Obaman hyökkäys Natonkin kanssa Libyaan, tuotti hänelle rauhan Nobelin !?

Anonyymi-ap

Libyassa tuhoutuis maailman varakkaimpiinn kuuluva valtio, juippumsosiaalietuineen,varastipa ulkomaiset talletuksetkin,joista ei senjälkeen kuulunut mitään !?

Putinin suojelusota vain vuoden vanha ja vaaditaan pidättämistä !?

29

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Putler EI suojele ketään muuta kuin itseään! Joten puhut paskaa kun väität sen olevan suojelusota!

    • Anonyymi

      Se on lännen käsitytys, kymmenien vuosien sotien oikeudesta !?

    • Anonyymi

      Miten se niin hiljaiseksi veti, ihmisoikeudellakin retosteliat,vai se talouskateuskin tukkii suut,kuin kaasuputken räjäyttämällä !?

      • Anonyymi

        Mikä hiton talouskateus? Ei kukaan tai mikään ole kateellinen tyrannivaltio venäjälle! Ja venäjä itse sen kaasuputken räjäytti, siitä on todisteitakin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä hiton talouskateus? Ei kukaan tai mikään ole kateellinen tyrannivaltio venäjälle! Ja venäjä itse sen kaasuputken räjäytti, siitä on todisteitakin!

        Kyllä ne muut tahot sen putken räjäyttivät kuin venäjä mutta kun umpikalloiset eivät pysty sitä uskomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne muut tahot sen putken räjäyttivät kuin venäjä mutta kun umpikalloiset eivät pysty sitä uskomaan.

        JA paskat! Olet samanmielinen rontti kuin aloittajakin, aina syyttelemässä muita kuin venäjää! Vaikka venäjä on se kaiken pahan alku ja juuri!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JA paskat! Olet samanmielinen rontti kuin aloittajakin, aina syyttelemässä muita kuin venäjää! Vaikka venäjä on se kaiken pahan alku ja juuri!

        Itse syytät venäjää kaikesta mitä iltapäiväpaskat suoltavat ja sinä luet niitä kuin raamattua ja hurskastelet sen myötä.Kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse syytät venäjää kaikesta mitä iltapäiväpaskat suoltavat ja sinä luet niitä kuin raamattua ja hurskastelet sen myötä.Kiitos!

        Siis venäjä itse syyttää muita siitä mitä se itse tekee! Enkä minä lue mitään iltapäivälehtiä vaan uskon mielummin valtamediaa (Yle, MTV3, HS) kuin jotain MV-lehteä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse syytät venäjää kaikesta mitä iltapäiväpaskat suoltavat ja sinä luet niitä kuin raamattua ja hurskastelet sen myötä.Kiitos!

        Kun se venäjä on sun mielestä niin ihana maa niin MIKSI ET ITSE MUUTA SINNE? Mikä pakko on suoltaa venäjämielistä propagandaa tänne???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis venäjä itse syyttää muita siitä mitä se itse tekee! Enkä minä lue mitään iltapäivälehtiä vaan uskon mielummin valtamediaa (Yle, MTV3, HS) kuin jotain MV-lehteä!

        Ei noista kannata luottaa kuin yleen mutta pienin varauksin,mtv3, MV ja hesarikin mikä kuuluu sanomakonserniin joten siihen ei ainakaan kannata luottaa,paitsi silloin jos löytävät persujen unohtumattomia viisauksia mistä nyt ovat syytteessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä hiton talouskateus? Ei kukaan tai mikään ole kateellinen tyrannivaltio venäjälle! Ja venäjä itse sen kaasuputken räjäytti, siitä on todisteitakin!

        Jännä kun Saksa esittelee todisteita Ukrainan syyllisyydestä suojellakseen brittejä ja USAa.
        Lizz Truss soitti A.Blinkenille minuutti iskujen jälkeen puhelun, jossa hän sanoi lyhyesti - se on tehty.
        Tuskinpa lissu ilmoitti USAlle minuutti räjäytyksen jälkeen sitä,,että nyt se Venäjä meni ja räjjäätti omat putkesa. Jotkut idiootit näyttävät kyllä uskovan siihenkin vastoin kaikkea järkeä ja todisteaineistoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JA paskat! Olet samanmielinen rontti kuin aloittajakin, aina syyttelemässä muita kuin venäjää! Vaikka venäjä on se kaiken pahan alku ja juuri!

