Naisten vaatteet

Anonyymi-ap

Ihanaa laitta naisten pikkuhousut, liivit, sukkahousut ja hame... tuntuu iholla hyvälle, olisi ihana käydä kävelemässä tai ajella autolla...
Oletko kokeillut ja tuntenut myös samoin?

Cd-Jaana

27

2298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missäpäin liikut??

      • Anonyymi

        Olet siis löytänyt sieltä itsellesi lepokodin. Oikeessa paikassa olet kiitos siitä Suomen terveyden ja hyvinvoinnin laitokselle.


      • Anonyymi

        Onneksi sä olet jo spede ja seuraakin sulla varmasti on ihan riittävästi. Voit lopettaa tuon ainaisen piipittämisesi sieltä. Eiköhän sulla ole siellä poskeen otettavaa ja kelle pyllistellä.


    • Anonyymi

      Noin teen, ajelen ja ulkoilen asuissa. Tapaan myös samasta pitäviä ulkonakin.

    • käytän sukkahousuja ja naisten nahkapaitaa välillä, tulee sexy olo

    • Anonyymi

      Olen ajanut naisten asuissa , oli kyllä ihana kiihottavia kokemuksia. Välillä levähdyspaikoilla
      pusähdyn ja kävelen pienen lenkin korkokengissä . On kyllä ihana harrastus.
      M 64 CD 💃

      • Anonyymi

        Moi..
        Onkos ulla kuvia omakuvissa?
        Cd-Jaana


      • Anonyymi

        Niin minäkin ja olen onnellisesti naimisissa, mutta naisten vaateinnostukselle ei ole voittanutta
        se on vaan niin ihanaa pukeutuminen naiseksi ja ulos aurinkoon , ihanana tyttönä.


    • Anonyymi

      Eikö noiden cd miesten olisi aika jo vaihtaa vaikka edes dvd:n...

      • Anonyymi

        Tiedoksi CD tarkoittaa crossdresser , eli ristiinpukeutuja suomeksi
        M 64 CD 💃


    • Olisi ihanaa olla orjasi tai kodinhoitaja tai tyttövauvana ihanissa asuissa. Kik: huivijamekko. Myös etätarinointi ihanaa...

    • Anonyymi

      rintaliivit ja stay-upit nytkin päällä kun saa kotona olla rauhassa

      • Anonyymi

        Rintsikat, pikkarit, legginsit ja pitsipusero päällä ja hyvältä tuntuu.


    • Olen kokeillut, naisten vaatteet tuntuvat ihanilta

    • Juu kokemuksia on

      • Anonyymi

        Hei.. Ihana nick-kuva sulla.

        Cd-Jaana


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei.. Ihana nick-kuva sulla.

        Cd-Jaana

        😘😍❤️


    • Anonyymi

      Opettelin nuorena tyttöilijänä ajamaan taunuksella täydessä tällingissä metsäteitä. Kerran jäin aivan helvetilliseen jumiin, eikä tietenkään ollut vaihtovaatteita tai muutenkaan intoa kävellä kilometrisotalla.

      Siinä saattoi mennä lähemmäs kaksituntia kun taunus taas liikkui.

      • Anonyymi

        Yksityiskohtia kiitos? =D


    • Anonyymi

      Yhtenä aurinkoisena keväänä jätin takin alle vaan naisten kirkkaanpunaisen satiinipuseron, ajoin vähän syrjempään ja otin takin pois. Sitten liikkeelle, avasin vähän ikkunaa niin ilmavirta ravisteli paitaa ja samalla satiinikangas hiveli vartaloa, varsin mukavaa :) Sitten alkoi jännittää mitä jos joudun ratsiaan, en ehkä haluaisi poliisin edessä olla tällaisessa asussa, niin pysähdyin ja laitoin takin takaisin päälle ja ajoin kotiin.
      Muutenkin joskus päällysvaatteiden alla mulla voi ollakin vaan esim. naisten satiinipyjama... :)

      • Anonyymi

        Moi.. Mulla muutamia ajokertoja niin, että kotoa lähtiessä laitoin farkkujen alle osuet mustat sukkikset.. pysähdyin rauhallisella paikalla ja otin farkut pois..

        Yllä oli välillä t-paita tai kauluspita, jännitti ajaa niin, että joku ajoi ohi.. olisi voinut huomata mitä oli vaan jalassa...

        Joskus uskalsin ajaa kaupungilla, silloin voi joutua pysähtymään liikennevaloissa.. oli kiihoittavaa kun viereisellä kaistalla oli pysähdyksissä toinen auto.

        Nimi; Sukkishipitionisti..


    • Anonyymi

      Ajelen usein kesällä minihameessa ja jalassa stayupit ohut paita päällä,alla rintsikat täytteillä.
      Levarille parkkiin,korkkarit jalkaan ja kävelemään, odottaen jos joku sattuisi paikalle.

    • Anonyymi

      Ihanaa pukea naisten satiininen korseletti sukkanauhoilla kiinnittää niihin mustat nylon sukat puen myös satiiniset stringit ja niiden päälle tiukan joustavan bilemekon sekä punaiset korkkarit 10cm koroilla..tuntuu iholla hyvälle kiihoittaen,,,mistä nainen seuraksi jakamaan ja nauttimaan kanssasi? tv sarxux

    • Anonyymi

      Juuri kävin kauppareissulla, miestenvaatteiden alla oli alusvaatteina naisten pinkit tuulihousut, ja satiinitoppi :D Poliisit vielä sattui samaan aikaan tietenkin kauppaan, olisi ollut jossain ruumiintarkastuksessa vähän noloa selittämistä :P

    Ketjusta on poistettu 161 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe