Työttömien saamattomuus

Anonyymi-ap

Olen itse ammattini puolesta paljon tekemisissä työttömien kanssa. Suurin osa työttömistä on apaattisia sohvalla makoilijoita joita yrittämien tai edistyminen urallla ei kiinnosta. Työttömät ovat vähäosaisia ja älynlahjojensa puolesta heikkoja emmekä voi odottaa heiltä hyviä saavutuksia. Siltikin se mikä on merkillepantavaa on että työttömät eivät yritä tai halua ponnistella menestyksensä eteen. Se on juuri tämä seikka joka erottaa voittajat ja menestyjät.

Itse olen nuoresta asti tähdännyt sosiaalityöhön ja tehnyt paljon töitä sen eteen että nousen yläluokkaan. Tiedän mitä haluan ja toimin menestykseni puolesta. Sosionomina on paljon mahdollisuuksia edetä parempaa asemaan virkahierarkiassa ja niin olen tehnytkin. Meillä on esimerkiksi yli 250000 euroa maksavat kaunis talo - asia josta työttömät voivat vain unelmoida.

Työttömät eivät tajua että he eivät tule koskaan saamaan kunnioitusta ja ihailua jollakin +9 eur työpajapuuhastelulla. Heillä ei ole mikäänlaista pitkäjänteisyytta tai kunnianhimoa. Kun tavoiteet ovat matalat, myös tulokset ovat heikkoja. Mutta niin kai se on että osa on syntyjään luusereita.

32

870

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      sosiaalietuuset on paljon parempia kuin työssäkäynti.

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        💋 ­­N­y­­m­­­f­­­o­­m­­­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17944600g

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Paljon helpompaa on hankkia hyväpalkainen vaimo,jolla on rikkaat vanhemmat.

    • Anonyymi

      Miksi valitsit sosiaalialan jos tarkoituksenasi oli päästä tienaamaan? Miksi et opiskellut finassialaa, lääkäriksi tai juristiksi, heillä on paljon paremmat palkat ja arvostetut ammatit toisin kuin sosiaalialalla jossa joutuu katselemaan alemman luokan ihmisiä ongelmineen.

      • Anonyymi

        Jokin tuossa aloittajan tekstissä mättää nyt pahasti. Aloituslauseen ollessa: "Olen itse ammattini puolesta paljon tekemisissä työttömien kanssa", todennäköisesti hän ei ole oikeasti sitä mitä väittää, vaan haluaa raflaavasti päästä lyttäämään työttömiä.

        On varmasti totta, että työnhakijoiden joukosta löytyy paljon aloittajan kuvaamia sohvan pohjalla makaavia laitapuolen kulkijoita, mut vastaavasti paljon myös niitä jotka haluaa päästä eteenpäin. Joidenkin myös on pakko päästä eteenpäin, te-markkinatuella ei paljon maksella lainoja/velkoja jne.

        Mä kävin Turussa asuessa usealla työnhakukurssilla ja jopa parissa työnhakuvalmennuksessakin. Omasta aktiivisuudesta huolimatta sain ainoastaan määräaikaisia pestejä ja välissä pitkiäkin työttömiä taukoja, mitä sitte sai selittää työhaastatteluissa.. Elettiin työnantajien markkinoita ja eletään edelleen.

        Mun kohdalla asia korjaantui muuttamalla pk-seudulle eli sinne missä kaikki firmatkin on, jos Suomessa edes jossain.


    • Anonyymi

      Tehän keleet ne taustat järjestätte.

    • Anonyymi

      Kieliopin ja pilkkujen kanssa haasteita, ei jatkoon. Seuraava kiitos.

    • Anonyymi

      Siis sinä opiskelet tutkinnon jonka pystyy tekemään vaikka puolikkaalla aivosolulla. Ns. työsi todennäköisesti hoidat päin helvettiä ja päiväsi kuluu enintään pullaa syöden ja persettäsi lihottaen, sosionomit tuntien. Mistään työnteosta et tiedä mitään koska et ole työtä ikinä tehnyt. Toimesi on lähinnä suojatyöpaikka nimikkeen hankkineille. Olet oikeastaan vain ylipalkattu sosiaalipummi etkä poikkea mitenkään näistä 9e työllistetyistä. Ja mistä tiedän tämän? Koska minä olen se joka oikeasti tekee työsi, kun kohtaan kaltaisesi turhakkeen ja pistää aina asiat pyörimään. Sinä osaat vain vinkua, ei pysty ei kykene, koska et ole selvittänyt työpaikastasi ja työkuvastasi mitään muuta kuin kahvihuoneen sijainnin ja palkanlaskijan toimiston.

    • Anonyymi

      Työttömät on best. Ottavat lunkisti.

    • Anonyymi

      Aloittaja on huvittava tapaus, vai oikein yläluokkaa hah haa.

    • Anonyymi

      Aloittaja on sekä nousukas että trolli, mutta ennen muuta sivistymätön häiriytynyt tapaus.Ei tuolla tavalla kukaan fiksu käyttäydy paitsi narsisti.

      Muistakaa työttömät, että teissä on suuria mahdollisuuksia kun puhutaan yhteiskuntamme rakentamisesta.Teitä arvostetaan ihmisinä.Kyse on monesti vain palkanmaksukyvyttömyydestä.

      Jokainen yrittäjä palkatkaa heti huomispäivänä joku uusi työnhakija töihin!

      • Anonyymi

        "Kyse on monesti vain palkanmaksukyvyttömyydestä."

        "Jokainen yrittäjä palkatkaa heti huomispäivänä joku uusi työnhakija töihin!"

        Pitää olla jokin syy miksi palkata, eli palkattavalla on oltava ammattiosaamista josta yritys hyötyy! Sitä osaamista pitkäaikaistyöttömällä ei yleensä ole. Yritys ei ole sosiaalitoimisto, josta tullaan nostamaan vain palkkaa kuten KELASta! Kokeile itse mitä se yrittäminen on jos et usko. Työntekijä, joka ei ole tuottava yritykselle, tulee helvetin kalliiksi. Samalla sellainen henkilö heikentää myös yrityksen muidenkin työntekijöiden asemaa.


    • Anonyymi

      Tässä keskustan kivitalossa asustellaan käytännössä kelan piikkiin, rahaa viime kupruista jemmassa muutama kymppi. Matkustellaan paljon ja toimiva autokin on. Ei luksusta mutta toimii näinkin. Ulosotot vanhenee parin vuoden päästä sitten voisi viritellä jotain uutta, jos jaksaa ja kiinnostaa. Kukin miten haluaa.

    • Anonyymi

      Kovimmat panomiehet on työttömiä.

    • Anonyymi

      Mites teetetty työttömyys (petos) ?

      Mihin kastiin kuuluu?

      • Anonyymi

        Olet seonnut, ymmärä se.
        Ketään ei kiinnosta ja poliisikin nauraa jutuillesi


    • Anonyymi

      Heh , kylläpä paistoi aloittajasta läpi katkeran oravanpyörässä pyrkyrinä juoksevan tilitys , ei kannata olla kade , ihan jokaisen oma valinta käyttääkö elämänsä omaisuutta haalien vai muihin elämyksiin .

    • Anonyymi

      työtön=jeesus

    • Anonyymi

      Toisten työttömyys ei voi olla jonkun ammatti.

      • Anonyymi

        Toisten työttömyys ei voi olla jonkun ammatti.

        Näin kyllä vain on.. MM kuntouttavan työtoiminnan ohjaaja. Te keskuksen virkailija. Ilman työttömiä heillä ei olsi töitä tai joutuisvat tekemään jotain raskaanpaa työtä.


    • Anonyymi

      Saamattomuspulaan on suomalainen ratkaisu: junttius.

    • Anonyymi

      Minä saan toimeentulotukea 10 000 000€/kk ja räin vain kattoon. Aamuisin otan konjakkikahvit ja nauran hamstereille, jotka itkien kompuroivat töihin.

      >simiti<

    • Anonyymi

      Kokoomuksen trolli.

    • Anonyymi

      Olisko Benin sepustus.

    • Anonyymi

      Onko lääkkeet ottamatta aloittajalta? Surullinen tapaus...luulisin...

    • Anonyymi

      Jos valtion maksamien tukien leikkaaminen aiheuttaa vaikeuksia toimeentuloon, yksi ratkaisu voisi ehkä olla, että henkilö pyrkisi ihan itsenäisesti ilman valtion apua parantamaan toimeentuloaan. Mutta tämän sanominen on kai rasismia.

      • Anonyymi

        Niin toiset menstyvät toiset eivät. Menstyjät eivät tunnu tajuavan, että jollaikin ihmisillä on erillaisia sairauksia ja vammoja. Esimerkiksi minun mestysttämistäni häiritsee aspergerin syndrooma. Näytän normaalilta, mutta en vaan ole normaali kuten muut ihmiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin toiset menstyvät toiset eivät. Menstyjät eivät tunnu tajuavan, että jollaikin ihmisillä on erillaisia sairauksia ja vammoja. Esimerkiksi minun mestysttämistäni häiritsee aspergerin syndrooma. Näytän normaalilta, mutta en vaan ole normaali kuten muut ihmiset.

        Ketä vttu kiinostaa sun assburgeris. Kyllä töitä tekevälle löytyy.


    • Anonyymi

      valtaosa ihmisistä on työuransa aikana jossain vaiheessa työttömänä.
      Välilllä työttömyysjakso on lyhyt ja joskus vähän pidempi. Sormituntumalta väitän että
      20 % työssäkäyvistä on jossain työuransa vaiheessa ollut yli vuoden työttömänä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Yksiö maksaa jo tuon 250000 EUR.

    • Anonyymi

      Aloittaja vois itse jäädä työttömäksi ja hakea uuden työn ehkä hän sitten tajuaisi, että töitä ei tänäpäivänä saa yhtä helposti kuin vuonna 1980.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2890
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1870
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1532
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1310
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      258
      1144
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      983
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      79
      930
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      794
    Aihe