Miten voi tienata myymällä

Anonyymi-ap

ilmaisia bugisia humpuuki softatuotteita, joilla ei ole mitään käyttöä, vaikka toimivisitkin ?

Maailma on pullollaan toimivia ilmaisia ohjelmistoja.

Itse voi tehdä myös, työkalut löytyy netistä.

10

346

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Harry Potter on töissä Onpassivella.

Terveusin Suominen

• Onpassivelaiselle kaikki on mahdollista. Onpassivelaiselle sähköpostikin edustaa teknologiaa korkeimmalla mahdollisella tasolla. Ja jos sähköpostiin pystyy vastaamaan, se on TEKOÄLYÄ!

Mitähän hauskaa elokuussa tapahtuu? Minä toivoisin että (et) rahastus taas alkaisi.

• Anonyymi

Säätöjä rukattiin taas, OnPassive saa jäsenistöltään kerätä kuukausimaksuja ja ohjelmien käyttömaksuja.

Jaa että ilmasta...

• Anonyymi

Loistava uutinen! Rahastus ehkä alkaa taas ja Jyri Samuli pääsee eroon viikkorahoistaan.

• Anonyymi

Lahkolaiset, voitteko vahvistaa tämän tiedon? Se olisikin hienia jos Ash uskaltaa taas käynnistää rahastamisen ja te pääsette MAKSAMAAN automaattisesta tienaamisesta. Kyllä lahkolaiset, kannattaa katsoa loppuun asti ja maksaa niin kauan kuin Ash käskee. Kyllä se automaattinen tienaaminen joskus alkaa, MUAHAHAAA

• Anonyymi

On pari tapaa tienata ilmaisohjelmilla.
      Yksi on markkinointi, eli ohjelma markkinoi jotakin.
      Toinen tapa on kerätä tietoa käyttäjästä ja myydä ne eteenpäin.
      Tuo tietojen kerääminen voi mennä jopa pankkitietojen ja salasanojen urkkimiseen.

• Anonyymi

Onpassive ja o-trim tekee tuota jälkimmäistä. Olen itse havainnut ja todentanut sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpassive ja o-trim tekee tuota jälkimmäistä. Olen itse havainnut ja todentanut sen.

Ha ha ha ha. Unta olet nähnyt!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ha ha ha ha. Unta olet nähnyt!

Etkö ole lukenut onpassiven käyttäjäehtoja missä he sanovat että voivat aivan vapaasti siirtää käyttäjien tieotja miten halauvat? Tämä rikkoo aika pahasti Eu asetuksia ja lakeja, joka tekee onpassivesta toiminnasta laitonta eu alueella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      665
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      86
      638
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      31
      580
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      37
      523
    6. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      502
    8. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      62
      495
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      68