Naisten vaatteet

Anonyymi-ap

Ihanaa laitta naisten pikkuhousut, liivit, sukkahousut ja hame... tuntuu iholla hyvälle, olisi ihana käydä kävelemässä tai ajella autolla...
Oletko kokeillut ja tuntenut myös samoin?

Cd-Jaana

27

2094

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missäpäin liikut??

      • Anonyymi

        Olet siis löytänyt sieltä itsellesi lepokodin. Oikeessa paikassa olet kiitos siitä Suomen terveyden ja hyvinvoinnin laitokselle.


      • Anonyymi

        Onneksi sä olet jo spede ja seuraakin sulla varmasti on ihan riittävästi. Voit lopettaa tuon ainaisen piipittämisesi sieltä. Eiköhän sulla ole siellä poskeen otettavaa ja kelle pyllistellä.


    • Anonyymi

      Noin teen, ajelen ja ulkoilen asuissa. Tapaan myös samasta pitäviä ulkonakin.

    • käytän sukkahousuja ja naisten nahkapaitaa välillä, tulee sexy olo

    • Anonyymi

      Olen ajanut naisten asuissa , oli kyllä ihana kiihottavia kokemuksia. Välillä levähdyspaikoilla
      pusähdyn ja kävelen pienen lenkin korkokengissä . On kyllä ihana harrastus.
      M 64 CD 💃

      • Anonyymi

        Moi..
        Onkos ulla kuvia omakuvissa?
        Cd-Jaana


      • Anonyymi

        Niin minäkin ja olen onnellisesti naimisissa, mutta naisten vaateinnostukselle ei ole voittanutta
        se on vaan niin ihanaa pukeutuminen naiseksi ja ulos aurinkoon , ihanana tyttönä.


    • Anonyymi

      Eikö noiden cd miesten olisi aika jo vaihtaa vaikka edes dvd:n...

      • Anonyymi

        Tiedoksi CD tarkoittaa crossdresser , eli ristiinpukeutuja suomeksi
        M 64 CD 💃


    • Olisi ihanaa olla orjasi tai kodinhoitaja tai tyttövauvana ihanissa asuissa. Kik: huivijamekko. Myös etätarinointi ihanaa...

    • Anonyymi

      rintaliivit ja stay-upit nytkin päällä kun saa kotona olla rauhassa

      • Anonyymi

        Rintsikat, pikkarit, legginsit ja pitsipusero päällä ja hyvältä tuntuu.


    • Olen kokeillut, naisten vaatteet tuntuvat ihanilta

    • Juu kokemuksia on

      • Anonyymi

        Hei.. Ihana nick-kuva sulla.

        Cd-Jaana


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei.. Ihana nick-kuva sulla.

        Cd-Jaana

        😘😍❤️


    • Anonyymi

      Opettelin nuorena tyttöilijänä ajamaan taunuksella täydessä tällingissä metsäteitä. Kerran jäin aivan helvetilliseen jumiin, eikä tietenkään ollut vaihtovaatteita tai muutenkaan intoa kävellä kilometrisotalla.

      Siinä saattoi mennä lähemmäs kaksituntia kun taunus taas liikkui.

      • Anonyymi

        Yksityiskohtia kiitos? =D


    • Anonyymi

      Yhtenä aurinkoisena keväänä jätin takin alle vaan naisten kirkkaanpunaisen satiinipuseron, ajoin vähän syrjempään ja otin takin pois. Sitten liikkeelle, avasin vähän ikkunaa niin ilmavirta ravisteli paitaa ja samalla satiinikangas hiveli vartaloa, varsin mukavaa :) Sitten alkoi jännittää mitä jos joudun ratsiaan, en ehkä haluaisi poliisin edessä olla tällaisessa asussa, niin pysähdyin ja laitoin takin takaisin päälle ja ajoin kotiin.
      Muutenkin joskus päällysvaatteiden alla mulla voi ollakin vaan esim. naisten satiinipyjama... :)

      • Anonyymi

        Moi.. Mulla muutamia ajokertoja niin, että kotoa lähtiessä laitoin farkkujen alle osuet mustat sukkikset.. pysähdyin rauhallisella paikalla ja otin farkut pois..

        Yllä oli välillä t-paita tai kauluspita, jännitti ajaa niin, että joku ajoi ohi.. olisi voinut huomata mitä oli vaan jalassa...

        Joskus uskalsin ajaa kaupungilla, silloin voi joutua pysähtymään liikennevaloissa.. oli kiihoittavaa kun viereisellä kaistalla oli pysähdyksissä toinen auto.

        Nimi; Sukkishipitionisti..


    • Anonyymi

      Ajelen usein kesällä minihameessa ja jalassa stayupit ohut paita päällä,alla rintsikat täytteillä.
      Levarille parkkiin,korkkarit jalkaan ja kävelemään, odottaen jos joku sattuisi paikalle.

    • Anonyymi

      Ihanaa pukea naisten satiininen korseletti sukkanauhoilla kiinnittää niihin mustat nylon sukat puen myös satiiniset stringit ja niiden päälle tiukan joustavan bilemekon sekä punaiset korkkarit 10cm koroilla..tuntuu iholla hyvälle kiihoittaen,,,mistä nainen seuraksi jakamaan ja nauttimaan kanssasi? tv sarxux

    • Anonyymi

      Juuri kävin kauppareissulla, miestenvaatteiden alla oli alusvaatteina naisten pinkit tuulihousut, ja satiinitoppi :D Poliisit vielä sattui samaan aikaan tietenkin kauppaan, olisi ollut jossain ruumiintarkastuksessa vähän noloa selittämistä :P

    Ketjusta on poistettu 161 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 113
      2353
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2197
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1991
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1374
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe