Skitson oireet

Anonyymi-ap

Kuuluuko se ettei saa sanaa suusta ja puheen tuottamisen vaikeus skitsofreniaan? Mistä voisi johtua?

6

465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lisäyksenä sanojen löytämisen vaikeus.

• Anonyymi

Väsymys. Uupumus. Introverttiys. Huonot kokemukset ja koetut pettymykset sosiaalisissa suhteissa, omassa yhteisössä ja yhteiskunnassa. Saa tarpeekseen muista ihmisistä. Siinä joitakin syitä, miksi "skitsofreenikkona" tai sellaiseksi katsottu ei välttämättä puhu, tai halua sanoa kenellekään, tai toisille enää mitään.

• Anonyymi

Yhteiskunta plays vaikeasti Yhteyksissä olla haluavaa. Ei halu yhteys. Haluaa tuijottaa ruutua. Inner world alienit ovat melkein voittaneet! Tuo on niiden plääni. Seuraava on tietenkin tuhota ne, jotka vielä ajattelevat muista ihmisistä lämpimästi. Kylmiä ajattelijoita on historia pullollaan. He, menetettiin niille, eikä vain niille. Siellä liikuntakilpailuissa ja ulkovesiuinneissa tapaa käsittämättömiä otuksia. Eikö se joku tämänmaalainen kuvannut lokki nessin juuri. Suomalainen kanssaihmisen viha on niin sairasta, että on pakko tsekata leffatkin melkein aina eri kielillä nykyään. Tää paikka on menossa mattoon. Ei tää maailma avaudu vaan sulkeutuu hokemalla olen meilisaaras, olen skismofrenium, olen masisprk*, satanic temppeli siellä ei ole yhtään homppelia, epäilen epäilen

• Anonyymi

Voi johtua lääkkeistä.

• Anonyymi

Esim aivoinfartti voi satuttaa puhekeskusta.Kurkun ja äänihuulten sekä kilpirauhasen häiriöt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7402
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4078
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3615
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3130
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2816
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2349
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2317
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37