        Käyttäisit "sonta" sanaa paskan sijasta,tuntuisi luonnollisemmalta,sitähän sinäkin ulostat.


    • Anonyymi

      Onnittelut! Olet monen vuoden sitkeän harjoittelun jälkeen oppinut kirjoittamaan oikein sanan Libya. Jatka samaan tapaan, ja opit joskus vielä kirjoittamaan oikein kotimaasikin nimen.

      • Anonyymi

        Kiitos,tosin puoli sokeana kirjoituksiin ,mutta olis toivottavaa että asiat kiinostais enemmän,elämästäkin yksinkertaisia !?


    • Se on mahdollista joskus Putin ja Zelensky myös he saivat Nobel

    • Anonyymi

      WP: Sisäpiiriltä raju paljastus Niinistöstä – ”Hän ei kykene”

    • Anonyymi

      Kun Sauli ja Sanna teki pirun kanssa liiton,on Suomi mukna Libyan kansaa tuhoamassa ja se näkyy pakolaisaaltona ja Välimeren hukkumistilastona !?
      Minne katosi sieltä 1,3 miljoonaa siirtotyöläistäkin, on Obama pirunkin töitä !?

      • Anonyymi

        Ei ole mitään liittoa pirun kanssa, vaan VENÄJÄ on tehnyt liiton pirun kanssa! Se (venäjä siis) on pahuuden pesä ja ollut sitä vuosisatoja!


    • Anonyymi

      Oliskohan Hitler myös saanut rauhan nobelin jos saksa olisi voittanut?

    • Anonyymi

      Kuinka monella valtion johtajalla on veriset kädet ja silti ne palkitaan kristillisenä !?

      • Anonyymi

        Kaikilla amerikkalaisilla pressoilla,alkaen niistä jotka kannattivat orjuutta tähän päivään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikilla amerikkalaisilla pressoilla,alkaen niistä jotka kannattivat orjuutta tähän päivään.

        Olet varmasti jokin kommunisti kun olet noin amerikkavastainen ja kovasti venäjämyönteinen ja -mielinen!!! Enkö olekin oikeassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet varmasti jokin kommunisti kun olet noin amerikkavastainen ja kovasti venäjämyönteinen ja -mielinen!!! Enkö olekin oikeassa?

        Onko demari sama kuin kommunisti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko demari sama kuin kommunisti?

        Vai niin, vai ajatellaanko demaripiireissäkin samalla tavalla kuin kommunistipiireissä? Jos näin on, niin samaa porukkaa olette!


    • Anonyymi

      Kyllä Putinkin voi saada Nobelin rauhanpalkinnon ansioikkaasta hyökkäyksestään Ukrainaan. Toivoa ei kannata heittää!!

      • Anonyymi

        Juu, siviilien tappajana, raiskaajana ja muiden sotarikoksien tekijänä Putinia ei voita kukaan tällä vuosituhannella. Viime vuosituhannen "rauhantekijöistä" Stalin ja Hitler ovat toistaiseksi edellä.


    • Anonyymi

      Ja vielä kristillisesti,kuin Sari Essau sdeostoissa !?

    • Anonyymi

      USA ja NATO lopettivat Bosniassa venäläisten slaaviveljien serbien tekemän kansanmurhan kun YK oli munaton.

      Afganistanissa Venäjä soti vuosina 1979-1989 ja murhasi 2 miljoonaa sivilliä, 3 miljoonaa haavoittui ja 7 miljoonaa joutui pakolaisiksi.

      Libyan diktaattori pudotti matkustajakoneen Skotlannissa ja teki pommi-iskuja Euroopan ravintoloihin.

      Irakin Saddam kaasuttti omaa kidutti ja kaasutti omaa kansaansa.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8336
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe