikoina paikkaan ryhmäsessiolle. Mukaan mahtuu urokset hoi.
- Anonyymi
Mua ei kamerat haittaa. Heitän romut lepikkoon ja lopuksi näytän keskaria kameraan.
- Anonyymi
Olet siis paitsi törp*ö, niin myös ty*mä.
- Anonyymi
Ai te puhutte tästä Jälän lähellä olevasta lajittelupisteestä. Mulle toi on ollut aina mukava kusipaikka matkalla pohjoiseen.
- Anonyymi
Ei se mikään käymälä ole! Hanki siihen soveltuva muoviastia ja mennessäsi autolla vie tuotos lähimpään vessaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mikään käymälä ole! Hanki siihen soveltuva muoviastia ja mennessäsi autolla vie tuotos lähimpään vessaan.
Jälä on käymälä niin kuin koko pöljä.
- Anonyymi
mulla tuli lenkillä ihan järkyttävä paskahätä ja kävin vääntämässä heittoripulit tuolla paikalla.
- Anonyymi
No haloo ihmiset, nyt on sohvakin heitetty pusikkoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263038
- 681487
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa761073Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45921
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45858Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746